Πυροβολημένοι

517 58 160
                                    

Alexandra's POV
Λίγες μέρες μετά...

"Μπομπ... Μπομπ...." Αρχίζω να φωνάζω από τα πίσω καθίσματα για ακόμα μια φορά κοιτάζοντας την οροφή του αυτοκινήτου και έχοντας απλώσει τα πόδια μου προς τα πάνω.

"Τι είναι πάλι?" Με ρωτάει ενοχλημένος.

"Βαριέμαι." Του ανακοινώνω.

"Ουάου. Πρώτη φορά το ακούω αυτό. Όχι ότι το λες εδώ και μια εβδομάδα που έχουμε κολλήσει μαζί σε αυτό το γαμημένο αυτοκίνητο και δεν έχεις σταματήσει να μου πρήζεις τις μπάλες!" Μου φωνάζει και εκνευρίζομαι.

"Συγνώμη και όλας που με απήγαγες παλιό μαλάκα! Κάνε κάτι για να διασκεδάσουμε έστω και λίγο μέσα σε αυτή την απαγωγή του κώλου! Το μόνο που κάνεις είναι να οδηγάς και να με κρατάς δεμένη λες και είμαι κανένα ζώο! Παλιό ηλίθιε! Μπάσταρδε!" Αρχίζω να του φωνάζω.

"Οοο σκάσε πια! Όλη μέρα γκρινιάζεις. Έλεος και εσύ! Είσαι το χειρότερο θύμα που έχει πέσει στα χέρια μου! Και είχες και προυπηρεσία σαν θύμα απαγωγής. Και καλή προυπηρεσία μάλιστα! Δεν έχεις μάθει ότι πρέπει κάποια στιγμή να βγάζεις τον σκασμό γιατί εκνευρίζεις τον κόσμο που μπορεί ανά πάσα ώρα και στιγμή να σου κάνει κακό?" Με ρωτάει και εκείνος θυμωμένος.

"Εγώ? Να μην εκνευρίζω κόσμο? Χα! Χα! Χα! Καλό γελάσαμε!" Τον κοροιδεύω.

"Λοιπόν αν δεν σκάσεις θα σε ναρκωσω ξανά! Μου έχεις σπάσει τα νεύρα! Με έχει πονέσει το κεφάλι μου με την γκρίνια σου!" Μου φωνάζει αγανακτισμένος.

"Μπομπ τόσες φορές που με εχετε νσρκωσει τις τελευταίες δέκα μέρες από την στιγμή με πήρατε με την βία έξω από το σπίτι μου! Λίγο ακόμα και θα κάνω παρέα με τον Σνουπ Ντονγκ και θα είμαι πιο χάι και από εκείνον!" Γκρινιάζω.

"Άντε! Για αυτό σκάσε και μην μιλάς! Ή έστω μην γκρινιάζεις! Εδώ και τόσες μέρες κοιμάμαι το πολύ δύο ώρες και οδηγάω χωρίς σταματημό! Έχω κουραστεί! Και εσύ το κάνεις ακόμα πιο δύσκολο! Άντε μην πάω και πέσω πάνω σε κανέναν τοίχο να τεζαρω να τελειώνω!" Γκρινιάζει και για κάποιο λόγο τον λυπάμαι.

Η αλήθεια είναι ότι του τα έχω κάνει αερόστατα του ανθρώπου τόσες μέρες.

Και εκείνος δεν με έχει πειράξει ιδιαίτερα.

Εντάξει μπορεί να με έχει κάνει κολλητή του Σνουπ Ντογκ όπως είπα και πριν και να με κρατάει τόσες μέρες δεμένη αλλά δεν με έχει αγγίξει ούτε μου έχει φερθεί ιδιαίτερα άσχημα.

Ο άγγελοςWhere stories live. Discover now