Δυο μήνες αργότερα...
"Είσαι έτοιμη?" Ακουω τον Τζέιμς να με ρωτάει καθώς μπουκάρει μέσα στο δωμάτιο μου και εγώ αμέσως σηκώνομαι από το κρεβάτι μου ταραγμένη και τον κοιτάζω.
"Ακόμα έτσι είσαι? Θα αργήσουμε και θα χάσουμε το αεροπλάνο. Αυτό θέλεις?" Με ρωτάει και τότε ξαπλώνω ξανά στο κρεβάτι μου και κουκουλώνομαι με την κουβέρτα μου.
"Είναι άρρωστη. Δεν αισθάνομαι καλά. Δεν μπορώ να ταξιδέψω." Του λέω σαν μωρό και εκείνος αμέσως αρπάζει την κουβέρτα την απομακρυνει από πάνω μου και βάζει το κουλό του πανω στο μέτωπο μου για να ελέγξει την θερμοκρασία μου.
"Είσαι δροσερή. Δεν πρέπει να έχεις πυρετό." Μου λέει σοβαρά.
"Ζαλίζομαι και με πονάει η κοιλιά μου. Σου λέω δεν είμαι καλά. Μάλλον έχω γαστρεντερίτιδα η... Η με πείραξε κάτι που έφαγα εχθές." Του λέω έτοιμη να βάλω τα κλάματα.
"Άλεξ... Σε μια ώρα το αεροπλάνο για Τορόντο φευγει. Θα το χάσουμε. Σταμάτα τα νάζια. Σήμερα μετακομίζουμε. Τα μισά μας πράγματα έχουν παει στο Τορόντο. Δεν γίνεται να μην πάμε επειδή εσυ βαριέσαι η κανεις ναζάκια σαν δεκάχρονο." Με μαλώνει.
"Δεν κάνω ναζάκια. Αλήθεια σου λέω. Δεν είμαι καλά. Με πονάει και το κεφάλι μου. Φέρε το θερμόμετρο. Δεν νιώθω καλά σου λέω. Είμαι άρρωστη." Του λέω και τότε εκείνος αφήνει μια ανάσα.
"Θα πάρω τηλέφωνο το γιατρό μου. Θα έρθει να σε εξετάσει. Είναι και προσωπικός μου φίλος. Οπότε σίγουρα θα μου πει την αλήθεια. Και έτσι και καταλάβω κακομοίρα μου ότι λες ψέμματα για να μην πάμε στο Τορόντο και για να είσαι δίπλα σε αυτόν τον μπάσταρδο τον Μαξ θα σου σπάσω τα χέρια." Μου λέει εκνευρισμένος και τελικά φευγει απο το δωμάτιο μου αφήνοντας με μόνη μου ενώ βγαίνοντας έξω κοπανάει την πόρτα με αποτέλεσμα να κάνει φασαρία και να τρομάξω.
Λιγάκι μόνο.
Δεν λέω ψέματα στον Τζέιμς.
Όντως είμαι άρρωστη.
Όντως ζαλίζομαι και ανακατευεται συνέχεια η κοιλιά μου.
Με πονάνε όλα μου τα κόκκαλα και δεν μπορώ ουτε από το κρεβάτι να σηκωθώ.
Θέλω να μείνω στο κρεβάτι μου όλη μέρα και να κοιμάμαι.
Εκτός αν είναι να έρθει και σήμερα ο Μαξ και να... Να κάνουμε μαζί παρέα τέλος πάντων.
Όπως κάνει αυτους τους δυο μήνες δηλαδή...
Τώρα που είμαι όλη μέρα κλεισμένη στο σπίτι αφου ο Τζέιμς με ανάγκασε να παραιτηθώ από την δουλειά μου... Έχω πολύ ελευθερο χρόνο.
YOU ARE READING
Ο άγγελος
Adventure"Λοιπόν άκου πως έχουν τα πράγματα. Σε απήγαγα. Ενώ σε έχω απαγάγει." Μου λέει και απλά τώρα επιβεβαιώθηκα. Όλοι σε αυτόν τον κόσμο είναι ηλίθιοι. Δεν είμαι εγώ υπερβολικά έξυπνη.