Όταν η πόρτα άνοιξε ένιωσα μία ελπίδα με αυτό που είδα μία χαρά απρόσμενη...
Και ξεκίνησα να τρέχω προς την πόρτα...
Αυτό που είδα και με έκανε να νιώσω έτσι ήταν η φίλη μου η Ντανιέλα να στέκεται στην πόρτα...
Ενστικτωδώς ξεκίνησα έτρεξα πάνω της και την πήρα αγκαλιά...
Μ: αχ μου λείψες πολύ
Ντ: και μένα ρε βλαμμένο
Μ: μα εσύ πως..? Εδώ?
Ντ: με πήρε ο Νίκος τηλέφωνο και μου είπε να έρθω γιατί βαραγες φρίκες οπότε έτρεξα
Ακούγοντας αυτό ένιωσα περίεργα... Την είχε πάρει ο Νίκος τηλέφωνο... Της είχε πει να έρθει για μένα... Επειδή εγώ δεν ήμουνα καλά... Γιατί?
Νοιαζόταν όντως?Τις σκέψεις μου διέκοψε η φωνή του Νίκου
Ν: τι θα γίνει κορίτσια θα μπείτε μέσα να μπούνε τα παιδιά ? ή θα το κουβεντιάσουμε ?
Γυρίσαμε και οι δύο και κοιτάξαμε πίσω ήταν κολλητός και ο ξάδερφος του Νίκου και κάτι άλλοι άντρες που δεν τους ήξερα όλοι ήταν φορτωμένοι με ποτά και κρέατα...
Εμείς εκείνη την ώρα γούρλωσαμε τα μάτια και κάναμε κατευθείαν στην άκρη Για να περάσουν και αυτοί που ήτανε φορτωμένοι
Είχε έρθει η ώρα για τις συστάσεις από ότι μου είπε ο Νίκος...
Μου το σύστησε έναν έναν... Είχε έρθει ο κολλητός του , ο ξάδερφος του , κάτι φίλοι του και κάτι άλλα πιο μακρινά ξαδέρφια του...
Όλοι μου χαιρέτησα και με καλωσόρισαν στο σπίτι με πολύ ζεστό τρόπο...
Ενώ φαινόντουσαν αγριοι ανθρωποι λόγω του παρουσιαστικού τους και γενικά το πώς κινούνται στον χώρο κλπ , εκείνη τη στιγμή εβγαζαν κάτι καλό...
ο Νίκος με ρώτησε άμα θα ήθελα να μιλήσω λίγο μόνη μου με την Ντανιέλα Και φυσικά συμφώνησα..
Ευθύς αμέσως ανεβήκαμε στο δωμάτιό μου...
η Ντανιέλα με πήραν η μεγάλη αγκαλιά κάτσαμε δίπλα η μία στην άλλη και αφού είπαμε τα βασικά νέα μας με ρώτησε τι έχει συμβεί και είμαι έτσι...
Της εξήγησα όλη την κατάσταση από την αρχή...
Τον τυπά που πήρε σπίτι μου και ότι ακριβώς έγινε με λεπτομέρειες και κλείνοντας κατέληξα στο ότι εγώ πλέον μένω εδώ μαζί με τον Νίκο...
Επίσης της είπα ότι έρχεται ο αδερφός μου οπότε αυτό θα ήταν ένα μεγάλο μπέρδεμα το οποίο δεν ήξερα πώς να το ξεμπλέξω ...
επίσης όσο δεν ήξερα για ποιο λόγο μένω εδώ και όσο ρωτάω Νίκος μου έλεγε για δική σου ασφάλεια χωρίς να μου εξηγεί παραπάνω εγώ τρελαινόμουν
Εκείνη με κατάλαβε σε όλα και προσπάθησε να με ηρεμήσει λέγοντάς μου ότι για να το λέει κάτι θα ξέρει να τον εμπιστευτώ για λίγο και άμα δω ότι συνεχίζεται χωρίς λόγο αυτό τότε να ακολουθήσω τι μου λέει η καρδιά μου...
Μετά αφού κατεβήκαμε κάτω βρήκαμε όλους τους άντρες στην αυλή πίσω να έχουν βάλει τα κρέατα στη σχάρα να πίνουμε μπύρες και να μιλάνε και να γελάνε...
όταν πλέον καθίσαμε στο τραπέζι το μεγάλο που είχε στον κήπο ο Νίκος με πλησίασε και με ρώτησε αν είμαι ευχαριστημένη και αν είμαι καλύτερα...
Εγώ του ζήτησα άμα μπορεί να μιλήσουμε λίγο οι δύο μας μόνοι...
Εκείνος μου έγνεψε καταφατικά και προχώρησε μπροστά και εγώ ακολούθησα
όταν πλέον φτάσαμε στο γραφείο του και η πόρτα πίσω έκλεισε εκείνος γύρισε με κοίταξε με στα μάτια και με ρώτησε Τι ήθελα να του πω..
Μ: εγώ ... Εμ... Ήθελα να σου πω ένα μεγάλο ευχαριστώ .. δεν ξέρω πως το έκανες .. δεν ξέρω πως την βρήκες αλλά ειλικρινά ευχαριστω..
Ν: Μελίνα δεν είμαι ο αγριανθρωπος που νομίζεις με όλους τους ανθρώπους ...
Μ: ναι αυτό το συνειδητοποίησα σήμερα και σε ευχαριστώ γιατί μου έκανε αρκετο καλό...
Τότε εγώ του χαμογέλασα πλησίασε τον πήρε μία αγκαλιά και έφυγα προς τον κήπο...
Εκεί με περίμενε Η Ντανιέλα η οποία έχει πιάσει συζήτηση με τον κολλητό του Νίκου και όταν έφτασε πλέον στο τραπέζι και οι δύο γύρισαν και Με ρώτησαν πού είναι ο Νίκος...
Εγώ με τη σειρά μου τους είπα ότι είχαμε να πούμε δυο πράγματα και ότι έχει μείνει για λίγο στο γραφείο και θα ρθει...
Όταν εμφανίστηκε ο Νίκος και ήρθες στην παρέα με κοίταγε με ένα διαφορετικό αλλιώτικο ύφος...
Γειαααα σας ✨
Νααααα τα μαςςς.
Για πείτε μου απόψεις , γνώμες !!
Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο για να συνεχίσω είναι σημαντικό .
Love you all 💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Mafia Leader 🔗🖤
MaceraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...