Maximilian POV
"Θεέ μου! Πόσο μεγάλωσες εσυ?" Ρωτάω ενθουσιασμένος τον γλυκο μου Ιβάν και εκείνος με κοιτάζει με poker face.
"Η μαμά και ο μπαμπάς μου είπαν ότι έχεις να με δεις από τότε που ήμουν τριών χρονών. Άρα έχω τα διπλάσια χρόνια από την τελευταία φορά που με είδες." Απαντάει και ναι.
Αυτό το παιδάκι φαίνεται υπερβολικά έξυπνο για να είναι παιδί του Χάρβεϊ και της Χριστίνας.
"Μανούλα... Είμαι κουρασμένος. Θέλω να πάω στο δωμάτιο μου να κοιμηθώ." Λέει τελικά ο μικρός στην Χριστίνα και εκείνη τον σηκώνει στην αγκαλιά της.
"Δεν θέλεις να μείνεις μαζί μας να έρθει και η θεία Αλεξάνδρα και να φαμε όλοι μαζί?" Τον ρωτάει η Χριστίνα και εκείνος φαίνεται να το σκέφτεται λιγάκι.
"Ναι... Όχι. Θέλω να κοιμηθώ. Αν είναι να έρθει αυριο ο θείος Μαξ με την θεία Αλεξάνδρα και να παίξουμε. Τώρα θέλω να κοιμηθώ." Απαντάει ο μικρός Ιβάν και εκείνη αφήνει ένα φιλάκι στα μαλλάκια του.
"Εντάξει αγάπη μου. Ελα πάμε πάνω να σε βάλω να κοιμηθείς. Αν θέλεις θα σου πω και ένα παραμύθι." Του λέει πειράζοντας την μυτουλα του και χαμογελάω.
Είναι πολυ καλή μητέρα η Χριστίνα.
Έχει πλάκα το γεγονός ότι στην αρχή πίστευε ότι δεν θα μπορούσε να τον μεγαλώσει τον μικρό η να είναι μια σωστή μητέρα.
Με τον Χάρβεϊ μιλάμε κάθε μέρα.
Και μου μιλάει συνέχεια για την ζωή του με την Χριστίνα και τον μικρό Ιβάν.
Η Χριστίνα παρά το γεγονός ότι έχει υπερβολικά πολλά χρήματα δουλευει σαν δασκάλα σε ένα δημόσιο σχολείο εδώ στην Βοστώνη.
Κάνει μαθήματα στα παιδάκια της πρώτης δημοτικου εδώ και δυο χρόνια και είναι πολύ ευτυχισμένη.
Ταυτόχρονα μεγαλώνει και τον γιο της και ο γλυκός μας Ιβάν... Αυτό το πανέμορφο ξανθό αγοράκι με τα γαλαζια ματάκια έχει όλα όσα χρειάζεται για να μεγαλώσει και να έχει μια ομορφη ζωή.
Και ο Χάρβεϊ... Ο μικρός αμόρφωτος Χάρβεϊ... Ο οποίος δεν πήγε ποτέ σχολείο και μεγάλωσε στον δρόμο και στην συνέχεια μαζί με τον Μάριο και εμένα... Κατάφερε και έγινε συγγραφέας.
Συγγραφέας παιδικών βιβλίων.
Γράφει παιδικά βιβλία εμπνευσμένος από την ζωή με τον γιο του τα εκδίδει με ψευδώνυμο και έχει καταφέρει και έχει πετυχει ένας επιτυχημένος συγγραφέας.
YOU ARE READING
Ο άγγελος
Adventure"Λοιπόν άκου πως έχουν τα πράγματα. Σε απήγαγα. Ενώ σε έχω απαγάγει." Μου λέει και απλά τώρα επιβεβαιώθηκα. Όλοι σε αυτόν τον κόσμο είναι ηλίθιοι. Δεν είμαι εγώ υπερβολικά έξυπνη.