Δ: Ρε φιλε ειναι λογικο να τρελαινεται ... την αρπαξες την εβαλες στο σπιτι σου , την αρπαξαν οι αλλοι την απηγαγαν και ξαφνικα βρεθηκε στο νοσοκομειο ετοιμοθανατη ...
Ν : Δεν ειπα οτι δεν εχει δικιο αλλα τρελαινομαι στην σκεψη και μονο να της εξηγησω τα παντα και μην θελει να την ξαναδω ποτε ... ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ !
Δ: άσε να της εξηγήσεις πρώτα και όποια απόφαση πάρει πρέπει να την σεβαστείς ...
Η ώρα πέρναγε και ο γιατρός είχε δώσει ρητές εντολές να μην πάμε στο δωμάτιό της...
Εγώ όμως ένιωθα ότι δεν μπορούσα να τον ακούσω...
Στην αλλαγή της βάρδιας πλησίασε το δωμάτιό της και άνοιξε ελαφρά την πόρτα έστω να τη δω για λίγο...Ήταν ξαπλωμένη με κλειστά τα μάτια της και παρά πολλα καλώδια πάνω της αυτή την εικόνα θα τη βγάλω ποτέ από το μυαλό μου...
Τότε ακούστηκε η φωνή της
Μ: ν.. Νίκο
Ν: σσσσ... Κοριτσάκι μου δεν επιτρέπεται να είμαι εδώ μη μιλάς Θα μας καταλάβουν
Μ: μα...μα γιατί
Ν: ο γιατρός σου είπε να μην έρθω στο δωμάτιό σου αλλά δεν άντεξα μακριά σου ήθελα να ξέρω ότι είσαι καλά...
Μ: Νίκο θέλω να μάθω γιατί ... Θέλω να μάθω τι έγινε ... Ποιοι ήταν αυτοί ... Τι συνέβη ... Πώς κατέληξα εδώ ...
Ν: θα κάνουμε μία συμφωνία ... Λοιπόν μόλις με αφήσει ο γιατρός να μπω στο δωμάτιό σου και να κάτσω θα στα εξηγήσω όλα μέχρι τότε δεν θα σκέφτεσαι τίποτα Θα προσπαθήσεις να βοηθήσεις τον εαυτό σου να γίνεις καλύτερα ...
Μ: μα ρε Νίκο
Ν: δεν έχει μα... Αυτό που σου είπα...
Της φίλησα το κεφάλι και βγήκα προσεκτικά από το δωμάτιό της...
Εκατομμύρια σκέψεις για άλλη μία φορά στο μυαλό μου...
Γαμωτο μου χει λείψει ...μου είχε λείψει πάρα πολύ...
Μου είχε λείψει η μυρωδιά της , το να ξέρω ότι είναι καλά και να την προστατεύω εγώ αλλά και πάλι ...υπήρχε πιθανότητα και πάλι να τη χάσω και όσο πέρναγε η ώρα αυτή η πιθανότητα γινότανε βεβαιότητα στο μυαλό μου...
Πλησίασα στο γραφείο του γιατρού χτύπησα την πόρτα και μπήκα μέσα...
Ν: γεια σου γιατρέ ήθελα ν σε ρωτήσω κάτι
Γ: γεια σου νικο πες μου ...
Ν: θα μπορέσω να την δω ?
Γ: ρε Νίκο λες να έχω κάποιο κέρδος με το να μην τη βλέπεις ?
εγώ το καλό της κοπέλας προσπαθώ να κάνω το καλύτερο ασθενη μου ....
όταν μπορέσεις να τη δεις θα είσαι ο πρώτος που θα μπει αλλά κάτσε πρώτα να σταθεροποιηθεί Η κατάστασή της ...Δεν είπα τίποτα βγήκαμε ένα γραφείο του γιατρού και πήγα και έκατσα στην πολυθρόνα...
Έπρεπε να περιμένω κι άλλο... Υπομονή όμως δεν είχα...
~ 2 μέρες μετά ~
Έχουν περάσει δύο μέρες ...
Δεν την έχω δει καθόλου το μόνο που κάνω Να κάθομαι σε αυτή γαμημένη πολυθρόνα και να περιμένω...Βλέπω το γιατρό να βγαίνει από το δωμάτιο της Μελίνας και για άλλη μία φορά πετάγομαι και τρέχω κοντά του...
έπρεπε να μάθω αν μπορώ τουλάχιστον τώρα να τη δω τωρα...
Δεν αντέχα άλλο υπομονή μου έχει εξαντληθεί προ πολλού...
Ν: γιατρέ γιατρέ
Γ: καλημέρα Νίκο
Ν: ναι καλημέρα τι κάνει πως είναι
Γ: καλύτερα μπορείς να την δει σημερα
Έφυγα βολίδα και μπήκα στο δωμάτιο της...
Μ: Νίκο...
Ν: Μελίνα μου κοριτσάκι μου πως είσαι
Μ: καλύτερα νιώθω αλλά δεν θα βγω ακόμα μου είπαν
Ν: μωρό μου δεν πειράζει εγώ είμαι εδώ ...
Μ: Νίκο σε παρακαλώ βασανιζομαι πες μου τι έγινε
Ν: ρε κοριτσάκι μου δεν κάνει να σε συγχυζουμε πρέπει να μείνεις ήρεμη...
Μ: σε παρακαλώ...
Ν : ωραία οκ θες να μάθεις θα σου πω αλλά θέλω να μου πεις πρώτα για ποιο θέμα θέλεις να μάθεις θα στα πω όλα...
Μ: Νίκο ... Για σένα ... Πρώτα από όλα για σένα θέλω να μάθω ... Τι φάση...
Τα λόγια της έπεσαν σαν τόνοι κιλών στο στομάχι μου...
Εγώ .. κατρευθειαν στο θέμα ρε πουστη ... Εγώ ... Τι της πω ... Γαμω το σπίτι μου ... Τι να πω θα μου φύγει ... ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙ....Γειαααα σας ✨
Άργησα το ξέρω but here i am ...Ουψ τρελάθηκε το παιδί καλέ...βοήθεια καλέ...🙈
Αν σας άρεσε αφήστε μου ένα σχόλιο και ένα αστεράκι είναι σημαντικό για εμένα
Love u all ❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mafia Leader 🔗🖤
MaceraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...