Αλεξάνδρας POV
Από τότε που ήμουν μικρό κοριτσάκι όλοι μου έλεγαν ότι έχω ομορφιά αγγελου.
Ακόμα και σήμερα όλοι μου λένε ότι είμαι υπερβολικά όμορφη.
Ο μπαμπάς μου μάλιστα για αυτόν τον λόγο πάντα με έλεγε αγγελάκι.
Εγώ κοιτάζοντας τον εαυτό μου στον καθρέφτη πάντα βλέπω κάτι που μου αρέσει.
Αλλά ποτέ κάτι που αγαπώ.
Είμαι στο δωμάτιο μου και κοιτάζω το είδωλο μου στον καθρέφτη...
Έχω φορέσει ένα μπλε υπερβολικά κοντό φόρεμα με όλη την πλάτη έξω και για αυτό μάλιστα δεν έχω φορέσει και σουτιέν.
Έχω βάλει ψιλά μαυρα πέδιλα μποτάκια και έχω βαφτεί ίσα ίσα για να τονίσω τα όμορφα χαρακτηριστικά του προσώπου μου.
Make up για βάση κονσιλερ για τους μαυρους κύκλους που δημιουργήθηκαν με το κλάμα που έχω ρίξει από το πρωί... Μάσκαρα nude σκιά eyeliner για να αναδειξω τα όμορφα πράσινα μάτια μου ρουζ για να μην είμαι σαν φφάντασμα highlighter γιατι είναι highlighter αι τέλος ένα έντονο κόκκινο κραγιόν προκειμένου να γίνω ακόμα πιο εντυπωσιακή.
Τέλος έχω κάνει τα κοντά ξανθά μαλλιά μου ελαφριές μπούκλες οι οποίες ευτυχώς φαίνονται όμορφες παρά το γεγονός ότι έχω καρέ εξαιτιας του μαλάκα του Χάρβεϊ.
Έχω πάρει και ένα μικρό μαύρο τσαντάκι και το μαυρο δερμάτινο μπουφάν μου προκειμένου να μην κρυωσω έχω φορέσει μεγάλοης ασημένιους κρίκους και αφου λουστώ με την κολόνια είμαι έτοιμη.
Για ακόμα μια φορά αυτό που βλέπω μου αρέσει.
Αλλά... Δεν ξέρω.
Από την μια θέλω να βγω με τον Μάριο.
Είναι όμορφος έξυπνος και αστείος.
Όμως... Από την άλλη είναι ο κολλητός του Μαξ.
Μπορεί να θέλω να χτυπήσω μέχρι να φτυσει αίμα ο μαλακας ο Μαξ μετά από όλα όσα μου έκανε...
Αλλά δεν θα ήθελα να καταστρέψω την φιλιά τους.
Αυτό θα ήταν κακό ακόμα και για εμενα.
Τις φιλίες δεν τις πειράζουμς.
Από την άλλη βέβαια...
Ο Μαξ μπορεί να ζηλέψει και όσο μικροπρεπες και να είναι...
Αυτό εμένα θα μου άρεσε.
Είναι μια ωραία εκδίκηση να δει ότι χάνει το τρόπαιο του από τον κολλητό του.
YOU ARE READING
Ο άγγελος
Adventure"Λοιπόν άκου πως έχουν τα πράγματα. Σε απήγαγα. Ενώ σε έχω απαγάγει." Μου λέει και απλά τώρα επιβεβαιώθηκα. Όλοι σε αυτόν τον κόσμο είναι ηλίθιοι. Δεν είμαι εγώ υπερβολικά έξυπνη.