Fang Zhaomu’nun iyi şansı yolunu tamamlamadı.
Restoran haftasıydı. Ağır bir iş yükü ile tüm bir gün boyunca laboratuvarda kaldı. Erkenden görevlerini tamamlayınca, akşam yemeği için tek başına ayrıldı. Çorba daha yeni gelmişti ve tüm gün boyunca laboratuvarda olmayan Song Yuanxun, restorana girdi.
Şükürler olsun ki, Song Yuanxun buraya Zhang Ranyu ve Zhou Meng ile gelmemişti. Yanındaki insanlar Fang Zhaomu’nun bilmediği insanlardı. Sık sık zamanlarını laboratuvarda geçiren öğrencilerden daha resmi giyinişlerine ve neşeli tutumlarına bakılırsa, muhtemelen Song Yuanxun'un işten önemli sınıf arkadaşlarıydılar.
Normalde olduğu gibi, Song Yuanxun’un ifadesi kayıtsızdı. İçeri girer girmez kendiyle birlikte soğuk bir rüzgâr getirdi ve Fang Zhaomu’ya bile baktı. Fang Zhaomu aslında o gün Song Yuanxun'u görmediği için daha rahattı ama okulun dışında onunla karşılaşacağını kim bilebilirdi? Bir dahaki sefere üşengeç olmamalı ve kapıdan çıktığında o günkü şansına bakmak için yıllığına göz atmalıydı.
Fang Zhaomu aşağıya baktı ve kulaklarını dikti. Çalışan rezervasyon yaptırıp yaptırmadıklarını sordu ve tanımadığı iki kişiden biri adını söyledi. Sonra bir garson onları yukarı çıkarttı.
Bu restoranın üst ve alt katları farklıydı ve aşçı ve menüleri bile farklıydı.
Fang Zhaomu, bu işteki öğrencilerin gerçekten abartılı olduğunu düşündü. Bir dahaki zaman Andrew'i buraya getirdiğinde, sıradan insanlar olarak, camın yanındaki bu masaya oturarak alt katta yemek paylaşmak onlar için çok güzel olurdu.
Talihsizlik 3. kere geldi. Fang Zhaomu çorbasını daha yeni bitirmişken, verileri tamamlamada görevli olan grubundaki sınıf arkadaşı onu arayarak bu hafta analizini yaptığı tüm verilerde hatalar olduğunu ve diğer kişinin yaptıklarıyla uyuşmadığını söyledi. Profesör şu anda laboratuvardaydı ve Fang Zhaomu’nun hızlıca dönmesini istiyordu.
Fang Zhaomu son derece çaresizdi. Yemeğinin devamının gelmesini beklemedi ama faturayı ödeyip bir taksi çağırdı ve okula aceleyle gitti.
Nefes nefese laboratuvara koştu. Profesör daha fazla bekleyememiş ve ayrılmışken, iki sınıf arkadaşı onu bekliyordu. Sınıf arkadaşlarıyla birlikte sonuçlarını baştan aşağı dikkatle incelediler ve en sonunda diğer kişideki sorun yatağını bulduklarında rahatlıkla nefes verdiler.
Fang Zhaomu laboratuvardan ayrıldığında saat 21.30’du. Hava çok soğuktu ve rüzgâr güçlü esiyordu. Fang Zhaomu’nun atkısı kalın değildi ve soğuk hava, montu ile atkısı arasından vücuduna girerek onu donduruyordu.
Laboratuvara aceleyle gelmişti o yüzden soğuk olduğunu hissetmemişti. Şimdi işler yerine oturduğuna göre, karanlık kampüste tek başına yürürken, aşırı soğuk olduğunu fark etti.
Okul girişine yaklaşmak üzereyken Fang Zhaomu’nun cebindeki telefon titredi. Aniden gelen titreşim nedeniyle korkan Fang Zhaomu, birkaç dakika tereddüt etse de titreşim kesilmeyince bakmak için telefonunu çıkardı.
Andrew onu arıyordu ve bildirimler okumadığı mesajlar olduğunu gösteriyordu. Az önceki tuhaf durum yüzünden Fang Zhaomu mesaj aldığını fark etmedi.
Selam vererek telefonu açtı. Andrew'in derin ve istikrarlı sesi duyulabiliyordu ve Fang Zhaomu kalbinde hafif bir bükülme hissetti.
şıkların seti olsun, tatlı olsun, alt katta yemek paylaşmak olsun. Fang Zhaomu çok fazla hayal kurmuştu ama eninde sonunda, kendi yemeğini bile bitirememişti.
Konuşacak kimsesi yoktu ve sadece Andrew'in sesini dinleyebilirdi. Başkalarına anlatmak istediği sefaletleri zihninde yaşadı ve sanki bu konu hakkında biriyle zaten konuşmuş gibi davrandı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Social Outcast
Short Story-Social Temperature'un Noveli- Homofobik üst X Yapışkan alt Soğuk ve homofobik bir üst, nefret ettiği kişiyle flört uygulamasında eşleşti ve diğerinin sandığından daha yapışkan olduğunu keşfetti! Yazar: Not!Pikachu / Ka Bi Qiu Social Outcast Çin nov...