Τι να εννοούσε με το τέρας?
Πήγα στο γραφείο μου και η φάκελοι με τις υποθέσεις πλέον είχαν γίνει στοίβες ολόκληρες...
Έπρεπε να ξεκινήσω αμέσως...θα έκανε υπερωρίες σήμερα έτσι ώστε να μπορούσα να καλύψω τη δουλειά των ημερών που είχα χάσει ή τουλάχιστον όσο περισσότερο μπορούσα....
Η ώρα πλέον είχε πάει 3.30 και εγώ είχα ακόμα πολλή δουλειά μπροστά μου ο Νίκος βγήκε από το γραφείο του και μου ανακοίνωσε ότι θα έβγαινε για κάτι δουλειές.
Τον ενημέρωσα ότι θα έκανα τώρα το διάλειμμα μου για να πάρω τίποτα να φάω εκείνος δεν ξέρω καν αν με άκουσε και βγήκε από το γραφείο...
Άνοιξε το κινητό μου και βρήκα μόνο τον αδερφό μου...
Αχ πόσο μου έχει λείψει...Μ: τι κάνεις αστέρι μου
Μελ: καλά Μάρκο μου , μου λείπεις πολύ
Μ: και μένα μικρή . Πώς πάει η δουλειά ?
Μελ: καλά εδώ τώρα τρέχω λίγο γιατι ήμουν άρρωστη και πρέπει να καλύψω την δουλειά που έμεινε πίσω
Μ: άρρωστη ? Και γιατί δεν είπες τίποτα ?
Μελ: και τι θα έκανες ρε αγοράκι μου θα ερχόσουν Ελλάδα για λίγο πυρετό ?
Μ: δεν σου είπα αυτό ρε τρελή αλλά τουλάχιστον να σου έκανα παρέα οπότε είχα κενό
κάπως έτσι συνεχίστηκε η συζήτηση μας και θα φύγουμε λίγο ακόμα τα νέα μας συμφωνήσαμε να μιλήσουμε από skype μέσα στις επόμενες ημέρες για να τον δω...
Το φαγητό μου πλέον είχε έρθει...
και νομίζω ότι είναι το πιο λατρεμένο φαγητό της χώρας ΣΟΥ ΒΛΑ ΚΙΑ...Αφού έφαγα και συνέχισα για αρκετή ώρα την δουλειά κοίταξα το ρολόι μου και η ώρα πλέον ήταν 5.45.
από τη στιγμή που δεν είχα να κάνω κάτι σπίτι αποφάσισα να κάτσω λίγο παραπάνω για να ξεκινήσω από αύριο το πρωί την καινούργια δουλειά και όχι αυτή που είχα αφήσει πίσω από τόσες μέρες...
Το τηλέφωνο του γραφείου χτύπησε
Από την αναγνώριση είδα ότι ήταν ο Νίκος..
Από τη στιγμή όμως που ήμουνα στο γραφείο έπρεπε να το σηκώσω ως γραφείοΜ: δικηγορικό γραφείο λέγεται παρακαλώ?
Ν: Μελίνα ακόμα στο γραφείο είσαι?
Μ: εεεμ ναι έμεινα λίγο παραπάνω για να καλύψω τη δουλειά
Το τηλέφωνο έκλεισε απότομα στα μούτρα μου χωρίς να καταλάβω ποτέ το λόγο...
μετά από περίπου 15 λεπτά η πόρτα του γραφείου άνοιξε και όταν σηκώθηκα για να ενημερώσω εάν τυχόν ήταν πελάτης ότι ήμασταν κλειστά και να έρθει το πρωί , είδα το πρόσωπό του Νίκου
Μ: Νίκο ?
Ν: θέλεις να μου πεις τι κάνεις ακόμα εδώ?
Μ: είχε μείνει λίγο πίσω η δουλειά και έπρεπε να την καλύψω γιατί πρέπει να ασχοληθώ από αύριο με τις καινούργιες υποθέσεις
Ν: ξέρεις ότι ήταν ανάγκη σε βάζω από μόνος μου να κάνεις υπερωρία και μπορεί και παραπάνω ώρες από την κανονική υπερωρία , ήσουν άρρωστη και πρέπει να ανακτήσεις δυνάμεις..
πάμε να σε πάω σπίτιΜ: όχι όχι μπορώ να πάω και μόνη μου δεν θέλω να σε βάζω σε κόπο
Ν: κανένας κόπος ούτως ή άλλως μετά έχω προπόνηση οπότε είσαι στο δρόμο μου
Μ: εντάξει όπως θέλεις
Μπήκαμε στο αμάξι τον Νίκο και με γύρισε σπίτι ...
Είπε πως είχε προπόνηση ...
Τι να έκανε άραγε ?Γειαααα σας ✨
Για πείτε μου πώς σας φαίνεται ?
Αν σας άρεσε βάλτε ένα αστεράκι και κάντε μου ενα σχόλιο με την γνώμη σας , είναι σημαντικό .
Love u all 💕
VOCÊ ESTÁ LENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...