25. Bölüm

311 29 11
                                    

Geceleri, Fang Zhaomu çok kötü uyudu ve sarsılarak uyanmaya devam etti.

Gecenin ilk yarısında, telefonunu eline alıp Andrew ile konuşmak isteme alışkanlığından hâlâ kurtulamamıştı. Ancak yeni telefonuna dokunduğunda hemen ayıldı ve telefonunu geri koydu.

Gecenin geri kalanında bir daha tekrarlanmadı.

Sabah uyandığında, Fang Zhaomu dünden biraz daha fazla moralini düzeltmişti. Dizüstü bilgisayarını açtı ve dönüş yolculuğunu planlamaya başladı.

Bu Seattle gezisiyle ilgili olan herhangi bir şeyi düşünmeyi reddetti. O zamanlar çok tatlı görünen her anı şimdi berbat göründüğünden, flört uygulamasıyla ilgili tüm anılarını silmek istiyordu.

Hava raporu, bu fırtınanın üç ila beş gün arasında süreceğini belirtmişti. Fang Zhaomu önce pencereden dışarı, sonra da dizüstü bilgisayarının ekranına baktı. Seattle'daki başka bir otelde oda ayırtmayı düşünüyordu.

Artık yağmur azalmıştı. Fang Zhaomu, başka bir otele taşınmasının mümkün olduğunu hissediyordu, bunun ana nedeni, bu otelde üç ila beş gün daha kalması gerekiyorsa çok pahalı olacağıydı.

Seçenekleri gözden geçirdi ve havaalanına yakın bir otel dairesinin çok da kötü olmadığını hissetti ve orada bir oda ayırttı. Bavulunu topladı ve çıkış yapması gerekip gerekmediğini onaylamak için resepsiyonu aradı. Resepsiyon ona buna gerek olmadığını söyledi ve Fang Zhaomu onlardan kendisine bir taksi çağırmalarını istedi.

Fang Zhaomu girişe ulaştığında taksisi de gelmişti. Sürücü araçtan indi ve hareket etmeden önce Fang Zhaomu'nun bavulunu bagaja yerleştirmesine yardım etti.

Sokakları çok su basmamıştı. Yağmur yağıp arabanın çatısına vurdu. Kulağa biraz korkutucu geliyordu ve taksi de biraz yavaştı, bu da Fang Zhaomu'yu endişelendiriyordu. Neyse ki, sürücü arabası üzerinde iyi bir kontrole sahipti ve sorunsuz bir şekilde hedeflerine ulaştılar.

Rezervasyon yaptığı otelde sadece basit bir resepsiyon vardı. Orada duran bir resepsiyonist, Fang Zhaomu'nun kayıt işlemini ayarlamasına yardım etti. Ona bir anahtar kartı vererek, odasının bir süite yükseltildiğini söyledi.

Fang Zhaomu yukarı çıktı. Kapıyı açtığında, odanın gerçekten oldukça büyük olduğunu ve görünüşte üç kişilik bir ailenin yaşaması için uygun olduğunu keşfetti. Ayrıca açık plan mutfak ve oturma odasının yanı sıra biri büyük biri küçük iki yatak odası vardı.

Fang Zhaomu yerleştikten sonra oturdu. Kendisine doktora pozisyonu teklif eden Profesör bunu düşünüp düşünmediğini soran bir e-posta göndermişti. Fang Zhaomu profesörü aradı.

Ailesinden okul ücretini istediğinde, daha önce bir doktora programından bahsetmişti ve her iki ebeveyni de ona çok destek olmuştu. Fang Zhaomu'nun kendisi de bunu ciddi olarak düşünmüştü, laboratuarda mutlu değildi ama deney yapmaktan ve tez yazmaktan hoşlanıyordu. Araştırmalara odaklanabilmekten gerçekten zevk alıyordu ve şimdi profesör ona bu fırsatı sağlamaya istekli olduğundan, bunu elde etmek istedi. Görüşmenin sonunda, Fang Zhaomu ve profesör birbirleriyle sözlü bir anlaşmaya vardılar. Mayıs sonunda değişimi bittiğinde okula dönecek ve başvurusunu gönderecekti.

Yoluna karar vermiş olan Fang Zhaomu artık hayatını yaşamaya devam edecek enerjiye sahipti. Zihni de eskisinden daha netti. Oturma odasında oturdu, dizüstü bilgisayarında tezine baktı. Biraz acıkmış hissederek buzdolabına bakmaya gitti. Biraz donmuş yiyecek bularak biraz su kaynattı ve bir tabak makarna hazırladı.

Birkaç ısırıktan sonra telefonu aniden çaldı. Ekrana baktığında, Song Yuanxun'dan bir arama olduğunu gördü. Fang Zhaomu çatalını bıraktı ama cevap vermedi. Telefon çalmayı kestiğinde Song Yuanxun'un numarasını kara listeye aldı.

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin