Μπαμ και κάτω

504 60 208
                                    

Max POV

"Αουτς!" Ακούω ξαφνικά την Άλεξ να φωνάζει κάθε τρέχουμε έξω από το αμάξι για κρυφτουμε μέσα στο δάσος προκειμένου να σωθουμε από αυτούς που μας πυροβολούν.

Ωραία περνάμε πάντως...

Δεν δίνω σημασία στην γκρίνια της Άλεξ και απλά συνεχίζω να την τραβάω προς το δάσος ενώ οι τύποι που μας πυροβολούσαν ευτυχώς δεν μας ακολουθούν.

Παρόλα αυτα δεν σταματάω να τρέχω τραβώντας την Άλεξ μαζί μου αφού μέχρι να την γυρίσω σπίτι της ξέρω πολύ καλά ότι δεν είναι ασφαλείς και ειδικά μάλιστα τώρα που μας πυροβολούν.

"Μπομπ... Μπομπ... Στα... Σταμάτα." Μου λέει με δυσκολία η Άλεξ ενώ σιγά σιγά αισθάνομαι το βάρος της να αυξάνεται έτσι γυρνάω και την κοιτάζω όμως με αυτό που βλέπω φρικαρω.

Αίματα...

Η μπλούζα της είναι γεμάτη με αίματα.

"Χρυσηίδα... Σε... Σε... Σε πέτυχαν?" Την ρωτάω αν και ξέρω πολύ καλά την απάντηση όμως δεν προλαβαίνει να μου την δώσει αφού σχεδόν αναίσθητη πάει να πέσει στο έδαφος όμως την προλαβαίνω και την κρατάω στην αγκαλιά μου.

"Μπομπ... Φο... Φοβάμαι." Μου λέει με εύθραυστη φωνή και αισθάνομαι την καρδιά μου να είναι έτοιμη να σπάσει.

"Χρυσηίδα... Ηρέμησε. Μην φοβάσαι. Όλα... Όλα θα πάνε καλά. Θα... Θα σε βοηθήσω εγώ... Απλά... Μην μιλάς για να μην χάνεις δυνάμεις... Και μην κλείσεις τα μάτια σου." Της λέω καθώς σκύβω και την αφήνω να ξαπλώσει στο πάτωμα.

Βλέπω τα μάτια της... Αυτά τα πανέμορφα πράσινα σμαράγδια να είναι γεμάτα δάκρυα.

Δεν ξέρω αν κλαίει από πόνο ή από φόβο ή και από τα δύο.

Αλλά εύχομαι να πονάει.

Πραγματικά το εύχομαι.

Λένε ότι τον πεθαίνεις δεν πονάς... Κάτι που κανείς δεν το έχει επιβεβαιώσει εκατό τις εκατό... Αλλά αν πονάει σημαίνει ότι νιώθει ακόμα άρα ότι είναι... Σχετικά καλά.

Και όταν λέω σχετικά καλά εννοώ ότι δεν είναι του θανατά.

Κοιτάζω την μπλούζα της προσεκτικά για να εντοπίσω την πληγή και τότε παρατηρώ ότι την πυροβόλησαν στα αριστερά πλευρά της και πει αιμορραγεί υπερβολικά πολύ.

Έχω ξανά πει πόσο τέλεια περνάμε?

"Ει... Είναι... Είναι σοβαρά?" Με ρωτάει η Άλεξ φοβισμένη ενώ εγώ τότε βγάζω την μάσκα μου και την πιέζω πάνω στην πληγή της προκειμένου να περιορίσω την αιμορραγία.

Ο άγγελοςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon