6. Bölüm

424 51 12
                                    

Andrew oldukça tuhaftı.

Cevapları her zaman yavaştı ve Fang Zhaomu’yu aramaya veya ona sesli mesaj atmaya isteksizdi. Buluşmadan bahsetmeye gerek bile yoktu. Fang Zhaomu, arkadaş edinmek bile istemeyen böyle bir kişinin neden bir flört uygulaması yüklediğini anlayamadı.

Ancak, Andrew ile birkaç kez sohbet ettikten sonra, Fang Zhaomu artık diğer kişinin nasıl biri olduğunu biraz anladığına inanıyordu. Andrew, başka birine ısınması çok uzun süren bir insandı. Özellikle çekingen davranıyor ve cevap vermeden önce Fang Zhaomu'nun her zaman birkaç mesaj göndermesine ihtiyaç duyuyordu. Cevapları sadece birkaç kelime uzunluğunda olmasına rağmen, tamamen soğuk biri değildi.

Fang Zhaomu'nun çabalarıyla, Andrew'in yanıt oranı başlangıcına kıyasla biraz artmıştı. Geçenlerde Fang Zhaomu, Andrew’e uygulamadaki diğer insanlarla sohbet edip etmediğini sormuştu ve ona doğrudan cevap vermek yerine Andrew şaşırtıcı bir şekilde Fang Zhaomu'nun sorusunu ona geri attı: "Sen?"

"İlk sen söyle."

Aslında, Fang Zhaomu diğer birkaç kişiyle eşleşti, ancak çok doğrudan davrandılar, hemen çıplak olarak video sohbeti başlatmak veya hemen buluşmak istiyorlardı. Fang Zhaomu, Andrew'in soğukluğunun biraz daha güvenilir olduğunu hissetti ve böylece geri kalanı silip yalnızca Andrew ile sohbet etti.

Andrew "Değilim." diye yanıtladı.

Fang Zhaomu, Andrew'a biraz suçlulukla cevap verdi, "Ben de değilim, sadece seninle konuşuyorum."

Andrew ona gerçekten inanmıyor gibi görünüyordu. "Öyle mi?"

“Gerçekten sadece seninle sohbet ediyorum.” Fang Zhaomu, uygulamanın kişi listesinin ekran görüntüsünü aldı ve Andrew’e gönderip kendini haklı çıkararak "Görüyorsun, sadece sen varsın" dedi.

Andrew tek kelime etmedi. Fang Zhaomu vurdumduymazca Andrew'den kişi listesinin ekran görüntüsünü istedi ancak Andrew göndermek istemedi. Fang Zhaomu, Andrew’i saf ve masum gibi davrandığı için kötüledi, listesinde kesin 200 kişi vardır.

Andrew, Fang Zhaomu'ya karşı çıkamadı. Birkaç dakika sonra, gerçekten bir ekran görüntüsü gönderdi ve Fang Zhaomu'nunki ile aynıydı, çok boştu ve orada sadece bir Mu gözüküyordu.

"Göndermen çok uzun sürdü, listedeki kişileri mi siliyordun?" Fang Zhaomu acımasızca Andrew ile dalga geçmeye devam etti.

“Kimseyi silmedim.” Andrew ciddi yanıt verdi.

"Öyleyse, başka insanları eklemek ister misin? " Bu soruyu sorduktan sonra Fang Zhaomu, bu soru biraz fazla ciddi göründüğü için soruyu iptal etmek istedi.

Andrew beklenmedik bir şekilde cevap verdi. "İlgilenmiyorum."

Fang Zhaomu, Andrew’in kaslarının genel olmayan profil resmine baktı ve Andrew'in aslında çok nazik bir insan olduğunu ve beğenilerini ifade etmek için kendine özgü garip yollarını kullanacağını düşündü. Bazen, Fang Zhaomu dürtüsel olarak Andrew’e birkaç fotoğraf gönderdiğinde, Andrew Fang Zhaomu'nun gönderip göndermediğine aldırış etmemiş gibi görünüyordu ancak hızlı yanıtlarından Fang Zhaomu, Andrew’in bu fotoğrafları gerçekten görmek istediğini hissedebiliyordu.

Fang Zhaomu, bu Çarşamba günü sabahtan geç saatlere kadar kütüphanede kaldı. Eve döndüğünde hiçbir şey yapmak istemedi bu yüzden online mağazalara göz attı ve mevcut olanları kontrol etti. İki küpe* arasında bir karar veremedi ve bu yüzden bunların bir fotoğrafını Andrew’e göndererek karar vermesine yardım etmesini istedi.
(Ç/N: Küpeler çift değil, ikisinden de 1 tane var yani tek kulağına takacak.)

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin