Maximilian POV
"Μαξ! Μαξ! Μαξ!" Ακουω τον Μάριο μα φωνάζει καθώς μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο μου και αφου φάω μια ακόμα μπουκιά από την πίτσα μου τον κοιτάζω.
"Τι έγινε ρε μαλάκα? Τρώμε." Του λέει ο Χάρβεϊ και εκείνος κλείνει την πόρτα και τρέχει κοντά μας.
"Μαξ... Κατάπιε την μπουκιά σου γιατί έχω να σου πω." Μου λέει και καταπίνω.
"Έλα πες τι έγινε. Έπαθε κάτι η Αλεξάνδρα μου?" Τον ρωτάω κάπως αγχωμένος.
"Εμ... Σχετικό είναι αυτό." Μου λέει και πιάνω κάπως απότομα την μπλουζα του και τον τραβάω κοντά μου.
"Μίλα παλιό μαλάκα. Τι έπαθε η Άλεξ μου?" Τον ρωτάω ξανά.
"Κοίτα... Μου ζήτησε να βγουμε." Μου λέει κάπως αμήχανα και μένω και τον κοιτάζω μπερδεμένος.
"Που θα βγείτε? Να πετάξετε μαζί τα σκουπίδια ή να πάτε για ψώνια?" Τον ρωτάω και καθαρίζει τον λαιμό του.
"Όχι. Αλλά... Να βγουμε... Μαζί για ποτό." Μου λέει ξανά και τον κοιτάζω χωρίς να μπορώ να το διανοηθώ.
"Να βγείτε? Μόνοι σας? Οι δυο σας? Για ποτό?" Τον ρωτάω ξανά καθώς σηκώνομαι κρατώντας τον ακόμα από την μπλούζα.
"Ουάου. Αυτό έχει ενδιαφέρον." Λέει ο Χάρβεϊ καθώς συνεχίζει να τρώει ανενόχλητος την πίτσα του.
"Ναι. Κάτι σαν... Ραντεβού." Μου λέει και ναι...
Νομίζω ότι θα πάθω εγκεφαλικό αλλά τέλος πάντων.
"Και? Εσύ τι απάντησες?" Τον ρωτάω κοιτάζοντας τον απειλητικά.
"Εμ... Κοίτα φίλε Μαξ..." Αρχίζει να μου λέει αλλά τον διακόπτω.
"Πες ένα ναι ή ένα όχι! Δέχτηκες να βγεις με την Άλεξ μου?" Τον ρωτάω ξανά.
"Λοιπόν Μαξ... Άκου πως έχει το πράγμα..." Πάει πάλι να μου πει αλλά τον διακόπτω ξανά.
"Πες! Ένα ναι ή ένα όχι!" Του φωνάζω πάλι και καθαρίζει τον λαιμό μου.
"Ναι δέχτηκα." Απαντάει και ναι.
"Τι είπες ρε παπάρα? Θα βγεις εσύ μαζί με την Άλεξ? Την Άλεξ μου?" Του φωνάζω πιάνοντας τον από τον λαιμό και αρχίζω να τον σφίγγω.
"Ρε Μαξ! Ασε με! Θα με πνίξεις!" Μου φωνάζει καθώς προσπαθεί να απομακρυνθεί από κοντά μου.
"Είσαι προδότης ρε μαλάκα! Με πρόδωσες! Θα βγεις με την Άλεξ! Με την Άλεξ μου! Με την κοπέλα μου!" Αρχίζω να του φωνάζω.
YOU ARE READING
Ο άγγελος
Adventure"Λοιπόν άκου πως έχουν τα πράγματα. Σε απήγαγα. Ενώ σε έχω απαγάγει." Μου λέει και απλά τώρα επιβεβαιώθηκα. Όλοι σε αυτόν τον κόσμο είναι ηλίθιοι. Δεν είμαι εγώ υπερβολικά έξυπνη.