7. Bölüm

391 52 9
                                    

Ertesi sabah, Fang Zhaomu çok erken uyandı. Dün bitiremediği şeyi tamamlamak için önce laboratuvara gitti ve sonra şehire giden bir otobüse bindi.

Daha önce, Fang Zhaomu Andrew’e buluşmak isteyip istemediğini sorduğunda, bu sadece öylesine sorduğu bir soruydu. Satın alması gereken çok sayıda günlük ihtiyacı vardı ve keşke Andrew buluşmayı kabul etmiş olsaydı. Bu eşyaları nerede tutması gerektiğine dair hiçbir fikri yoktu.

Süpermarkete ulaşan Fang Zhaomu, alışveriş listesine göre ihtiyacı olan şeyleri alışveriş sepetine attı.

Eğlenmek için yapacağı pek fazla aktivite yoktu ve bu yüzden sadece süpermarkette geziniyor olsa bile bu onu mutlu etti. Bugün orada çok fazla insan yoktu ve alışveriş listesini bitirmek üzereyken koridorlarda dolaşmaya başladı. Alışveriş sepetini iterken Fang Zhaomu, promosyonda olan besin paketleriyle dolu bir raf gördü. Markanın adı XXXAndrew idi, böylece telefonunu kullandı ve Andrew için ona sesli bir mesaj ekleyerek aptalca bir fotoğrafını çekti. "İşle meşgul müsün? Öğle yemeğini yemeyi hatırladın mı?"

Tam bitirdiği anda, Fang Zhaomu, arkasında birinin kıkırdadığını duydu. Başını çevirdiğinde, Zhang Ranyu, Zhou Meng ve Song Yuanxun'un orada durup, süpermarkete gelişigüzel göz atıyormuş gibi göründüklerini gördü.

Fang Zhaomu'dan bir bakış aldıktan sonra Zhang Ranyu, raftan bir eşya seçiyormuş gibi gözlerini başka tarafa kaydırdı.

Fang Zhaomu, Zhang Ranyu'nun kışkırtmasını görmezden geldi ancak artık süpermarkete göz atacak havada değildi. Alışveriş listesine ilgisizce baktığında, listedeki her şeyin arabasında olduğunu doğruladı ve kasaya yöneldi.

Ödeme yaptıktan sonra, Fang Zhaomu çantaları aldı ve yola çıktı. Daha sonra Andrew’in yanıtını aldı ve telefonunu çıkarırken mücadele etti. Andrew, Fang Zhaomu'ya, “Ben çoktan yedim. Sen?"

"Ben de yedim," Fang Zhaomu elindeki çantaları yere koyarak bileklerini gevşetti. "Alışverişimi yeni bitirdim ve eve gitmek üzereyim. Hepsi birisinin işle çok meşgul olması ve benimle buluşmak istememesi yüzünden. "

İki büyük çantasının fotoğrafını çekti ve Andrew’e göndererek ona "Ağır!" Dedi.

“Nasıl geri dönüyorsun?” Andrew ona sordu.

Andrew yoğun çalışması sırasında kısa bir ara bulmayı başarmış olabilirdi ve yanıtları her zamankinden daha hızlı geliyordu. Poşetleri taşıdıktan sonra Fang Zhaomu'nun elleri ağrıyordu ve bu yüzden yan tarafta durarak Andrew’e yanıtını verdi. “Otobüse biniyorum.”

"Taksiye binemez misin?"

Hayatın zorluklarının farkında olmayan Andrew çok saçma bir soru sordu. Fang Zhaomu'nun dudakları kıvrıldı ve sabırla Andrew’e, "Şehirden okuluma giden taksi ücreti çok pahalı oluyor." dedi.

Andrew, saniyeler geçmeden Fang Zhaomu'ya hatırlattı. "Arabası olan sınıf arkadaşın yok mu?"

Fang Zhaomu, ayakkabısının ucuyla çantasını dürttü, "Otostop yapacak kadar yakın olduğum sınıf arkadaşım yok," dedi. Sonra bileklerini ovuşturdu ve "Araba kullanıyor musun?" Diye sordu.

"Evet."

Fang Zhaomu, Andrew’e şaka yapmak ve bir dahaki sefere onu süpermarkete götürebileceğini söylemek istemişti. Ancak Andrew’e böyle şeyler söylemesinin kendisine pek uygun olmadığını düşündüğü için bunu yüksek sesle söyleyemedi.

Flört uygulaması, yardım isteyen bir uygulama değildi. Ara sıra ona şaka yapmak ve alay etmek iyiydi ama daha önce hiç tanışmadığı bir kişiden yardım istemek, Fang Zhaomu öyle yapamazdı. Telefonunu çantasına geri koydu, sonra yerdeki poşetleri aldı ve süpermarketten çıktı.

Sadece birkaç adım sonra, Fang Zhaomu'nun bileği burkuldu ve neredeyse düşüyordu. Elindeki çantalar da yere düştü ve aldığı şeyler yere dağıldı.

Fang Zhaomu ağzı açık bir şekilde birkaç saniye şaşkınlıkla orada durdu. Hafifçe topallayarak her şeyi topladı. Tam uzaklaşmak üzereyken yukarı baktı ve Song Yuanxun’ un kendisinden çok uzakta durup ifadesizce ona baktığını gördü.

Fang Zhaomu'nun bileği gerçekten çok kötü ağrıyordu. Song Yuanxun'a herhangi bir selam verme zahmetine girmedi ve yanından geçip gitti.

Song Yuanxun'un yanından geçerken Fang Zhaomu aşağı baktı. Song Yuanxun'un elinde bir araba anahtarı gördü ve yardım edemedi ama Andrew ile yaptığı konuşmayı düşündü. Andrew; 29 yaşında sıradan bir makine mühendisi olarak, kesin, ünlü Üniversite T'de, kampüste böyle çocuksu bir dışlanma olacağını beklemiyordur.

Song Yuanxun çok uzundu ve diğer uzun Kafkasyalıların ortasında dik dursa bile, yine de çok fazla dikkat çekerdi. Her zamanki gibi, Fang Zhaomu ile konuşmadı, ama sessizce yan tarafta durdu, birini bekliyormuş gibi.

Fang Zhaomu, acıyan bileklerine ve ayak bileğine dayanarak otobüs durağına yöneldi. Song Yuanxun'un bekleyeceği kişinin çok şanslı, çok özel biri olması gerektiğini ve tanrılar tarafından tercih edilen biri olduğunu düşündü. Song Yuanxun o kadar gururlu bir adamdı ki, onun herhangi birine zamanının bir anını vermeye istekli olacağına inanmak çok zordu.

Otobüs durağına ulaştığında, Fang Zhaomu otobüsü beklerken telefonuna baktı. Annesi ona son zamanlarda nasıl olduğunu soran bir mesaj göndermiş ve ona küçük kız kardeşinin keman yarışmasında bir ödül kazandığını ve hatta sertifikanın bir fotoğrafını çekip ona gönderdiğini söylemişti.

Fang Zhaomu, sıradan ve mutlu bir ailede büyüdü. Her iki ebeveyni de ortaokul öğretmeniydi ve güzel ve seçkin bir kız kardeşi vardı. Gençliğinden beri hayatı sorunsuz bir yelkenle geçiyordu. Cinsel yönelimini saklamak dışında hayatında pek fazla sıkıntı yaşamadı.

Annesine her şeyin yolunda olduğunu söyledi ve kimsenin endişelenmemesini istedi.

Bu sırada otobüs geldi. Fang Zhaomu çantalarını topladı ve diğer yolcuları otobüse kadar takip etti, sonra ön tarafta boş bir pencere koltuğu buldu. Fang Zhaomu, otobüsün arkasına oturduğunda araba tutuyordu. Bu beklenmedik sürprizden çok memnundu. Neşeyle koltuğa otururken vücudundaki tüm rahatsızlıkları unutarak çantalarını taşıdı.

Otobüs ayrılmadan önce Andrew, Fang Zhaomu'ya başka bir mesaj göndererek otobüste olup olmadığını sordu.

Fang Zhaomu ona çoktan otobüste olduğunu söyledi ve devam etti. "Sanırım benim için seçtiğin küpe şanslı bir küpe olabilir. Şehre giderken ve geri dönerken, iki kez de ön koltukta oturmayı başardım. Arkaya oturmak zorunda kalırım ve okula dönmeden kusarım diye korkuyordum. "

“Ah?” Andrew yanıtladı.

"Bugün işte tembellik mi ediyorsun?" Fang Zhaomu, Andrew’e sordu. “Neden bana mesaj atıp duruyorsun?”

Andrew suçlu hissediyor gibiydi. Fang Zhaomu sadece uykuya dalmak üzereyken bir cevap aldı. "Hayır."

********************


SUÇLU HİSSETMELİSİN TABİİ!! Daha fazla suçlu hisset. 😊

 😊

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



*********************

Social OutcastHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin