TEŞEKKÜR EDERİM..

7.3K 390 60
                                    

Selam arkadaşlar Sizlere güzel bir haber vermek için geldim. Kış Masalı kitabımıza yoğun ilgi giderek devam ediyor. Az önce güzel bir haber aldım ve hemen sizlerle paylaşmak istedim. Kış Masalı kitabımızın 2. Baskısı çıktı. Şu anda D&R'ın 16 şubesine dağıtıldı. Daha önce internet üzerinden çok talep olduğu için D&R'ın hepsine dağıtım yapılamamıştı. Bir kaç gün içinde D&R'ın 40 şubesinde satışa sunulacak. Ayrıca yine D&R'ın online satışında olacak bilginize.

Yayınevimiz Ankara'da biliyorsunuz. Ankara'da "Gizem Kitabevinde" Kış Masalı kitabımızı alabilirsiniz. Sadece oraya özel %50 indirim uygulanıyor. Ankara'da yaşayanlara duyurulur. Yayınevimiz sizler için elinden geleni yapıyor yapmaya da devam edecek inşaallah.

Bu arada Kış Masalını alıp bana yüzlerce mesaj atan çok sevgili okurlarıma buradan teşekkürü bir borç bilirim. O kadar güzel yorumlar aldım ki  sizlerden. Ağlayarak mesaj atan oldu. Ağlayarak yorum yazanlar oldu. İlginç olan fan olmayan kesim de var bunların içinde. Ben kitabın sonunda sizlerden bahsetmiştim. Sizlerden Wattpad'den. Onu okuyanlar Wattpad hesabı açıp bana ulaştılar ki Wattpad'in varlığından haberi olmayan kişiler bunlar. Hepsiyle tek tek konuştum konuşmaya da devam ediyorum. Facebook üzerinden bana ulaşıp mesaj atanlar. Bu mutluluk gerçekten herkese nasip olmaz.

Hep dedim ve demeye devam edeceğim. İyi ki varsınız. İyi ki sizleri tanıdım. Sizleri o kadar seviyorum ki Kış Masalı kitabımızın sonunda sizleri unutmam mümkün değildi... Bu da kitabımızın mizansenine uygun oldu. Unutmayın. Unutsam da unutmam...

Lale Sarhan

SİYAHIN ÖTEKİ YÜZÜ "KİTAP OLDU" 4. Baskısıyla raflarda" #wattys2015 Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin