Έφτασα σπίτι και ένιωθα ακόμα κάποιος σαν να είναι πίσω μου ...
Γυρισα κοίταξα απότομα και τότε είδα μια σκιά να χάνετε στα σκοτάδια...
Τρόμαξα και έτρεξα σπίτι μου ...
Αφού έκανα ένα μπάνιο και κοιμήθηκα λίγες ώρες σηκώθηκα να πάω στο γραφείο..
Έβαλα ένα μαύρο παντελόνι τζιν , ένα μπλουζάκι μαύρο κ ένα μεσατο σακακι επίσης μαύρο.
Όταν έφτασα στο γραφείο ήταν ήδη ο Νίκος εκεί και πάνω στο γραφείο μου υπήρχε καφές .
Μ: εεμ καλημερα Νίκο ευχαριστω πολύ για τον καφέ
Ν: καλημερα τίποτα σκέφτηκα ότι θα τον χρειαζοσουν μετά το χθεσινό ..
Μ: α εμ ναι ... Όσο αφορά αυτό ... Εμ συγγνώμη δεν ήξερα ότι θα ήσουν εκεί
Ν: Μελίνα χαλάρωσε έχεις κ προσωπική ζωή εκτός από την σοβαρή δουλειά του γραφείου ..
Μ: ε εντάξει ναι όμως είναι άλλο το να με βλέπει το αφεντικό μου .
Ν: μην το βλέπεις έτσι δεν έγινε κάτι .
Τότε μπήκαν στο γραφείο ο μπαμπάς του κυρίου Νίκου ...
Φαινόταν εκνευρισμένος κάτι πρέπει να είχε συμβεί...Μπήκε φουριοζος στο γραφείο και φώναξε να πάει ο Νίκος στο γραφείο του .
Μετά από όταν έκλεισαν οι πόρτες ακούστηκαν μόνο φωνές...
Δεν καταλάβαινα τι έλεγαν αλλά πολύ δυνατές φωνές ...Νίκος pov
Κ:. ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ .
Ν: ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΝΟΝΙΣΕΙ ΟΛΑ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΟΥ ΘΑ ΤΑ ΠΕΡΑΣΕΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΑΛΑΒΩ ΚΑΙ ΣΕ 10' ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΚΕΙ .
Κ: ΕΙΠΑ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΕΣΥ .
Ν: Πατέρα δεν θέλω να τσακωθούμε . Είπα κάτι και αυτό θα γίνει...
Με αυτά κ Μ αυτά κανονίσαμε ποσότητες κλπ
Θα μεταφέραμε 400 κιλά κοκαΐνης... Απίστευτα μεγάλη ποσότητα ...
Έπρεπε η δουλειά να γίνει σωστά ...
Έφυγε ο πατέρας μου και μέχρι το μεσημέρι κανονιζα για την δουλειά και κάποιες υποθέσεις για το γραφείο ...
Είχα και ένα δικαστήριο την επόμενη εβδομάδα από ότι με ενημέρωσε η Μελίνα και έπρεπε να κανονίσω τις λεπτομέρειες σχετικά με αυτό...
Η ώρα πέρασε γρήγορα και το γραφείο έκλεισε και εγώ πήγα σπίτι κοιμήθηκα έπρεπε να είμαι ξεκούραστος ...
Ξύπνησα 10 το βράδυ ..
ετοιμάστηκα με όλα τα απαραίτητα για τη δουλειά που έπρεπε να γίνει...μίλησα με τον πατέρα μου και κανόνισα μέχρι και τις τελευταίες λεπτομέρειες...
Η ώρα είχε πάει 11:00 έπρεπε να φύγω από το σπίτι για να είμαι στην ώρα μου στην παράδοση...
Ντύθηκα και κατέβηκα στο αμάξι εννοείται ότι δεν θα έπαιρνα το αμάξι που έχω καθημερινά...
θα έπαιρνα το μοναδικό αμάξι που εμπιστεύομαι για τέτοια πράγματα...το αμάξι που το έχω φτιάξει εγώ έτσι ώστε να μπορώ να τρέχω όσο θέλω...
Αφού έφυγα μετά από λίγο είχα φτάσει εκεί που έπρεπε να είμαι στο σημείο παράδοσης...
στο δρόμο ήμουν αρκετά προσεκτικός μη με ακολουθεί κανένας πολλοί θέλουν να καταστρέψουν αυτή τη δουλειά αλλά δεν έπρεπε να αφήσω τίποτα τέτοιο να συμβεί...
επίσης ένα ακόμα πράγμα που έπρεπε να προσέχω ήταν οι κωλομπατσοι...
Χρόνια ψάχνουν να βρούνε μία λάδια και να μας πάνε μέσα...
Βέβαια... Ποτέ κανείς δεν έχει βρει και ούτε πρόκειται όσο περνάει από το χέρι μου...
Η συμφωνία είχε ως εξής:
......
Γειαααα σας ✨
Για πείτε μου γνωμεες 😘
Συγγνώμη που άργησα να ανεβάσω . Πλέον επανερχόμαστε στους κανονικούς ρυθμούς 2-3 πάρτ την μέρα ❤️
Αν σας αρέσει αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο με την γνώμη σας είναι σημαντικό για εμένα .
Love u all 💕
ESTÁS LEYENDO
My Mafia Leader 🔗🖤
AventuraΜελίνα και Νίκος 🔗 Νίκος και Μελίνα 🔗 Η Μελίνα είναι 23 χρόνων μεγαλωμένη μέσα από πολλές δυσκολίες . Δουλεύει γραμματέας σε ένα δικηγορικό γραφείο. Ο Νίκος ετών 27 δικηγόρος ... Όμως και γιος και διάδοχος του μεγαλύτερου μαφιόζου... Τι θα γί...