Μετά από αυτό γύρισα σπίτι έκανα ένα μπάνιο και κοιμήθηκα γιατί το πρωί πρέπει να πάω στο γραφείο μεθαύριο είχα δίκη και έπρεπε να συζητήσουμε με τη Μελίνα Τι θα γινόταν...
Τέλος Pov
το ξυπνητήρι πλέον χτύπαγε και διέκοψε τον υπεροχο ύπνο μου...
Έπρεπε να πάρω απόφαση να σηκωθώ...
Μολις ξύπνησα έκανα τα μαλλιά μου μπούκλες ελαφριες , βάφτηκα και έβαλα ένα παντελόνι μαύρο ένα , μπλουζάκι baby blue και μία ζακέτα μεσάτη μαύρη .
Έφυγα για το γραφείο και μετά από λίγη ώρα περπάτημα είχα φτάσει.
Όταν ανέβηκα πάνω ο Νίκος ήταν ήδη εκεί
Μ: καλημέρα Νίκο . Άργησα ?
Ν: όχι Μελίνα καλημέρα απλά εγώ έφτασα νωρίτερα .
Μ: θα ήθελες να σου πάρω καφέ ?
Ν: ναι ένα φρέντο εσπρέσσο σκέτο
Μ: Εντάξει .
Ν: Όταν πάρεις καφέ έλα να μιλήσουμε για την αυριανή δική
Αφού πήρα καφέ για μένα και για τον Νίκο πήγα στο γραφείο του η αυριανή δικη προβλεπόταν δύσκολη...
Αφού συζηταγαμε κάποιες λεπτομέρειες το τηλέφωνο της γραμματείας ξεκίνησε να χτυπάει ασταμάτητα.
Όταν πήγα και το σήκωσα ακούστηκε μία βαριά αντρική φωνή από μέσα
#: αν θέλεις να ξαναδείς το αφεντικό σου ζωντανό και φυσικά αν θέλει να ξαναδεί και εσένα ζωντανή πες του να ξεχάσει την δουλειά που έχει κανονίσει...
Τρόμαξα... Το ακουστικό μου έπεσε από τα χέρια και ο Νίκος θα τρέξω κοντά μου και με ρώτησε τι έγινε.
Όταν του είπα ότι ο άντρας μου είχε πει άμα θέλω να τον ξαναδώ ζωντανό και να ξαναδεί και εκείνος εμένα έπρεπε να σταματήσει τη δουλειά που είχε κανονίσει αυτός νευρίασε πολύ άσχημα...
Τα μάτια του πήραν μια πολύ σκούρα απόχρωση και η κόρη των ματιών του μίκρυνε... Σχεδόν δεν την έβλεπες ...
Εγώ τον ρώτησα αν αυτό αφορούσε τη δική την αυριανή ή κάποια καινούργια υπόθεση...
Αυτός μου είπε ότι αφορούσε μία καινούργια υπόθεση που είχε αναλάβει προσωπικά.
Μου είπε να κλειδώσω την πόρτα του γραφείου και να μην αφήσω κανέναν να μπει ακόμα και αν είναι ο ίδιος του ο πατέρας.
επίσης μου είπε να πάρω στο τηλέφωνο τον πατέρα του και να το συνδέσω μαζί του στο τηλέφωνο του γραφείου έφυγε φουριοζος το γραφείο και έκλεισε Κοπανόντας στην πόρτα πίσω του.
Μετά από μία ώρα και πάρα πολλές φωνές που ακουγόντουσαν από το γραφείο του Νίκου ενώ μιλάει στο τηλέφωνο με τον πατέρα του μου ανακοίνωσε το γραφείο θα κλείσει για σήμερα για τις παραπάνω λεπτομέρειες για την αυριανή δίκη θα μιλούσαμε από τηλέφωνο πιο μετά μέσα στην ημέρα...
όταν πλέον είχα ετοιμαστεί , τον ρώτησα Για ποιο λόγο θα κλείσει το γραφείο και του είπα ότι μπορεί απλά να είναι άλλος ένας τρελός που δεν ξέρει τι λέει...
Αυτός δεν απάντησε...με κοίταξε με το άγριο βλέμμα του και μου είπε ότι θα με πάει σπίτι μέχρι να με πάρει ξανά τηλέφωνο το οποίο θα γινόταν μέσα σε λίγες ώρες από ότι μου είπε δεν θα άνοιγα σε κανέναν...
Μ: Νίκο τι λες ?Για ποιο λόγο?
τι γίνεται?Εγώ πλέον σαστισμένη γιατί δεν τον είχα δει ποτέ τόσο νευριασμένο τον παρακολουθούσα να μου εξηγεί ότι θα κάνω απλά αυτό που μου λέει χωρίς να ρωτάω πολλά πράγματα και ότι αυτό είναι για καλό μου...
Αποφάσισα να τον ακούσω αλλά δεν μπορώ να καταλάβω τι γίνεται...
Πρέπει να μάθω τι συμβαίνει...
Γειααα σας ✨
Αμάν... Τι κακό μας βρήκεεεε...
Που να ξερες Μελινάκιιιιι..
Αν σας αρέσει αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας με βοηθάει πολύ .
Love u all 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...