•Olay akışı değişmeden düzenlenmiştir•
Medya: Hazal
Bölüm şarkısı: Güliz Ayla- Olmazsan Olmaz
-
Arda
"Kardeşim gittiklerine göre oturda bi anlat" dediğinde Mete kendimi koltuğa fırlattım.
"Ne anlatayım işte her şey ortada. Bu gerizekalı ev sahibi evi ikimize satmış. İlk eve ben girmiştim. Sonradan o geldi. Nasıl dek geldiysek aynı odalarda rastlaştık. İlk tepkisi çantasını kafama geçirmek oldu" dediğimde Mete gülmüştü.
"Cidden değişik bir kız. Diğer kızlardan farklı. Deli dolu, eğlenceli. Yaşım 20 benim demişti ama hâlâ çocuk gibi davranıyor. Ne bileyim belki de sıradan bir kız" dediğimde Mete kolunu omzuma attı.
"Ondan hoşlanmışsın" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Saçmalamazsan iyi olur" dediğimde omzuma vurdu.
"Hatırlıyor musun doğum günü partisinde bir kız görmüştüm ve çok etkilenmiştim. Kızı araştırıp bulmuştum"
"Evet deliler gibi uğraşmıştın"
"Üzerinden baya vakit geçti ilk başta tanıyamadım ama o kız Elçin'di" dediğinde şaşkınlıkla gözlerimi büyülttüm.
"Uydurma lan" dediğimde kafasını hayır manasında salladı.
"Hatta kıza geçen yıl bi e-mail atmıştım. Okumuş olsaydı beni tanırdı ama büyük ihtimalle okumamış. Gerçi benim için bi önemi yok. Yanındaki arkadaşı daha afetmiş" dediğinde Mete'ye güldüm. Çocukluk arkadaşıydık biz. Genellikle bardan çıkmazdık. Annem bana kaç yaşına geldin hâlâ barlardasın deyip kızdığı için bir ev almıştım. Nereden bileyim ben bu cadıyla karşılaşacağımı?
"Kardeşim sen kızdan hoşlanmışsın" dediğinde Mete omuz silktim.
"Alakası yok, bir kere tipim değil" dediğimde Mete tek kaşını kaldırdı.
"Belki tipim ama öyle bir şey hissetmedim" dedim bacaklarımı sehpaya uzatarak.
"Hiç mi öpmek istemedin?" dediğinde kaşlarımı çattım.
"Hiç" dediğimde durdum. İstemiş miydim?
"Yani belki, bir kaç kez, ya da iki üç kez. Aman ne fark eder ki? Sonuçta şurda tanışalı 1 hafta oldu. 1 hafta da insan hoşlanır mı?" dediğimde Mete gülmeye başladı.
"Şu an kendini hoşlanmadığına dair inandırmaya çalışıyorsun" dediğinde Mete ofladım.
"Ne var yani kız güzel şimdi" dediğimde Mete kahkaha attı. Al işte buna da dalga konusu verdik. Kurtulamam şimdi bunun çenesinden.
Elçin (1 Ay Sonra)
Bir aydır Hazal'da kalıyordum. Kıza iyice ayıp olmuştu. Tamam arkadaşım falan ama ya o da bir yere kadar sabreder.
"Kanka sana da rahatsızlık veriyorum. Acaba ben eve geri mi dönsem. Ama Arda ne der bilmiyorum? Birde o gerizekalı sürtüğü bana karşı koruduğu için hâlâ sinirliyim ona" dediğimde Hazal ofladı.
"Elçin Arda bilemezdi. Sonuçta arkadaşı ve onun yaptığı şey arkadaşını korumaktı. Ama gerçeği öğrendi. Büyük ihtimalle pişman olmuştur"
"Haklı olabilirsin. Bende telefon numarası da yok. Gitsem mi acaba?" dediğimde düşünür gibi yaptı.
"Bak şöyle yapalım bir kaç gün daha bekleyelim. Sonra gidersek beraber gideriz. Elçin hem okula bu aralar gitmiyoruz. Sınavlar yaklaştı" dediğinde elimle alnıma vurdum.
"Bak ben onu hiç hesaba katmadım" dediğimde kafasını salladı.
"Bizimkiler mail yoluyola notları atacaklardı. Baksana bi mailine"
"En son ben ona 1-1.5 yıl önce falan girdim. Şifresi neydi ki?" dediğimde bilmem dermiş gibi baktı.
"Deneyeyim bari"
"Tamam sen dene bende bir şeyler hazırlayayım da yiyelim. Cidden çok acıktım" dediğinde kafamla onayladım.
Üst üste şifreler girdim ama olmuyordu. Ne koymuştum ben bu şifreyi. Neydi? Ah salak Elçin. Ne diye bir yere kaydetmiyorsun veya uzun süre giriş yapmıyorsun. Sürekli girsem bu sorunu yaşamazdım.
Son bir tane daha şifre girdiğimde olmuştu. Sevinçten dans bile edebilirdim. Bizim sınıftakilerden gelen mail en üstteydi. Facebook geç, instagram geç, twitter geç. Bir dakika Metelçin mi? Bu kim ya?
Maile girdiğimde uzun bir yazıyla karşılaştım. Kim okurdu bunu ya. Ama merak da etmiştim. Atılalı bir yılı geçmişti. Tabi ne zamandır girmiyordum görmeyip okumamam gayet normal. Okumaya karar verdim.
Merhaba Elçin, ben Mete. Seni geçen gün doğum günü partisinde gördüm ve baya etkilendim. Seni araştırmaya başladım. Elçin Narut. Ünlü iş adamının kızı. Seninle konuşmak için her yolu denedim. Ama sen her defasında beni görmedin. Geçen gün çarşıda sana çarpıp seni yere düşürmüştüm. Onu bilerek yapmıştım. Ama sen fark etmedin bile. Ben senin için garson bile oldum be. Ama yine fark etmedin. Geçen kafedeyken üzerine limonata döküldü onu ben döktüm. Sırf dikkat çekmek için ama sen hiç beni görmedin bile. Sevgilin olduğunu öğrendiğimde senden uzak durmaya çalıştım ama olmadı. Belki de vazgeçmeliyim. Ne dersin? Ya da vazgeçmişimdir. Çünkü içimdeki heyecan ilk günki gibi değil. Neyse şunu unutma ben seni her şeyden çok sevdim. Ya da öyle düşündüm. Okuduysan bana geri dönüş yap. Ben Mete Dağ. İnternet sitelerinde arar bulursun.
Metelçin. Şuan ne demek olduğunu düşünüyosun dimi. -MeteElçin- :D
Mete Elçin mi? Bu neydi cidden?
Telefondan instagrama girdim ve Mete Dağ yazdım. O kadar çok Mete Dağ vardı ki hepsine tek tek giriyordum. Ama üçüncü sırada çıkan Mete Dağ, Arda'nın arkadaşına çok benziyordu. Benzemiyordu oydu. Yoksa... Bu Mete o muydu?
Üzerine limonata dökmüştüm. Evet sakar bir garson biz kafede kızlarla otururken üzerime limonata dökmüştü.
"Ne yapıyorsun? Dikkat etsene"
"Kusura bakmayın"
Evet. Bu Mete Dağ, Arda'nın arkadaşından farksız değildi. Ben bunu nasıl anlayamamıştım. Pekala, hâlâ bana aşık mıydı?
-
Mete'nin wattpad parodi hesabı: Mete--
Elçin'in wattpad parodi hesabı: elcin_kutay
Arda'nın wattpad parodi hesabı: arda_kutayy
Hazal'ın wattpad parodi hesabı: mavigozlu_hazal
Burak'a açmak isteyen varsa bildirsin :)
Herkese iyi geceler...