Ψυχραιμη αντίδραση

409 52 189
                                    

"Άλεξ μου! Αγάπη μου! Κοριτσάκι μου! Να σου ζήσει! Συγχαρητήρια!" Μου φωνάζει η μαμά μου έχοντας με μέσα στην αγκαλιά της και χαμογελάω.

Εχω να δω την μαμά και τον μπαμπά μου πάρα πολύ καιρό.

Φοβόμουν να τους πω να έρθουν στο σπίτι μιας και ο Τζέιμς δεν τους θέλει κοντά μου.

Αλλά τώρα είμαι έγκυος.

Είμαι έγκυος στο παιδι του Μαξ.

Και ο Τζέιμς το ξερει...

Ο μόνος τρόπος για να είμαι ασφαλείς και εγώ και το παιδάκι μου είναι να είμαι κοντά στους δυο ανθρώπους που από την μέρα που η μαμά μου έμαθε ότι είμαι έγκυος με προστατευουν με κάθε κόστος...

Όπως το κόστος το να μείνει η μαμά μου ορφανή και να μην μάθει ποτέ ότι έχει έναν αδελφό...

"Να είναι γέρο και δυνατό κοριτσάκι μου! Να είναι ευτυχισμένο και να σου μοιάζει! Να βγει έτσι όμορφο σαν εσενα! Και έξυπνο!" Μου λέει και ο μπαμπάς μου αγκαλιάζοντας με και εκείνος και χαμογελάω ακόμα πιο πολυ.

"Σας ευχαριστώ πολυ μαμά και μπαμπά... Σας ευχαριστώ και που ήρθατε." Τους λέω ενώ προσπαθώ να μην βάλω τα κλάματα.

Εχω συγκινηθεί γαμώτο μου.

Και δεν ξέρω αν για αυτό φταίνε μόνο οι ορμόνες... Η η χαρά μου που επιτέλους είμαι ξανά έγκυος η του γεγονότος ότι μετά από πολλές μέρες αισθάνομαι ξανά ασφαλείς.

"Που είναι ο Τζέιμς? Να τον συγχαρούμε και αυτόν τον... Άνθρωπο τέλος πάντων. Γιατί μπορεί ποτέ μου να μην τον χώνεψα αλλά τώρα θα γίνει ο πατέρας του μωρου της κορούλας μου και... Ναι θα συνεχίσω να τον σιχαίνομαι." Μου λέει ο μπαμπάς και γελώντας βγαίνω από την αγκαλιά τους.

"Είναι στην δουλειά. Δεν το ξερει ακόμα ότι είμαι έγκυος." Τους λέω όμως αυτό δεν ισχύει.

Ο Τζέιμς φυσικά και το ξέρει ότι είμαι έγκυος και αυτή την στιγμή είναι πάνω και το πιο πιθανόν να σκέφτεται πως να με σκοτώσει αφου ξερει πολυ καλα ότι αυτό το παιδί δεν είναι δικό του.

Έχει να με αγγίξει πάρα πολύ καιρό...

Σε αντίθεση με τον Μαξ που κάθε τρεις και λίγο εδώ είναι και κάνουμε μαζί τον Τζέιμς υπερβολικά ψηλό...

"Και τι? Θα του το πεις το βράδυ ότι είσαι έγκυος? Με τίποτα ρομαντικά κόλπα και τέτοια?" Με ρωτάει η μαμά μου κάπως πονηρά και καθαρίζω τον λαιμό μου.

Ο άγγελοςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon