''Mersin'de Özgecan adında bir kız yaşarmış.Okulundan çıkıp ailesinin yanına gitmek üzere yola çıkmış.Masallar böyle başlar devam eder sonunda gökten üç elma düşmüş ya da onlar ermiş muradına denir ve biter.Özgecan'ın masalı öyle bitmedi.Belki bitecekti ama bitirildi neden peki?Bahane hazır etek giydiği için ! ''
Aslında duyuru yazmak gibi bir niyetim yoktu.Twitter üzerinden ben ve arkadaşlarım elimizden geldiğince sesimizi duyurmaya çalıştık.
Bu işlerin içinde olan biri olarak tiksindim.Kadına tecavüz sarkıntılık laf atma mahalle baskısı!Dinlediğim insanların hemen hepsi bayan ve büyük çoğunluğunun psikolojisi sapık bir şahsiyetsiz yüzünden bozulmuş.
Özgecan içimizi yaktı yıktı geçti.Bir insana yapılan adını dahi koyamadığımız canice insanlık dışı yapılan bir vahşet!Yapacak bir şeyimiz yok her zamanki gibi.Bir kaç gün konuşulacak tag yapılacak şimdi benim yaptığım gibi duyuru yazılacak.İnsanlar siyah giyecek ekranlar karartılacak peki sonuç? Cevap veriyorum kocaman bir hiç!Kaç Özgecan vakası oldu unutuldu yüzlerce binlerce!İdam,pembe otobüs falan filan.Hepsi boş.Çok değil biraz insan olmak yeter bunların olmaması için.Karşındaki kıza ya da kadına kız kardeşin, ablan, annen ya da kızın gibi bakarsan saçının teline kıyamazsın.
Özgecan'a kıydılar ama hem de hiç acımadan.Birinin dahi içi yanmadı onu yaparken.Hep düşündüm acaba Özgecan'ın son sözü ne oldu?Anne mi?Baba mı?Ya da yalvarırım yapmayın mı?İçimiz sızlıyor.Ama anne ve babasının ciğeri yandı yaktı bir kaç insanlıktan nasipsiz!Özgecan okulunu bitirecek işe girip belkide ailesine yardım edecekti.Sonra sevecekti evlenecekti çocukları olacaktı.Tüm bu hayaller Özegecan'la birlikte uçup gitti. Allah'ın adaletinden şüphemiz yok ve o adalet yerini bulacaktır.Büyük mahkeme diğer dünyada kurulacak ve Allah'ın adaleti tecelli edecektir ama biz bu dünyada da görmek istiyoruz.Diğerleri gibi üstü örtülmeden o canilerin cezalandırılmasını bekliyoruz.Umarım en kısa zamanda gerçekleşir.Sosyal medya üzerinden unutmayalım unutturmayalım!Rabbim Özgecan'ın ailesine sabır ve metanet versin.Başka canlara kıyılmasın.Şu an yapacak bir şeyimiz var."Özgecan'ın ruhuna bir fatiha okumak..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİYAHIN ÖTEKİ YÜZÜ "KİTAP OLDU" 4. Baskısıyla raflarda" #wattys2015
RomanceSiyah hep siyahtır. Öteki yüzü de doğru yüzü de... İki siyah bir araya gelirse peki? Geçmişi belirsiz tüm insanlık duyguları elinden alınan duygusuz bir kız ve geçmişi karanlık genç bir adam... İkisi bir araya gelirse siyahların savaşı başlar ve g...