•Olay akışı değişmeden düzenlenmiştir•
Medya: Mete
Bölüm Şarkısı: Can Bonomo- Tastamam
-
"Hazal" diye seslendiğimde elinde tepsiyle odaya geldi. Tepsiyi yatağa koyduğunda tost getirmişti.
"Noldu? Atmışlar mı notları?"
"Ha? Not mu?" dediğimde kaşlarını çattı.
"Evet ders notları" dediğinde kaşlarını kaldırdım.
"Sen onları boşver de ben ne öğrendim bak" dedim bilgisayarı göstererek.
"Metelçin kim?" dedi suratıma bakarak. Okumamıştı notu elimle okuması için notu gösterdim.
"Oku bi şunu" dediğimde kafasını salladı. Okuduğunda kaşlarını kaldırdı.
"Kim ki bu Mete Dağ" dediğinde boğazımı temizledim.
"Arda'nın yanındaki arkadaşıymış" dediğimde yüzü birden düşmüştü.
"Noldu sen iyi misin? Yüzün bir düştü"
"Yok bir şey ben iyiyim. Şaşırdım sadece" dediğinde kafamı salladım.
"Ama büyük ihtimalle benden vazgeçmiştir. Yani ben öyle umuyorum" dediğimde 'bilmem' dermiş gibi baktı. Telefonum çalmaya başlamasıyla kayıtlı olmayan bir numara arıyordu.
"Alo?" dedim karşıdakinin sesini tanımaya çalışarak.
"Elçin ben Arda, eve gel artık" dediğinde şaşırmıştım.
"Nerden çıktı bu şimdi? Git diyen sendin" dediğimde oflama sesi gelmişti karşıdan.
"Ama ben bilseydim böyle olmazdı. Cidden özür dilerim Elçin. Burası senin de evin"
"Bakarız"
"Gelmezsen kolundan tutar sürükleye sürükleye getiririm. Hadi eyvallah" deyip telefonu suratıma kapatmasıyla şaşkınla telefonuma baktım.
"Ukala" dedim sinirle elimi yatağa vururken. Öhöm şimdi telefonumu vurmam. Sonuçta babam para sıçıyor olabilir ama israfa gerek yok.
"Hazal ben eve geri dönüyorum" dediğimde Hazal kafasını salladı.
"Bak kavga falan ederseniz bu sefer o evden giden sen olma. O sürünsün birde. Hem erkekle kız kavga ettiğinde genellikle çekip giden erkek oluyor neden bu sefer kız oldu. Bizde bir anormaliz" dediğinde Hazal, mantıklı gelmişti.
"Bak doğru söylüyorsun" dediğimde aynen dermiş gibi kafasını salladı. Ayağa kalktım ve evden sonradan getirmiş olduğum bir kaç eşyayı büyük bir çantaya koydum.
Arabama bindiğimde eve gitmek için yola çıkmıştım. Aklımda bir şey vardı. O da Mete'nin bana hâlâ âşık olup olmamasıydı? Meteyle bir daha karşılaştığımızda soracaktım.
Eve geldiğimde arabayı garaja koydum ve zile bastım. Anahtarla uğraşmazdım. Arda yorulsun biraz. Kapıyı açtığında söylenerek içeriye girdim.
"Sürikliyecekmişmiş. Sen daha Elçin'i tanıyamamışsın. Hiçbir güç beni sürükleyemez" dediğimde güldü.
"Hoşgeldin bayan çok bilmiş"
"Hoşbuldum. Bak anlaşalım bir daha böyle bir olay olursa evden ben gitmem. Ben bu eve o kadar para verdim" dediğimde gülümsedi.
"Bir daha kimse gitmez merak etme" dedişinde inşallah dedim ve yürümeye başladım.