27. Bölüm

183 21 5
                                    

Markette o kadar çok insan vardı ki Fang Zhaomu kıyametin geldiğini sandı.

Çoğu raf çoktan boşaltılmıştı ve herkesin alışveriş arabası neredeyse taşıyordu. Her kasiyerin uzun bir sırası vardı.

Fan Zhaomu alışveriş arabasını iterken marketin ne kadar kalabalık olduğunu gördüğünde biraz endişelendi.

"Beni takip et."

İlk başta, Fang Zhaomu ve Song Yuamxun arasında birkaç metre mesafe vardı ancak gerçekten çok fazla insan olduğu için Fang Zhaomu, kişisel alanı istila edilerek sıkıştı ve Song Yuanxun'nun tam yanında olmaktan başka seçeneği yoktu.

Markete gelmek son anda alınan bir karardı. Fang Zhaomu bir alışveriş listesi hazırlamadı ve evde ocağı yoktu. Tahıl reyonunun önünde 5 dakika boyunca durduktan sonra yaklaşık on farklı tahıl aldı ve atıştırmalık ve içecek almaya gitti.

Song Yuanxun için durum farklıydı. Pişirilmesi gereken birsürü şey aldı ve hatta bazıları Fang Zhaomu'nun uzun bir süre bakıp almadığı şeylerdi.

Fang Zhaomu imrendi ama umursamıyormuş gibi davrandı.

"Sadece bunları mı alacaksın?" diye sordu Song Yuanxun.

Fang Zhaomu kafasını salladı. Song Yuanxun biraz onaylamıyormuş gibi baktı ama bir şey demedi ve Fang Zhaomu da rahat bir nefes aldı.

İstediklerini aldıklarında gezinmeye devam etmediler. Sıraya girip ödeme yapmaları yaklaşık yirmi dakika sürdü. Song Yuanxun, Fang Zhaomu'nun hiçbir poşeti taşımasına izin vermedi. Sadece arabanın bagajını açmasına yardım etmesini istedi ve tüm poşetleri oraya yerleştirdi.

Kar, markete girdikleri zamandan daha çok yağıyordu. Kalınca düştü ve Fang Zhaomu rüzgarlık giymediği için kar yakasına düştü.

Arabada Song Yuanxun'un telefonu çaldı. Bakıp, Fang Zhaomu'ya "Ders iptalinin bildirimi geldi." dedi.

"Oh." Fang Zhaomu bakmak için yaklaştı. Pazartesi ve salı günü olan dersler iptal edilmişti.

"Acaba çarşamba ne olacak." Fang Zhaomu bir şey düşündü ve sordu. "İptal edilen dersleri ne zaman telafi edecekler?"

"Etmeyecekler."
(Ç/N: 🤙🏻🤙🏻😼)

Fang Zhaomu düşündü ve çelişkili bir şekilde "O zaman dersleri daha az iptal etmek daha iyi." dedi.

Fang Zhaomu gözünün kenarından, Song Yuanxun'u gülmüş gibi gördü.

Song Yuanxun T Üniversitesinin yönüne değil şehrin başka bir yönüne doğru arabayı sürdü. Çevreye bakınca Fang Zhaomu okula doğru olan yol olmadığını anladı ve sordu." Hala alman gereken şeyler mi var?"

"Mn." ama ne olduğunu söylemedi.

Başka birisinin arabasında oturan Fang Zhaomu'nun konuşmaya hakkı yoktu o yüzden sessiz kaldı. Sonra Fang Zhaomu tanıdık bir yere sürdüğünü fark etti ve bir dükkanın önünde durdular.

Bu Fang Zhaomu'nun doğum gününde önünde sırada beklediği pastaneydi.

Kar fırtınası geldiği için midir, dükkan bir süredir açık olduğu için mi bilinmez, o gösterişli tatlılar Fang Zhaomu'nun önceden geldiği zaman kadar popüler değildi. Temiz camdan bakınca, sadece üç beş kişi vardı.

"Lütfen biraz bekle gidip bir şey alacağım." dedi Song Yuanxun.

Arabadan inmek üzereyken Fang Zhaomu ona seslendi.

Açtığı kapıyı kapatarak ona baktı. "Ne oldu?"

"Sen..." Fang Zhaomu nasıl soracağını bilemedi. Duraksadı ve sözü dolandırdı. "Kendin için mi alıyorsun?"

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin