20. Bölüm

280 31 1
                                    


Song Yuanxun yol boyunca yürüdü.

Taksi şoförüne kendi yerinden yaklaşık bir kilometre uzaklıkta durmasını söylemişti. Eve yürürken telefonda Fang Zhaomu ile konuşuyordu.

Song Yuanxun belki rüzgar beni sakinleştirebilir diye düşünmüştü.

Fang Zhaomu ona soğuk olup olmadığını sorduğunda itiraf etmek istemişti.

Ancak illüzyon çok güzeldi. Hemen sonra Song Yuanxun yeniden hayali ve güvenilmez duyguları özlemeye başladı, Fang Zhaomu'nun ruh halinin onun tutumundan nasıl etkileneceği ve Fang Zhaomu'nun onun uzaklığından nasıl rahatsız olacağını özledi.

Aldatma sık sık kendini kandırma ile birlikte çevresinde dolaştı.

Song Yuanxun bunu tattı.

Fang Zhaomu ile hiçbir şansı yoktu.

Fang Zhaomu, Andrew ile konuştuğunda Song Yuanxun'u "zorluklardan geçmek" olarak özetlemişti. Song Yuanxun; Fang Zhaomu'nun Andrew'in yanlış anlayacağından korktuğunu değil de, sadece perde arkası ve bahsetmeye değmez olduğunu düşündüğünü anlamıştı.

Değiştirip, Andrew'i Fang Zhaomu'nun kalbinden kaldırıp yerine Song Yuanxun'u koymak işe yaramazdı. Fang Zhaomu'nun reddedişi oldukça açık sözlüydü.

Bugün Fang Zhaomu'nun doğum günüydü. Song Yuanxun ne kadar Fang Zhaomu'yu yemeğe çıkarmak için çabalarsa çabalasın yapamazdı ve sadece Andrew'i bırakıp Fang Zhaomu'nun düşük modunu yükseltebilirdi.

Sonrasını da başka bir gün düşünecekti.

Song Yuanxun çok uzun bir sokak lambasının yanında durdu ve Fang Zhaomu'yu dinledi.

Hava soğuktu ve Fang Zhaomu sıcaktı. Fang Zhaomu bir hafta önceki haline döndü ve Song Yuanxun'a "Bu dileğim yerine geldiğine göre, o zaman karar verdim. Yeni bir dilek tutacağım."

"Tabii," Song Yuanxun, Fang Zhaomu'ya dedi. "Mumu yeniden yak."

"Yeni bir dilek tutmak çalışır mı ki?" Fang Zhaomu yeniden debelenmeye başladı.

"Bir önemi yok." Song Yuanxun çok cömertti. "Yıldızlar ya da Ayı istemediğin sürece benim elde edebileceğim her şeyi dileyebilirsin."

Kısa bir süre sonra, Fang Zhaomu donuk bir şekilde "Ya Ayı istersem?" dedi.

"..." Song Yuanxun, bu tip Fang Zhaomu tarafından büyülendi. Tuzağa düşmeden, ustaca abarttı, "Sana getirmek için elimden gelenin en iyisini yapacağım."

Fang Zhaomu, Andrew'e eski kafalı olduğunu ve 90'lı dönemlerin sohbet odalarından aşk tavsiyeleri okuyup okumadığını sorup zevkle güldü.

Song Yuanxun reddetmedi ve Fang Zhaomu konuyu değiştirdi.

Ön bahçesine giriyorken, Song Yuanxun kapısının önünde çömelen birini gördü.

Zhao Han koridordaki lambaları açmış ve serseri gibi gözükerek merdivenlere çökmüş sigara içiyordu. Song Yuanxun'un geldiğini görünce sigarayı mermer sütuna bastırıp söndürdü. "Lo, Xiaomu ile randevudan mı geliyorsun?"
(Ç/N: Yo yazıyordu bilemedim Lo koydum Kdjfkjdjs türk usülü 😌💅🏻)

Song Yuanxun irkildi, Zhao Han'a baktı, sonra Fang Zhaomu'nun Zhao Han'ın aramasına cevap verdiğini hatırlayıp küfür etti.

Zhao Han da şaşırdı. Song Yuanxun'un ifadesini dikkatlice süzdü. "Siktir. Gerçekten o muydu?"

Song Yuanxun Zhao Han'ı itti ve kapıyı açtı sonra Zhao Han onu içeriye takip etti. Zhao Han'a sordu. "Bir sorun mu var?"

"..." Zhao Han kafasını salladı. "Onunla C Şehrinde uygulamada eşleşmeyi denemek istedim…"

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin