Μητρικές συμβουλές

790 70 308
                                    

"Οοοοοοο! Άλεξ μου! Είσαι πανέμορφη!" Ακούω ξαφνικά την Χριστίνα να φωνάζει ενθουσιασμένη και πριν προλάβω να καταλάβω από που μου ήρθε τρέχει πάνω μου και με αγκαλιάζει.

"Χριστίνα φύγε από πάνω μου γιατί θα χρησιμοποιήσω πάνω σου τις λίγες γνώσεις μου για τις πολεμικές τέχνες." Την απειλώ και τότε βγαίνει από την αγκαλιά μου και με κοιτάζει με απορία.

"Είσαι μπλεγμένη με την μαφία. Ή για την ακρίβεια... Έγινες η βασίλισσα της μαφίας. Και δεν ξέρεις πως να ρίχνεις μπουνιές κλωτσιές και τέτοια?" Με ρωτάει και ρολαρω τα μάτια μου.

"Ξέρω όλα όσα μου έμαθε ο Άρης." Της απαντάω.

"Ο Άρης μας έμαθε μόνο πως να βγάζουμε κυριολεκτικά από την θέση τους τους αντίχειρες μας και το τι να κάνουμε σε περίπτωση που κάποιος προσπαθήσει να μας επιτεθεί. Και αν θυμάμαι καλά εσύ δεν άντεχες ούτε τον πόνο ούτε μπορούσες να ελευθερώσεις τον εαυτό σου όταν σε έπιανε από πίσω σαν ντολμά." Μου λέει και δαγκώνω τα χείλη μου για να μην γελάσω με το τελευταίο σχόλιο της.

"Ναι αλλά ο θείος Φάνης μου έμαθε κάποια πράγματα για το πως να αμύνομαι. Θα μου μάθαινε και αλλά αλλά δεν το θεώρησα απαραίτητο." Απαντάω χαλαρά.

"Έλα τώρα... Ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει. Μέχρι και εγώ έχω μάθει να παλεύω. Και ο Γιαννάκης. Και η Αρετή με την Έστερ που είναι τεσσάρων έχουν αρχίσει να κάνουν τα πρώτα τους μαθήματα μαζί με τον Άρη. Και εσύ καλό θα ήταν να μάθεις κάτι. Που έχεις μπλέξει με ότι παράνομο υπάρχει." Μου λέει και αφήνω μια ανάσα για να μην αρχίσω να φωνάζω θυμωμένη.

"Λοιπόν οκ Χριστίνα. Κατάλαβα. Ανησυχείς. Όλοι ανησυχείτε. Αλλά δεν χρειάζεται. Μπορεί να μην ξέρω να παλεύω αλλά είμαι αρκετά έξυπνη για να καλύπτω τα νότα μου. Δεν ξέρει κανένας ούτε το όνομα μου ούτε ότι έχω μπλέξει με όλα αυτά. Για να με καταλάβει κάποιος θα πρέπει να με ξέρει και να με ξέρει πολύ καλά μάλιστα. Αλλά κανένας από όσο ξέρω δεν με γνωρίζει που είναι σε κάποια αντίπαλη μαφία και να θέλει ή να με απαγάγει ή να με σκοτώσει." Της λέω και με κοιτάζει λυπημένη.

"Ρε αδελφούλα μου... Γιατί ασχολήθηκες εσύ με όλα αυτά? Είσαι όπως λες πανέξυπνη. Μπορείς πολύ ευκολα να κάνεις πολλά πράγματα και να βγάλεις χρήματα." Μου λέει ανήσυχη και απλά προσπαθώ να μην εκνευριστώ και αρχίσω να την βρίζω.

"Επειδή έτσι θέλω! Θέλω να κάνω αυτό που κάνω και δεν θα λογοδοτήσω σε κανέναν για αυτό? Εντάξει?" Της απαντάω έχοντας ανεβάσει τον τόνο της φωνής μου και αμέσως γνέφει θετικά σαν κουρδισμενο παιχνίδι.

Ο άγγελοςWhere stories live. Discover now