Medya: Elçin
-
"Ne? Saçmalama" dediğinde şirince gülümsedim.
"Hadi bana bir iyilik yap. Lütfen" dediğimde omuz silkti.
"Kızım ben senin ailenle uğraşamam. Hem bana böyle işler ters!" diyen Arda'ya sert bir bakış yolladım. Adama bak ya. Sanki sırtında taş taşı dedik.
"Ya nolur Arda! Eline düştüm nolur!" dedim. Kabul etmesi lazımdı yoksa biterdim. Bu gerizekalı Burakla evlenmek zorunda kalırdım.
"Elçin, istediğin şey basite alınacak bir şey mi sanıyorsun? Evlenmek ya! Evlenmek! Hem senin anan baban ne diyecek bu işe? Hayır olmaz!" dediğinde ofladım. Kabul etsen nolucak ya?
"Ya bak nolur ya nolur. Burakla evlenmek istemiyorum. Bu işten senin sayende kurtulabilirim" dedim. Allah'ım kabul etmesi lazım yoksa biterim.
"Seninle evlenince öteki kızlar nolucak?" dediğinde sinirle bakmaya başladım. Öteki kızlar derken? Ulan ben ne diyorum bu neyi düşünüyor! Hem öteki kızlar falan. Kaç kız var acaba?
"Kaç kız var da bu kadar içine dert oldu?" dedim. Şimdi 2 derse tamam da çok demez inşallah ya.
"Ne bileyim oturup da saymadım hepsini" dediğinde gözlerim büyüdü.
"Sen bunun saymadığım dediğinde bakma valla iki yüzü aşar bunun kızlar" dediğinde Mete şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım. Bana bir şeyler oluyor dil altı hapımı getirin geberip gidicem şuracıkta.
"Gerizekalı, tamam kızlarla takılmana bir şey demem. Evlendiğimizi kimse bilmez. Sadece annemler bilsin yeter! Ama bir şartım var." dedim. Biz evlenelim sen bak bakalım kaç kızla görüşebiliyorsun! Öküz! Pis! Gerizekalı! Allah'ın Playboy'u.
Hayır birde geçmiş karşıma kızlar diyor. Bayılacağım şimdi ya!
'Elçincim sana noluyor? Sanane?' dediğinde iç sesim, kendi kendimle çelişkiye girmiştim. Evet banane. Ne bananesi ya bu güne bu günlük müstakbel kocam. Adam olun!
"Şartı falan bilmem ben. Karışmayacaksan tamam" dediğinde tam bir şey diyecekken lafı ağzıma tıkmıştı.
"Gece eve kaçta gelirsem karışmicaksın veya kimle gelirsem!" oha resmen eve kız atmaktan bahsediyor ya!
"Hayır bak o olmaz. Git kiminle takılacaksan takıl ama eve kız getirme. Sonuçta biz evli olacağız ve benimde bir gururum var. Sahte olsa da karın olacağım. Gözüme soka soka aldatmana gerek yok"
"Anlaştık" deyip elini uzattığında bende elimi uzattım. İşin heyecanıyla sarılmıştım.
"Oh! Çok teşekkürler! Valla bak saol yani! Allah razı olsun! Yani saol! Teşekkü-"
"Yeter tamam lan!" diyerek lafımı kesti. Ne kesiyosun ki ben ne güzel konuşuyordum.
Girmiş olduğum odasından ikisine de iyi geceler dileyerek yavaşça çıktım ve kendi odama girdim. Yatağıma oturdum ve düşünmeye başladım.
Doğru mu yapıyordum acaba? Yoksa yanlış mı? Sizce? Of ani karar verdim ama sonu iyi olur inşallah. Bu çocukla da evlenilmez ki! Eve kız atmaktan söz etti ya.
Ben izin verir miyim? Sahte falanda olsa vermem.
'Ne veriyon ahahshjajaj'
Oha ne sapıksın sen iç ses! Aaaa ayıp ama. Sana yakışıyor mu hiç? Yakışmıyor! O yüzden sus! Kes sesini!
Yatağıma girdim ve gözlerimi kapattım.
-
"Arda acele et hadi! Hazır annemler evde yokken hadi!" dedim.