4. Bölüm

462 48 3
                                    

Song Yuanxun, uygulamayı yalnızca Zhao Han'ın bu hesabı kullanmasını ve Fang Zhaomu ile uğraşmasını istemediği için yeniden yükledi.


Tam şimdi, Song Yuanxun yukarı çıkıp Fang Zhaomu'nun arkasına oturduğunda, Zhao Han'dan uygulamanın hesap şifresini içeren bir mesaj almıştı.


Zhao Han, eğer içindeki gerçek benliğini bulabildiyse nasıl geçtiğini sordu.


Song Yuanxun ona cevap verdi. "Çoktan sildim."


Bunun yanında Zhao Han, Song Yuanxun'a üyelik ücretini boşa harcadığı için onu kınayan uzun bir sesli mesaj göndererek ayağa fırladı. Sonra devam etti, “Unut gitsin. Kullanmıyorsan ben kullanacağım. "


O sırada Song Yuanxun meşguldü ve ciddiye almadı. Dikkatini çeken şey Fang Zhaomu'nun ani düşük sözleriydi.


Song Yuanxun'un çok anlayışlı olmasından değil, Fang Zhaomu'nun ses tonunun dün gecekine benzemesinden kaynaklanıyordu. "İş" ve "makine mühendisi" nden bile bahsedince, Song Yuanxun içinde yüksek bir alarm verdi. 


Telefonunu aldı ve aşağıya inerek uygulamayı yeniden indirdi. Oturum açtıktan sonra Zhao Han'ı bağlantısının kesilmesi için zorladı, ardından sohbet penceresini açtı. Tek seferde Zhao Han'ın ve Fang Zhaomu'nun mesajlarının tamamını okudu ve hemen ardından şifreyi değiştirdi.


Ona, şifresini başarıyla değiştirdiğini gösteren bir duyuru çıktı ve birkaç saniye içinde Zhao Han'dan bir telefon aldı. Somurtkan bir şekilde Song Yuanxun'a sordu, "Xiao Mu ile sohbetimiz yarıda kaldı, neden şifreni değiştirdin?"


Song Yuanxun tahammülsüzce "Onunla sohbet etmek istiyorsan, git kendi hesabını kaydet. Bunu kullanma. "  dedi. Mesajları hatırlayınca sinirlendi. Zhao Han'ın insan şeklindeki bir kanişten farkı yoktu, çocukluk arkadaşının flört uygulamasında epeyce sohbet ettiği birini bile bırakmadı.


"Kanka, bu uygulama insanları mesafeye göre eşleştiriyor. O kadar uzaktayım ki, onunla hiçbir şekilde eşleşemeyeceğim. Çabucak şifreyi benim için değiştir. " Zhao Han, Song Yuanxun ile güzelce konuşarak teslim oldu. "Sence de, bu Mu'nun sesi oldukça hoş gelmiyor mu? "


"Ne zaman erkeklerden hoşlanmaya başladın?" Song Yuanxun ona sordu.


Zhao Han'ın gençliğinden beri sayısız kız arkadaşı olmuştu ama hiçbir zaman aynı cinsiyetten biri olmamıştı. Yaşlandıkça bu kişinin sex hayatının daha da karışacağını kim düşünebilirdi?


"Sadece gelişigüzel sohbet ediyoruz," dedi Zhao Han. "Ayrıca, fotoğrafından oldukça iyi görünüyor. Hey, zaten silmedin mi? Ben kullanamaz mıyım? "


"Hayır," dedi Song Yuanxun kararlılıkla. "Zaten söyledim, kullanmak istiyorsan git kendi hesabını oluştur."


"…Peki." Zhao Han, Song Yuanxun'a ısrar etmeye devam etmeye cesaret edemedi. Acı bir şekilde telefonu kapattı ve yeni bir hesap açmaya gitti.


Telefonu kapattıktan sonra Song Yuanxun, Fang Zhaomu'dan tekrar bir mesaj aldı. "Gerçekten çok meşgulüm. " diye cevapladı ve telefonunu kilitledi. Zhou Meng'in ilerlemesine bir göz attı ve merdivene geri döndüğünde, çantasını taşıyarak aşağıya inmekte olan Fang Zhaomu karşısına çıktı.


Laboratuvarda hava sıcak olduğu için Fang Zhaomu paltosunu çıkarmıştı ve kolunda taşıyordu. Üstünde açık renkli, geniş yakalı bir süveter vardı ve son derece solgun göğsünün büyük bir kısmını ortaya çıkarıyordu. Bir omzunda çantası asılıydı ve üstünün yakasını tutuyordu, diğer omzundan ise yakası düşmüştü. Son derece ahlaksız görünüyordu ve Song Yuanxun uzağa bakmadan önce sadece bir bakış attı.


Birbirlerinin yanından geçerlerken, Fang Zhaomu'nun elinin arkası, tam elini kaldırırken Song Yuanxun'un koluna sürtündü. Fang Zhaomu'nun elinin arkasındaki deri çok yumuşaktı ve vücudundan çıkan hastalıklı tatlı koku Song Yuanxun'u tamamen rahatsız etti.


Koltuğuna döndükten kısa bir süre sonra Fang Zhaomu'dan başka bir mesaj aldı.


"C Şehri'nde şu anda yağmur yağıyor, şemsiye getirdin mi?"


Fang Zhaomu bir fotoğraf çekip Song Yuanxun'a gönderdi ve Song Yuanxun onu açtı. Dışarıdaki yağmur oldukça şiddetli görünüyordu ve yağmurun içinden hava sisli görünüyordu.


Song Yuanxun, ele geçirilmiş gibi, Fang Zhaomu'ya "Bir tane getirdin mi?" Diye yanıtladı.


Fang Zhaomu, Song Yuanxun'a acınası bir şekilde, "Getirmedim. " dedi. "Yağmurda eve koşmam gerekecek."


Song Yuanxun yanıt vermek istememişti, ancak Fang Zhaomu'nun gönderdiği fotoğrafı gördükten sonra yavaş yavaş "Yağmurun durmasını bekleyemez misin?" diye yazdı. 


"Mn, laboratuarda kalmak istemiyorum. Bu insanlar çok rahatsız edici.”dedi Fang Zhaomu." Eve geldiğimde seninle tekrar iletişime geçeceğim."


Song Yuanxun, bilgisayar ekranındaki verilere baktı. Birkaç saniye sonra ayağa kalktı ve pencereye doğru yürüdü, dışarıya baktı.


Fang Zhaomu ceketini giymiş, çantasını taşıyor ve yağmurda yürüyordu. Beşinci kattan ona baktığında çok küçük görünüyordu. Soğuk yüzünden kendine sarılıyor gibiydi ve olabildiğince hızlı yürüyordu.


Song Yuanxun, Fang Zhaomu'nun nerede kaldığını bilmiyordu ancak nerede olursa olsun, bu şiddetli yağmurda eve yürümekten muhtemelen tamamen sırılsıklam olacaktı.


"Kardeş Yuan!" Zhang Ranyu bir tablet ile yukarı çıktı ve Song Yuanxun'a seslendi. "Bu iki veri grubuna bakın, onlarla ilgili küçük bir sorun olduğunu düşünmüyor musunuz?"


Song Yuanxun ona doğru yürüdü ve geçici olarak yağmurdaki Fang Zhaomu düşüncesini kafasının arkasına koydu.

****

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin