Fang Zhaomu aramayı bitirdiğinde, yüzü hala yanıyordu ve o yüzden serinlemek(sakinleşmek) için balkona koştu.
Dışarısı birazcık soğuktu. Fang Zhaomu kapıyı iterek açtığında, soğuk hava içeri girdi. Rüzgara karşı yürürken, T Üniversitesinin gökyüzüne baktı, sonra; karanlıkta gölgelenmiş çimlere, sokak lambalarıyla aydınlanmış yola ve mesafeli binalara.
Az önce, Andrew normalde yaptığı gibi Fang Zhaomu' nun alayına karşı sessiz kalmadı. Fang Zhaomu' ya sordu, "Gerçekten seni evime götürebilir miyim?"
"Evet."
"Sınıf arkadaşın yapamaz ve sadece ben yapabilirim?"
Fang Zhaomu, Andrew' in neden bunu sorduğunu bilmiyordu ama yine de cevapladı. "Mn."
"Neden bir tek ben seni evime götürebilirim?" Andrew' in sesi çok sakindi ve hiçbir duygu anlaşılmıyordu. Yine de, bu Fang Zhaomu’ nun kızarmasını ve kalbinin daha hızlı atmasını sağladı.
Fang Zhaomu’ nun aklına bir sürü cevap geldi ama uygun olanı seçemedi. Neyse ki, Andrew' de meşgul gibi gözüküyordu ve bu konuya devam etmedi. Fang Zhaomu' ya eve vardığında haber vermesini söyledi ve konuşmayı sonlandırdılar.
Andrew' in sesi kulağında olmadan, Fang Zhaomu beyninin ısındığını ve amacını kaybettiğini hissetti.
İsteğinin biraz uygunsuz olduğunu hissetti.
Andrew ile olan ilişkisinde en fazla böyle olacaktı ve bunun birkaç ay süreceğini kim bilebilirdi. Fang Zhaomu' nun düşünceleri ne olursa olsun, bunlar sadece bir illüzyondu.
Andrew her zaman çok sakin olmuştu ve kişisel hayatının çoğunu Fang Zhaomu' ya asla açıklamadı. Etkileşimde bulunduklarında, her zaman daha hevesli olan Fang Zhaomu idi. Bu basit, düşüncesizce söylenmiş konular ve 21 yaşındaki Fang Zhaomu’ nun konuştuğu şeyler büyük ihtimalle 29 yaşındaki Andrew' i kolayca rahatsız etmiştir.
Ancak, Fang Zhaomu hala Andrew ile buluşmak istiyordu. Andrew ne kadar çirkin ve sıkıcı olursa olsun, gerçekten buluşmak istiyordu. Fang Zhaomu burada çok uzun süre kalmayacak olsa da ve Andrew, Fang Zhaomu için değişmeyecek olsa da.
Bir kişiyi beğenmekten kendini alıkoymak, nedeni karmaşık ve anlaşılması zordu.
Önceden, Fang Zhaomu' nun okulda bir sürü arkadaşı vardı. Hislerini ona açan hem erkek hem de kızlar vardı, açıkça ya da gizlice. Hiçbirine ilgisi yoktu ve sonucu belirsiz bir başlangıçta bir ilişkiye başlamak istemiyordu.
Şimdi onun da yakınlaşmak istediği bir kişi vardı ama beraber olmalarına bir şans yoktu.
Fang Zhaomu mantığını biraz toparlamış gibiydi. Beyni sakinleşti ama kalbindeki ısı dağılamadı.
Song Yuanxun' u çok bekletmekten korkuyordu o yüzden hızlıca laboratuvara geri döndü.
Fang Zhaomu içeri girdi ve Song Yuanxun hala elinde bir kitapla aynı koltukta oturuyordu. Fang Zhaomu, Song Yuanxun' a özür dileyerek konuştu, "Az önce biriyle konuşuyordum, çok sinirli(beklemekten) hissediyor olmalısın."
Song Yuanxun kitabını koydu ve kafasını yavaşça salladı.
Fang Zhaomu tahlil cihazına doğru yürüdü ve baktı. Deney bitti ve Fang Zhaomu sonuçları yarın incelemeye karar verdi. Eşyalarını topladı, çantasını kavradı ve Song Yuanxun' a geri döndü.
Song Yuanxun ışıkları söndürdü ve merdivenlerden aşağı indi. Siyah bir SUV kullanıyordu. Araba büyük ve uzundu ve Fang Zhaomu neredeyse binemiyordu. (Ç.N:yerim ponçik kısa boylu)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Outcast
Short Story-Social Temperature'un Noveli- Homofobik üst X Yapışkan alt Soğuk ve homofobik bir üst, nefret ettiği kişiyle flört uygulamasında eşleşti ve diğerinin sandığından daha yapışkan olduğunu keşfetti! Yazar: Not!Pikachu / Ka Bi Qiu Social Outcast Çin nov...