Andrew uzun bir süre dondu, Fang Zhaomu onun ciddiye düşündüğünü hissetti.
Fang Zhaomu'nun etrafındaki kollarını sanki o hazinesiymiş gibi sıkılaştırdı. Bir süre sonra "Işıkları açmalısın." dedi.
"Açmayacağım." Fang Zhaomu üşengeççe dedi. "Eğer istiyorsan kendin aç."
Fang Zhaomu, Andrew'in omuzlarına bastırdı ve Andrew'in üstüne çıkarak pozisyonunu değiştirdi. Eli aşağıya kaydı ama daha hiçbir şeye dokunamadan Andrew tarafından yakalandı.
(Ç/N: Aşkım sana ne oldu niye bu kadar azdın😿)"Neden bu kadar utangaçsın?" Fang Zhaomu, Andrew elini yakaladığında bile utanmamıştı. "Senin için buraya kadar geldim ama sen beni itiyorsun hep. İstemiyor musun?"
"Fang Zhaomu." Andrew birden ona tüm adıyla seslendi.
Fang Zhaomu birden bire huzursuz hissetti. Ne olduğunu anlamadı ama sonra düşünmeye zamanı da olmadı.
Seslendikten sonra Andrew devam etmedi. İkisi bir süre durakladılar sonra Fang Zhaomu, Andrew'in omuzlarına sarılıp onu yeniden öpmeye başladı.
Fang Zhaomu, Andrew'in dudağını ısırırken vücuduna yayılarak oturdu. O kadar sıcaktı ki kaldıramadı ve Andrew'in tişörtünü de çıkarmadan önce kendi bluzunu çıkardı.
Andrew ağır nefeslerini afrodizağı gibi Fang Zhaomu'nun kulağına verdi. Başka şeyler hakkında düşünecek daha fazla zihinsel kapasiteye sahip değildi ve tüm vücudu onun için çığlık atıyordu.
Bu sefer Fang Zhaomu, Andrew'in sertleşmiş yerine dokunduğunda Andrew onu durdurmadı. Fang Zhaomu, Andrew'in kemerini çözerken, kumaşa dayalı kemer tokası aşırı ses çıkartarak Fang Zhaomu'nun kalbinin titremesine ve vücudunun beklenti içince karıncalanmasına neden oldu.
Andrew'in eli Fang Zhaomu'nun belindeydi ve yavaşça sıkılaştı. Fang Zhaomu kemeri çözüp, kollarını Andrew'in boynuna doladı. "Tüm ismimi söylemeye iznin yok."
Andrew sonra yumuşacık bir şekilde seslendi, "Xiaomu."
Fang Zhaomu, Andrew'in iç çamaşırını çekip bir elini etrafına sardı. Sert ve sıcak et avucuna değdiğinde; Fang Zhaomu, Andrew tarafından kaldırıldı ve yatağa bastırıldı.
Andrew, Fang Zhaomu'yu yatağa iterek oradan devam etti. Andrew'in elleri büyüktü, baş parmağı göbek deliğinin yanındaydı ve parmakları Fang Zhaomu'nun belinin etrafındaydı. Çok güçlüydü, sertçe ama dikkatlice; boynundan, göğsü, göbeği ve kalçalarına kadar Fang Zhaomu'yu okşadı.
Fang Zhaomu aklına hakim olma yetisini çoktan kaybetmişti ve Andrew'in istediğini yapmasına izin verdi.
Son anda Andrew birden durdu.
"Ne oldu?" Fang Zhaomu nefesi biraz sakinleştikten sonra sordu.
Andrew bir şey demedi. Sadece Fang Zhaomu'yu bıraktı ve oturdu.
Fang Zhaomu şaşkındı ve yatakta uzanmaya devam etti. Andrew ile sessiz oldu ve çılgınca atan kalbi sakinleşti.
"Xiaomu, bunun hakkında emin misin?" Andrew birden sordu.
Fang Zhaomu, Andrew'in ne demek istediğini anlamadı. Sormadan önce duraksadı, "Ne hakkında ciddi?"
"Seks mi?" Fang Zhaomu bunun hakkında düşündü ve Andrew'in cevabı için beklemedi. "Yapmak istemiyor musun?"
"Hayır, ondan değil." Andrew karanlıkta yokladı ve Fang Zhaomu'nun bluzunu buldu. Fang Zhaomu'nun elini çekerek, oturmasına yardım etti ve bluzunu giydirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Outcast
Short Story-Social Temperature'un Noveli- Homofobik üst X Yapışkan alt Soğuk ve homofobik bir üst, nefret ettiği kişiyle flört uygulamasında eşleşti ve diğerinin sandığından daha yapışkan olduğunu keşfetti! Yazar: Not!Pikachu / Ka Bi Qiu Social Outcast Çin nov...