κεφάλαιο 6ο:

1.6K 92 9
                                    

Ν: ΕΙΠΑ ΕΛΑ ΜΑΖΙ ΜΟΥ

Μ: που ... Που πάμε ?

Ν: θα δεις...

Νίκος Pov

Χτυπάει το κινητό μου και μόλις το πιάνω στην όψη του σκαλωνω .

Η κλήση είναι από τον ξάδερφό μου τον Δημήτρη ... Οπότε με περνει δεν έχουμε καλά ξεμπερδεματα...

Ν: έλα αγορίνα τι γίνεται
Δ: έλα που είσαι

Ν: στο γραφείο γιατί ?
Δ: έχω πρόβλημα με τους λαινοφσκι ... Αλλά συμφωνήσαμε αλλά δώσανε ...

Ν: που είσαι
Δ: έχω ραντεβού μαζί τους να μιλήσουμε στα λιμανάκια στις αποθήκες

Ν: έρχομαι.

Κλείνω βιαστικά το τηλέφωνο ... Ανοίγω το χρηματοκιβώτιο που έχω στο γραφείο μου περνώ το όπλο μου και φεύγω βιαστικά...

Όταν έφτασα στις αποθήκες με περίμενε εκεί ο Δημήτρης .

Περιμεναμε να έρθουν οι άλλοι ...
Όταν ήρθαν ειχα παρει ήδη την απόφαση εάν δεν καταλάβουν το λάθος τους με το καλό , θα το μάθουν με το άσχημο...

Ήρθαν και μας πρόσφεραν τα χίλια μύρια... Κοσμηματα , γυναίκες αλλά αυτό που είχαμε συμφωνήσει δεν το είχαν ...

Ξαφνικά ένας άντρας εμφανίζεται πίσω μας και αρπάζει τον Δημήτρη και του βάζει ένα όπλο στον κρόταφο...

Και απευθείας μου λένε

Λαινοφσκι: ήρθε η ώρα να αλλάξουν οι ρόλοι... Πλέον εμείς διατάζουμε...

Η πρώτη μου κίνηση ενστικτωδώς ήταν να βγάλω το όπλο μου να γραπωσω έναν δικό τους και να βρεθούμε σε όμοια κατάσταση ...

Ν:. Αφήστε τον αν θέλετε ζωντανό τον δικό σας ...

Λ: θα κάνεις αυτό που λέμε εμείς ... Μην παίζεις δεν παίζουμε

Ν: αν θες να παίξεις με την ζωή του συνέχισε το ... Θ δούμε ποιος παίζει και ποιος σοβαρολογει ..

Λ: ασφαιρο έχεις δεν φοβόμαστε ..

Ν: το διακινδυνεύεις και τρέμει το χέρι μου φίλε ..

Χτυπάει το κινητό και βλέπω το γραφείο ... Το σηκώνω βιαστικά μέσω του ακουστικού που φορούσα  και ταυτόχρονα δεν χάνω επαφή με τους άλλους ..
Όταν κάνουν μια κίνηση να φύγουν ρίχνω με το όπλο στον αέρα και κλίνω το τηλέφωνο ..

Ν: μαλακές σας είπα εγώ δεν αστειεύομαι

Μετά από λίγο αφού σκέφτηκαν καλά και είδαν ότι δεν αστειεύομαι , άφησαν τον Δημήτρη .

Ν: χαίρομαι που πήρατε την σωστή απάντηση . Αύριο ίδια ώρα εδώ ... Με τα πράγματα που έχουμε συμφωνήσει ...

Λ: ναι ναι κύριε μάλιστα ...

Αφού έφυγαν κάτσαμε κάτω με τον Δημήτρη να συνέλθει δεν περίμενε κάτι τέτοιο ...

Δ: αδερφέ μου σε ευχαριστώ που έσωσες το τομάρι μου

Ν: μην με ευχαριστεις ... Αδερφός για αδερφό .

Δ: το βράδυ θα πάω σε ένα κλαμπ το έχει ένας φίλος και έχει πάρτυ θες να έρθεις?

Ν: τι ώρα
Δ: θα σε πάρω να σου πω .

Ν: έγινε . Πάμε ?
Δ: πάμε

Χωρίς να το καταλάβω ήρθε το βράδυ ... Έκανα μπάνιο , έβαλα ένα μαύρο πουκάμισο και ένα μαύρο παντελόνι και την αλυσίδα μου στο λαιμό .

Όταν φτάσαμε στο κλαμπ γινόταν χαμός ... Μετά από λίγο ώρα με τα μάτια μου εντοπίζω δύο κοπελες να χορεύουν ...

Η μία από τις δύο είναι κούκλα... Ωραίο σώμα  και περιποιημένη ... Ανεβαίνοντας στο πρόσωπο δεν πιστεύω στα μάτια μου... Είναι η Μελίνα...

Την βλέπω να χορεύει αισθησιακά και να μαγνητίζει τα βλέμματα των αντρών γύρω της ...

Ένας μαλακας την πλησίασε και αυτή τον έδιωξε και βγήκε έξω ...
Δεν βλέπω καλά τι γίνεται αλλά μάλλον δεν της άρεσε...

Μετά από λίγο βλέπω τον άντρα να πηγαίνει πίσω της ...

Βουτάω το δερμάτινο και κρύβω μέσα στο όπλο και την σίδερο γροθιά μου ...

Έτσι και την άκουμπησει ο πουστης την γάμησε ...
Βγαίνω έξω ακούω φωνές αλλά δεν την βλέπω ...

Συνειδητοποιω ότι οι φωνές έρχονται από ένα στενό του δρόμου

Κουμπώνω το μπουφάν και ετοιμάζομαι να δώσω ένα μάθημα στον καριόλη...

Όταν πλησίασα αλλά λίγο μην γίνω αντιληπτός είδα την Μελίνα να προσπαθεί να ξεφύγει να κλαίει , να φωνάζει βοήθεια και να τρέμει ...

Εκεί ήταν που θόλωσα... Έβαλα την σίδερο γροθιά και του έσκασα μια στο κεφάλι με δύναμη ...

Η Μελίνα κοκαλωμενη στην θέση που ήταν έκλαιγε με αναφιλητα ...

Την πλησίασα κ άλλο και όταν κατάλαβε ότι ήμουν εγώ σκαλωσε

Την ρώτησα αν είναι καλά αν την πείραξε  και την πήρα από εκεί ...

Ήξερα που έπρεπε να την πάω για να την ηρεμήσω ...
Στο μοναδικό μέρος που θα είχαμε ησυχία θα ένιωθε ασφαλής και δεν θα μας ενοχλουσαν ...

Στο...

Γειαααα σας ✨
Για πείτε μου πώς σας φαίνεται έως τώρα η ιστορία μας ?
Αν σας άρεσε αφήστε ένα αστεράκι και ένα σχόλιο εάν σας αρέσει να συνεχίσω  είναι σημαντικό για εμένα να ξέρω την γνώμη σας . ✨
Love u all... ❤️

My Mafia Leader 🔗🖤Donde viven las historias. Descúbrelo ahora