Telefon görüşmesi bittikten sonra Fang Zhaomu yüzünü yıkamak için tuvalete gitti.
Aynadaki yansımasından yüzünün hafifçe kızardığı ve gözlerinde mutluluk görülebilirdi. Dudakları her zamankinden daha kırmızıydı, bu onun aşk nehrine düşme görüntüsü olmasa bile, bu hala tüm okul yılı boyunca Fang Zhaomu’nun en mutlu versiyonuydu.
Fang Zhaomu yansımasına gülümsedi ve yansıması ona gülümsedi.
Buluşurlarsa, Andrew onun görünüşünden hoşlanırdı, değil mi? Gençliğinden beri Fang Zhaomu’nun aldığı iltifatların çoğu görünüşüyle ilgiliydi.
Fang Zhaomu, T Üniversitesi’ne geldiğinden beri, kendini her zaman biraz şanssız hissetmişti. Ancak şimdi şansının sadece birazcık geç geldiğini düşünüyordu.
Flört uygulamasındaki tüm hesaplar arasından Andrew ile eşleşmişti. Konuşacak biriyle, ona eşlik edecek biriyle ve şimdi de tanışmak üzereydiler, her şey yoluna giriyordu.
Yatağına dönen Fang Zhaomu, Andrew’e iyi geceler mesajı gönderdi. Kısa süre sonra Andrew de ona “İyi geceler” diye cevap verdi.
Fang Zhaomu’nun aksine, Song Yuanxun ona iyi geceler yazdıktan sonra gözlerini kapatmadı ve uyumadı. Dizüstü bilgisayarında Seattle’ı özetleyen bir sayfaya şaşkınlıkla bakıyordu.
Artık Fang Zhaomu’nun görüşme talebinden kaçınamazdı. Bir çaresizlik anında, aniden Zhao Han’ın çalıştığı şehri düşündü ve düşünmeden yalan söyledi.
Song Yuanxun, sanki gerçekmiş gibi yumuşak bir şekilde söylemişti. Hatırlayınca, kendisi de inanmak üzereydi.
Görüşmeden önce Song Yuanxun, Fang Zhaomu’nun şüphelerinin artacağından korkmuş ve ses değiştiren bir uygulama satın almak için internete bağlanmıştı. Satıcının sesi farklı ama yine de sesine biraz benzeyecek şekilde ayarlamasını bile sağladı, ancak çağrı bağlandıktan sonra ses değiştirme uygulamasının çalışmayı durdurduğunu kim bilebilirdi.
Hiçbir alternatifi olmayan Song Yuanxun, doğrudan Fang Zhaomu ile konuştu. Neyse ki, Fang Zhaomu kolayca kandırılmıştı. Sesini tanıdık bulmasına rağmen, bu konuda çok derin düşünmedi.
Bu noktada Song Yuanxun artık kendisi için daha fazla mazeret bulmak istemiyordu. O… Fang Zhaomu’yu reddedemedi; sesini, fotoğraflarını, genel olarak makul isteklerini, başka hiçbir şeyi reddedemedi.
Song Yuanxun dizüstü bilgisayarının kapağını kapattı ve Fang Zhaomu’nun öğleden sonra gönderdiği fotoğrafa baktı. Bir ay önce, Fang Zhaomu’nun küpesini seçmesine yardım edeceğini asla düşünmezdi. Ancak seçimi o yaptığı için ona uygun olup olmadıklarına bakmalıydı.
Song Yuanxun, Fang Zhaomu’nun kütüphanede fotoğrafı çektiğini doğruladı. Fotoğraf çok hızlı çekilmişti, lens odakta değildi ve fotoğraf biraz bulanıktı ancak küpesi Fang Zhaomu’ya çok iyi uyuyordu.
Ona önden bakıldığında belli değildi, ama profilinden Fang Zhaomu’nun burnunun ucunun çok hafif bir eğri olduğu görülüyordu. Dudakları her zaman çoğundan daha kırmızıydı ve fotoğrafta hafifçe açıktı. Görüntünün düşük kalitesine rağmen dudakları insanlara hala çok yumuşak oldukları izlenimini veriyordu.
Fang Zhaomu’nun gözleri ekrana bakarken eğilmişti. Song Yuanxun, Fang Zhaomu’nun gözlerine birkaç saniye baktı, sonra ifadesizce telefonunun ekranını kapattı.
Ertesi sabah saat 10’dan önce Fang Zhaomu, Song Yuanxun’a bir mesaj gönderdi. “Uçağın ne zaman?”
Song Yuanxun, Uluslararası İlişkiler sınıfındaydı. Hızlı bir şekilde C Şehri’nden Seattle’a uçuşların programını kontrol etti, ardından Fang Zhaomu’ya cevap verdi. “11.20.”
“O zaman, şimdiden havaalanında mısın?” Fang Zhaomu ona sordu.
“Yoldayım.”
“Seni yolcu etmek istiyorum.”
Song Yuanxun paniğe kapıldı, ancak Fang Zhaomu ona başka bir mesaj gönderdi. “Ama unut gitsin, ben senin dönmeni bekleyeceğim.”
Ayrıca çok sevimli gülümseyen bir emoji gönderdi, “İyi yolculuklar, işinde bol şans.”
Song Yuanxun telefonunu kapattı, sonra geri aldı. Fang Zhaomu’ya “Tamam” diye cevap verdi.
O gün, Song Yuanxun uçuşlarla ilgili haberlerle kendini güncel tuttu. 16.00’da flört uygulamasının sohbet penceresini açtı.
Dersi yeni bitmişti ve birkaç sınıf arkadaşı onu, yemek için okulun yakınındaki bir restorana davet etmişti. Dışarı çıkarken Fang Zhaomu’ya “Vardım.” dedi.
Fang Zhaomu hemen cevap vermedi. Song Yuanxun ve sınıf arkadaşları arabasına bindiklerinde, Fang Zhaomu aniden Song Yuanxun’a “Seni arayabilir miyim?” diye soran bir mesaj gönderdi.
Song Yuanxun arabasını çoktan çalıştırmıştı. Telefonundaki kelimelere baktı ve eli durdu. Arabasındaki iki sınıf arkadaşına dönerek, “Önce bir telefon görüşmesi yapacağım” dedi.
Cevap olarak sınıf arkadaşlarının başını salladığını gören Song Yuanxun, telefonuyla arabadan ayrıldı ve kapıyı kapattı. Biraz uzaklaşarak Fang Zhaomu’yu aradı.
Fang Zhaomu çok hızlı yanıt verdi, “Andrew.”
Fang Zhaomu’nun sesi yüksek değildi ve bu yüzden doğal olarak, o kadar da aşırı olmayan bir samimiyeti ve yumuşaklığı vardı ki bu insanları rahatsız ederdi.
“Ne oldu?” Song Yuanxun kısıkça sordu.
Fang Zhaomu’nun kendisine bıraktığı sayısız sesli mesajı duymasına rağmen, Song Yuanxun, Fang Zhaomu ile doğrudan konuşmaya hala pek alışık değildi.
Telefonda Fang Zhaomu’yu aramak, gerçekliğini ikiye bölmek gibiydi. Song Yuanxun, Fang Zhaomu’nun Andrew’ ini birdenbire yaratmak zorunda kaldı ve bu rolü isteksizce oynadı.
“Uçaktan indin mi?” diye sordu Fang Zhaomu.
Fang Zhaomu, Andrew ile konuştuğu için çok mutlu görünüyordu. Song Yuanxun cevap verdi, “Çoktan uçaktan indim.”
“Seattle’de yağmur yağıyor mu?”
Song Yuanxun bunun için hazırlanmıştı ve Fang Zhaomu’ya “Hava bulutlu ama yağmur yağmıyor.” dedi.
“Hava tahminini gördüm. Yarın yağmur yağmaya başlayacağını söylüyor. Yanında şemsiye getirmeyi unutma.“
“Tamam.”
Fang Zhaomu kısa bir süre sessiz kaldı. Song Yuanxun ona “Başka bir şey var mı?” diye sordu.
“Hayır, hiçbir şey yok,” Fang Zhaomu dürüsttü. “Güle güle.”
Song Yuanxun telefonu kapatıp arabasına döndü ve sınıf arkadaşlarını kararlaştırdıkları restorana götürdü. Arabayı park ettikten sonra, Fang Zhaomu’nun ona bir mesaj gönderdiğini gördü ve açtı. Fang Zhaomu bir restoranda tek başına yemek yediğini söyledi ve Andrew ile konuşmak istedi.
Bu restoranın oldukça iyi olduğunu ve Andrew’e C Şehri’ne döndüğünde onu yemek için oraya getirmesi gerektiğini ekledi. Böylelikle âşıkların setini sipariş edebilecek, alakart** olmayan tatlıları yiyebilecekti.
(Ç/N: Alakart gastronomi' de yemek-kartında bulunan her şeyi hürce seçebilme imkânınız olduğunu ifade eden kelimedir.)
“ şıklar seti mi?” Song Yuanxun cevabını gönderdi.
Fang Zhaomu, “Aynı zamanda iki kişilik yemek seti olarak da adlandırılır,” dedi. “Sadece ye, niye ne dendiğini önemsiyorsun ki?”
Song Yuanxun sınıf arkadaşlarıyla restorana girdi ve hemen kapıya bakan pencerenin yanında oturan Fang Zhaomu’yu gördü. Elleri çenesindeydi ve önünde bir kâse çorba ile etrafına bakıyordu. Song Yuanxun, Fang Zhaomu’dan en fazla beş metre uzaktaydı ve gözleri yüzüne takıldı.
Fang Zhaomu, Song Yuanxun’un orada durduğunu görmek için yukarı baktığında pürüzsüz alnı kırıştı. Daha sonra kaşığıyla çorbasını karıştırarak gözlerini aşağıya attı.
*******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Outcast
Short Story-Social Temperature'un Noveli- Homofobik üst X Yapışkan alt Soğuk ve homofobik bir üst, nefret ettiği kişiyle flört uygulamasında eşleşti ve diğerinin sandığından daha yapışkan olduğunu keşfetti! Yazar: Not!Pikachu / Ka Bi Qiu Social Outcast Çin nov...