14. Bölüm

406 50 11
                                    

"Gerçekten mi?"

"Evet," Fang Zhaomu başını salladı, sonra pozisyonunu değiştirdi. Çok uysal görünerek bacaklarını kaldırdı. "İndirim o kadar büyüktü ki, fazladan düşünmeden satın aldım. Bu kadar kokulu olduğunu kim bilebilirdi? Bir dahaki sefere, indirim yapılsa bile önce bunu düşünmeliyim."

"Bu sefer indirimli köri tozu küpleri de aldım. Ancak eve geldiğimde mutfağım olmadığını hatırladım. " Fang Zhaomu biraz üzgün hissetti. "Daha önce kaldığım yurdun mutfağı vardı, bu yüzden şu anda bir mutfağım olmadığını unuttum."

"Yemek yapabiliyor musun?" Song Yuanxun sordu.

"Yapabiliyorum." Fang Zhaomu cevapladı. "Ama burada çok fazla yemek pişirmiyorum. Önceki yurdumda kalan diğer insanlar mutfağı çok kirletti ama hiç temizlenmedi. Bu yüzden oraya girmek istemedim. "

"Benim evimdeki mutfak baya büyük." Song Yuanxun, söylediği anda soğukkanlı gibi davrandı.

"Oh?" Fang Zhaomu, ne dediğini anladı ve tatlı tatlı cevapladı. "Ama senin mutfağının büyük olmasının bana ne faydası var? Senin evine gidip senin için yemek yapmamı mı istiyorsun?"

Song Yuanxun tam bir cevap düşünmüşken, Fang Zhaomu uzattı, "Ya da... Evine gelmemi mi istiyorsun?"

"İki türlü de olur." Fang Zhaomu, Song Yuanxun' a güldü.

Fang Zhaomu gülmeyi seven bir insandı. Gözleri büyüktü ve kahkahayla kıvrıldığında bile pırıl pırıl parlıyordu. Kırmızı dudakları ve beyaz dişleri ile çok masum gözüküyordu. Yatağı duvara yapışıktı ve çok küçüktü. Hem çarşafları hem de battaniyesi maviydi ve cildine çok iyi iltifat ediyordu.

Bir mühendisle konuştuğunu sanan Fang Zhaomu, ona çok saf bir hava verdi.

Song Yuanxun, neşeli Fang Zhaomu' yu ekranından izledi. Eğer Fang Zhaomu, Song Yuanxun ile doğrudan böyle konuşsaydı, Song Yuanxun hemen gidip onu alacağını düşündü.

İkisi gece 1'e kadar sohbet etti. Fang Zhaomu çok uykuluydu ve Song Yuanxun' a iyi geceler dedikten sonra görüntülü sohbeti bitirdi. Song Yuanxun iki dakika trans halinde karanlık ekrana baktı, ardından ticaret dersi üzerinde çalışmaya devam etti.

Song Yuanxun, Fang Zhaomu' dan sonra yattı ve sabah ondan daha erken kalktı. Öğleden sonra ticaret dersi olduğu için sabah laboratuvara gitti. Tüm sabah orada dururken, Fang Zhaomu' yu göremedi.

Öğlen, aralarında Song Yuanxun' un da bulunduğu birkaç kişi yemek için ayrılmak üzereydiler. Song Yuanxun, grubun önündeydi ve kapıyı çekip açtı. Görüntülü sohbet etmek isteyen ve gecenin geç saatinde konuşmayı bitiren kişi, pervasızca içeri koştu ve Song Yuanxun' un kucağına düştü.

Fang Zhaomu' nun kollarındaki kitaplar çarpışma ile yere düştü. Elleri bilinçsizce Song Yuanxun' un kollarını tuttu ve yüzü alarmla yukarı baktı, yanağı Song Yuanxun' un çenesini fırçaladı.

Çarpışma, büyük kargaşaya neden oldu. Song Yuanxun' un arkasındaki sınıf arkadaşları dondu kaldı.

Zhang Ranyu bugün ortalıkta yoktu. Zhou Meng, Song Yuanxun' a kimin çarptığını anlayınca, kayıtsızca konuştu. "Neden nereye gittiğine bakmıyorsu-?"

Song Yuanxun dönüp ona bakınca, yarısında durdu. Song Yuanxun ona uyarırcasına bakınca, Zhou Meng gözlerinde bir sorun olduğundan şüphelendi. Song Yuanxun çabucak geri döndü ve Fang Zhaomu' yu dirseklerinden tutarak destekledi. Fang Zhaomu kendini sabitledikten sonra Song Yuanxun kitaplarını almasına yardım etmek için eğildi.

Fang Zhaomu orada afallamış bir şekilde durdu. Aceleyle Song Yuanxun' dan özür diledi. "Özür dilerim. Çok acelem vardı."

Song Yuanxun kalkıp onları Fang Zhaomu' ya vermeden önce tüm kitapları topladı. Hatta başını salladı ve sorun olmadığını ima etti.

Fang Zhaomu onun hareketiyle rahatladı ve kitaplarını almak için uzandı. Tam bakamayınca, eli Song Yuanxun' un elinin arkasına değdi.

Fang Zhaomu' nun eli Song Yuanxun' un elinden daha soğuktu. Song Yuanxun, Fang Zhaomu farkına varmadan ve elini çabucak hareket ettirmeden önce birkaç saniye elinin arkasındaki yumuşak duyguyu hissetti.

"Teşekkür ederim." Song Yuanxun laboratuvardan çıkarken, Fang Zhaomu kafasını eğdi ve laboratuvarın 2. Katına çıktı.

Binadan çıktığında, Song Yuanxun mesaj aldı. Fang Zhaomu' dandı.

Fang Zhaomu ona "Vücut jelini değiştirmek gerçekten işe yaradı," dedi. "Değiştirdikten sonra, benden gerçekten hoşlanmayan sınıf arkadaşım şimdi aniden daha kibar oldu. Az önce yanlışlıkla ona çarptım ve kitaplarımı almama bile yardım etti!"

Song Yuanxun' un cevabı yoktu ve sonunda Fang Zhaomu' ya kuru bir kelime gönderdi.

"Tebrikler."







*********

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin