Fang Zhaomu eve ulaştığında, bir buz bloğuna dönüşmek üzereydi. Ağır bir kafa ile önce banyoya duş almaya gitti, sonra yatağına tırmandı ve iki saat uykuya daldı. Açlığı onu öğleden sonra uyandırdı. Mutfağına baktığında yenebilir hiçbir şeyi yoktu ve sadece bir bardak süt hazırlayıp yatağına geri döndü. Ellerini bardağa sıkıştırıp birkaç ağız dolusu içerken, aniden telefonunun kendisini yeni mesajlar konusunda uyardığını duydu.
Fang Zhaomu bardağı bırakıp telefonunu eline aldı. Andrew ona evde olup olmadığını soran bir mesaj göndermişti. Fang Zhaomu biraz şaşırmıştı, saate baktı ve Andrew'e son mesajını göndermesinin üzerinden dört saat geçtiğini fark etti. Andrew, Fang Zhaomu'ya dört saat sonra eve gelip gelmediğini sormayı düşündüyse, iş ile gerçekten meşgul olmalıydı.
Fang Zhaomu, Andrew'e "Çoktan eve geldim." dedi. "Hatta biraz kestirdim ama senin işin yeni bitti."
"Evet." Andrew tek bir kelimeyle cevap verdi.
Fang Zhaomu sütünden daha fazla içti. Dış dünyaya bakmak için perdelerini açamayacak kadar tembeldi ve bu yüzden Andrew'e "Yağmur durdu mu?" Diye sordu.
Andrew, "Çoktan durdu." diye yanıtladı.
Fang Zhaomu, Andrew'e şikayette bulunmaktan kendini alamadı. “Her zaman bir yağmur iblisinin beni rahatsız ettiğinden şüphelenmişimdir. Yanımda şemsiye getirmediğim zaman, gökyüzü ne kadar açık olursa olsun, sonunda yağmur yağar ve eve döndüğümde yağmur durur. "
Bir süre sonra Andrew cevap verdi." Batıl inanç."
Fang Zhaomu kelimeye baktı ve Andrew'in sevimli olacak kadar çok sert olduğunu hissetti. Bunu düşündükten sonra çok gizemli bir ses tonu kullandı ve Andrew'e, “Evdeyim ve etrafta kimse yok. Şimdi bir fotoğraf çekebilirim, görmek ister misin? " dedi.
Fang Zhaomu, “Görmek istiyorsan bana bir sesli mesaj gönder. Eğer istemiyorsan, sadece bir cevap yaz. " dedi.
Fang Zhaomu insanlarla konuşmayı gerçekten seviyordu ama okulda konuşabileceği kimse yoktu.
Artık, tanımadığı ama çekici gelen Andrew olduğu için Fang Zhaomu elinde olmadan onunla dalga geçiyordu.
Kısa bir süre sonra Andrew ona gerçekten bir sesli mesaj gönderdi. Fang Zhaomu oynattı ve Andrew soğuk ve uzak sesini kullanarak Fang Zhaomu'ya "Görmek istemiyorum. " dedi.
Fang Zhaomu telefonunu göğsüne sarıp uzun bir süre güldü. Sonra dikkatsizce bir fotoğraf çekip Andrew'e gönderdi ve onunla alay ederek, "Görmek istemediysen, neden sesli mesaj gönderdin?" dedi.
Song Yuanxun, işletme bölümünden birkaç sınıf arkadaşı ile birlikte kütüphanedeydi. Telefonunun ekranında beliren fotoğrafı ve sesli mesajı gören eli, Fang Zhaomu'nun gönderdiği fotoğrafı açmadan önce bir an durakladı.
Fang Zhaomu bu fotoğrafı gerçekten çok gelişigüzel çekmişti. Fotoğrafın neredeyse yarısı battaniyeydi, omzunun ve yüzünün biraz yarısı açığa çıkıyordu. Sağ gözü tam olarak gözükmüyordu ve yanakları uykuyla kızarmıştı, ağzının kenarları kıvrıktı. Fang Zhaomu'nun bir çift çekici gözleri vardı ve gözlerinin bir köşesinde çok küçük bir ben vardı. Odadaki ışık loş olmasına ve çekim, telefonunun ön kamerası tarafından çekilmesine rağmen gözleri ıslakmış gibi parlıyordu.
Song Yuanxun fotoğrafa sadece birkaç saniye baktı ve telefonunu sakladı. Bununla birlikte, bazı nedenlerden dolayı, Fang Zhaomu'nun gözleri kafasının içinde dönüp durdu ve asla ayrılmadı.
Song Yuanxun, Fang Zhaomu'nun fotoğrafını gerçek tipiyle karşılaştırdığında, gerçek hayatta daha da güzel olduğunu düşündü.
Song Yuanxun kütüphaneden ayrıldığında güneş batmak üzereydi. Arabasına binerken, Fang Zhaomu'nun önümüzdeki hafta sonu şehre gideceğini söylediğini gördü ve Song Yuanxun'a birlikte yemek yemek isteyip istemediğini sordu.
Song Yuanxun, Fang Zhaomu'ya "Boş değilim." yanıtını vermeden önce birkaç saniye durakladı.
Fang Zhaomu ile neden sohbet ettiğini açıklayamadı ve hatta arkasındaki sebebi ciddi olarak düşünmeye çalıştı. Bu, Song Yuanxun'un hayatının son yirmi küsur yılında yaptığı en uygunsuz şeydi ama ya Zhao Han dikkatini vermediği zaman bu hesabı tekrar gizlice kullanırsa?
Song Yuanxun için Fang Zhaomu'yu gerçekte görmezden gelmek ve Fang Zhaomu'nun Andrew'e olan ilgisini kaybetmesini izlemek daha güvenliydi.
Fang Zhaomu, "Hafta sonları da çalışman gerekiyorsa, bu sadece akşamları boş olacağın anlamına mı geliyor?" diye sordu ve "Çalışmak zor." diye devam etti.
Song Yuanxun araba sürüyordu ve cevap vermedi. Eve giderken Song Yuanxun, Fang Zhaomu'dan iki mesaj daha aldı. Garaja girdi, arabasını park etti ve bu mesajları dinledi.
"Çalışmaya başlamak hiç istemezdim ve sonsuza kadar okulda kalmak isterdim."
"Ancak, yine laboratuvardaki gibi insanları görmek zorunda kalırsam, işe gitmeyi tercih ederim."
Song Yuanxun aniden bir önceki dönemin ortasında Li Wei adında bir lise arkadaşının onu arayıp T Üniversitesi hakkında sorular sorduğunu hatırladı. Beklenmedik durumlar dışında önümüzdeki dönem burada bir yıllık değişim yapacağını söyledi. Dönem geldiğinde, değişim yapan kişi Fang Zhaomu oldu.
Song Yuanxun nezaketen Li Wei'ye bunu sormuştu. Li Wei'nin yanıtı öfkeliydi. Fang Zhaomu'nun hangi gizli yöntemleri kullandığını bilmediğini ve yerini aldığını söyledi. Hatta Song Yuanxun'a alaycı bir şekilde "Hepsi fakülte dekanın ona kendi oğlu gibi davrandığını söylüyor ama kim bilir?" dedi.
Song Yuanxun ertesi gün Fang Zhaomu'yu gördüğünde, Li Wei'nin ne dediğinden kuşkulandı.
O zamanlar Fang Zhaomu, şimdi olduğu kadar çekingen değildi. Laboratuvarda dolaştı ve Song Yuanxun'un etrafında takıldı, kendisinin de benzer bir konu yaptığını söyledi ve ona bununla ilgili bazı sorular sordu.
Song Yuanxun, Fang Zhaomu'dan gelen kokudan çok rahatsız oldu ve ona cevap vermedi, sadece "Sınıf arkadaşım, laboratuvara geldiğinde bu kadar çok parfüm sıkmak zorunda mısın?" dedi.
Fang Zhaomu'nun gözlerindeki gülümseme kaybolurken, yakınlarda duran Zhou Meng ve Zhang Ranyu'nun ifadeleri de hafifçe değişti.
Zhang Ranyu, kendi çıkarları için iyilik yapmayı seven biriydi. Okula girmeden önce Song Yuanxun'un, memleketindeki belli bir üst düzey biyokimyasal ilaç şirketinin müdürünün tek oğlu olduğunu duymuştu. Mezun olduktan sonra öğrenci kariyerini geliştirmek için eve geri dönmek isterse, Song Yuanxun'un aile işiyle kesinlikle iletişime geçmesi gerekirdi. Bu nedenle, Zhang Ranyu, bundan bazı avantajlar elde etmeyi umarak, Song Yuanxun'a kendini sevdirmek için elinden geleni yaptı. Zhou Meng; Zhang Ranyu gibi bir uşak olmasa da, Song Yuanxun, Fang Zhaomu'ya olan kızgınlığını dile getirdikten sonra o da Fang Zhaomu'yla arasına sessizce mesafe koydu.
Fang Zhaomu çok hassastı. Aralarında hoş karşılanmadığını görünce artık laboratuvarda canlı değildi ama vücudundan gelen koku, Song Yuanxun'un demesine rağmen hiçbir zaman hafiflemedi.
Song Yuanxun, Fang Zhaomu'nun gönderdiği fotoğrafın üzerinde parmağını tutarak bir süre arabasında oturdu. Görüntüyü kaydetme seçeneği belirdi ve ona baktı. Sonunda, yine de ekranı kilitledi ve fotoğrafı kaydetmedi.
****
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Outcast
Short Story-Social Temperature'un Noveli- Homofobik üst X Yapışkan alt Soğuk ve homofobik bir üst, nefret ettiği kişiyle flört uygulamasında eşleşti ve diğerinin sandığından daha yapışkan olduğunu keşfetti! Yazar: Not!Pikachu / Ka Bi Qiu Social Outcast Çin nov...