Ανάμεσα σε δυο?

349 49 230
                                    

Ανοίγω τα μάτια μου και βλέπω τον Μάριο να είναι ξαπλωμένος δίπλα μου και χαμογελάω.

Αν δεν πονούσε και το κεφάλι μου θα χαμογελούσα ακόμα περισσότερο.

Επίσης αν ήταν δίπλα μου ο Μαξ και δεν έφευγε με αυτή την χαμένη την Βανέσα θα χαμογελούσα επίσης περισσότερο.

Αλλά δεν πειράζει.

Εχθές με τον Μάριο περάσαμε τέλεια.

Το σεξ μαζί του ήταν τέλειο.

Επίσης είμαι ενθουσιασμένη επειδή είδα εκεί κάτω χαρά μετά από τέσσερα χρόνια.

Και το σεξ μαζί του ήταν πολυ καλυτερο με τον Μάριο παρά με τον Μαξ.

Βέβαια με τον Μαξ ήταν η πρώτη μας φορά και να πω την αλήθεια το έχω ξεχάσει σχεδόν.

Πέρασαν και τόσα χρόνια από τότε.

"Μμμμ... Καλημέρα όμορφη." Ακουω τον Μάριο να μου λέει κουρασμένος καθώς ανοίγει τα μάτια του.

"Καλημέρα." Του λέω και τότε γυρνάει και με κοιτάζει.

"Έχεις πολύ ώρα που ξυπνησες?" Με ρωτάει καθώς γυρνάει και με κοιτάζει χαμογελαστός.

"Όχι. Πριν λίγο ξύπνησα." Του λέω και τότε με αγκαλιάζει.

"Εχθές πέρασα τέλεια." Μου λέει και τότε σηκώνω το βλέμμα μου και τον κοιτάζω στα μάτια.

"Και εγώ." Του λέω και ενώνει τα χείλη μας.

"Άλεξ... Θέλω να μιλήσουμε λιγάκι. Σοβαρά." Μου λέει και τον κοιτάζω με απορία.

"Περί ποιου θέματος?" Τον ρωτάω.

"Θέλω να μου απαντήσεις ειλικρινά σε αυτό που θα σε ρωτήσω. Εντάξει?" Μου λέει και γνέφω θετικά.

"Θέλεις να συνεχίσουμε αυτό που έγινε εχθές και να το προχωρήσουμε και άλλο... Η μήπως προτιμάς να το σταματήσουμε εδώ?" Με ρωτάει και κομπλαρω λιγάκι.

Ναι.

"Ενδιαφέρουσα η ερώτηση σου Μάριο." Του λέω καθώς καθαρίζω τον λαιμό μου και κάθομαι πάνω στο κρεβάτι και αγκαλιάζω το μαξιλάρι μου.

"Ναι και θέλω να έχω μια ειλικρινή απάντηση." Μου λέει και αφήνω μια ανάσα.

"Κοίτα... Κοίτα Μάριο... Η αλήθεια είναι... Ότι εχθές περάσαμε τέλεια μαζί. Βασικά... Ήταν... Μια υπέροχη εμπειρία." Του λέω και γελάμε λιγάκι κάπως αμήχανα.

"Αλλά... Κοίτα... Αν εξαιρέσουμε τις στιγμες που με κρατούσες όμηρο... Εχθες γνωριστήκαμε. Και... Δεν... Δεν... Δεν συνηθίζω να κάνω σεξ με κάποιον που μόλις γνώρισα. Βασικά... Ναι... Δεν κάνω σεξ. Μια φορά έκανα. Όταν ήμουν δεκαπέντε. Και το έκανα με τον Μαξ. Ο οποίος είναι και ο κολλητός σου. Και κάνει όλη την φάση απίστευτα κριντζ." Του λέω χωρίς να τον κοιτάζω.

Ο άγγελοςTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon