Σεξάκι πρωί πρωί

509 49 277
                                    

"Μπορείς να μην με κοιτάζεις με αυτό το βλέμμα?" Με ρωτάει ο Τζέιμς εκνευρισμένος καθώς βάζει τα πράγματα μας μέσα σε μια βαλίτσα.

"Παραλίγο να με πνίξεις στην μπανιέρα του σπιτιού μου." Του λέω με μίσος αλλά και τρόμο στην φωνή μου ενώ προσπαθώ να ζεστάνω και να στεγνώσω τον ευατό μου αφου ακόμα είμαι βρεγμένη μετά από το βραδινό... Μπανάκι που με έκανε ο καλός μου ο συζυγος μην πω καμια κουβέντα.

"Εσυ έφταιγες. Εγώ σε βοήθησα και εσυ μου μίλησες με αυτόν τον τρόπο." Μου λέει με κενή φωνή.

"Πάντα ήσουν κακός και σκληρός μαζί μου. Αλλά ποτέ δεν έκανες κάτι τέτοιο σαν το χθεσινό." Του λέω και με κοιτάζει θυμωμένος.

"Και εσυ ποτέ δεν πρόσβαλες τον ανδρισμό μου." Μου λέει και γυρνάω και κοιτάζω έξω από το παράθυρο του δωματίου μας.

"Δεν θέλω να φυγουμε. Θέλω να μείνουμε εδώ πέρα. Εδώ είναι η οικογένεια μου και οι φίλοι μου." Του λέω ενώ προσπαθώ να μην αρχίσω να κλαίω πάλι.

"Εδώ είναι η Χριστίνα η οποία είναι κακή επιρροή για εσένα. Εδώ είναι ο Μάριο που θέλει να χωρίσουμε και εδώ είναι και ο Μαξ. Ο πρώην σου. Αυτός που σε άφησε έγκυο τότε. Εσυ εισαι ακόμα ερωτευμένη μαζί του. Όποτε ο μόνος τρόπος για να μην διαλυσεις την οικογένεια μας είναι να σε πάρω να φυγουμε." Μου λέει και γνέφω αρνητικά.

"Οχι. Εγώ δεν θέλω. Θέλω να μείνω εδώ πέρα. Θέλω να μείνω εδώ. Στην οικογένεια μου και στους φίλους μου." Του λέω και εκείνος αφήνει τα πράγματα μέσα στην βαλίτσα και με πλησιάζει.

"Αν δεν ήμουν εγώ εσυ τώρα θα ήσουν νεκρή. Μου χρωστάς. Όποτε αφου θέλω να φυγουμε θα φυγουμε." Μου λέει και δαγκώνω τα χείλη μου.

"Εγώ... Σε αγαπάω. Και εσυ με αγαπάς. Απλά εδώ έχεις κακές παρέες. Όμως μην ανησυχείς. Θα μιλάς με την οικογένεια σου. Και εκεί θα κάνουμε την οικογένεια μας. Εκεί θα γεννήσεις επιτέλους το παιδί μου και θα γίνουμε γονείς. Εκεί θα σε κάνω μητέρα." Μου λέει και γνέφω αρνητικά.

"Οχι. Οχι. Δεν θέλω. Σε φοβάμαι. Και εχθές με κακοποίησες. Θέλω να φυγω μακρια σου. Θέλω να χωρίσουμε." Του λέω και τον ακουω να γελάει.

"Μην λες βλακείες μικρή. Δεν θέλεις να χωρίσουμε. Απλά εχεις επηρεάσυει από τους φίλους σου και την οικογένεια σου. Κανονικά θέλεις να μείνουμε μαζί. Θέλεις να είμαστε οι δυο μας... Μαζί. Ζευγάρι." Μου λέει και γνέφω ξανά αρνητικά.

"Φυγε απο εδω Τζέιμς. Δεν σε θέλω. Δεν σε θέλω δίπλα μου. Δεν με κάνεις χαρούμενη. Δεν με κάνεις ευτυχισμένη. Θέλω να φυγεις." Επιμένω και πιάνει για ακόμα μια φορά τον λαιμό μου βίαια.

Ο άγγελοςWhere stories live. Discover now