19. Bölüm

7.7K 421 61
                                    


Medya: Elçin

-

"Anam hortladı çocuk" diye bağırıp elimi ağzıma götürmemle gülmeye başlaması bir oldu.

Ama sonra yüzünü buruşturunca bende yüzümü buruşturdum.

"Se-sen uyandın mı lan?"

"Hayır uyanmadım, ama ben uyurken konuşabiliyorum ve at gibi gözlerimi açıp uyuyorum. Elçin salak mısın?"

"Oha ya formundasın da" diye bağırıp üzerine atlamamla bağırması bir oldu.

"Ay pardon" diyip üzerinden kalktım. Yüzünü beş dakika hiç kıbırdatmaksınız buruşturduğunda düşünmeye başladım.

Acaba yüzünü buruştururken mi ölmüştü? Oha öyle bir şey varsa kesinlikle üçüncü sayfa haberi olurduk.

"Arda yeter yüzünü buruşturduğun, acı seni terk edeli 10 dakika 35 saniye oldu" dediğimde yüzünü buruşturmayı kesti.

Allah'ım uyanmıştı! Uyanmıştı! Evet Arda uyanmıştı!

İnanabiliyor musunuz uyanmıştı! Arda uyanmıştı. Uyandı lan. Arda uyandı. Boru değil Arda uyan-

'Biri şu salağı hayrına sustursun'

Diye konuşan iç sesime sinirle ofladım.

Ama şimdi Arda uyanmıştı.

"Ay uyandın Arda biliyor musun?"

Arda suratıma tip tip bakmasıyla kaşlarımı çattım. Ne öyle bakıyorsun? Bir şey mi oldu?

"Elçin görüşmeyeli salaklıkta level atlamışsın"

"Haha çok komiksin" diyip sinirle ayağımı yere vurdum. Çocuk yeni uyanmıştı ve ilk işi bana laf sokmak olmuştu.

"Tamam gel bir sarılayım" diyip kollarını açmasıyla yanına gidip sarıldım.

"Aha uyandı salak sonunda!" diye Hazal ve Mete'nin sesini duymamla geri çekildim.

Cidden mi? İkisi aynı anda aynı cümleyi mi kurmuştu. Tamam bana farz oldu bu ikisini yapacağım.

"Sen kimsin ki benimle aynı cümleyi kuruyorsun?" diye Hazal atarlanınca kaşlarımı çattım.

"Gerizekalı mısın kızım sen? Oturup bunu mu konuşacağız şimdi? Hem ne mâlum belki sen benim cümlemi kurdun?"

Bir 'Ya sabır çektim' anlamadığım konu neden bunlar sürekli kavga ediyordum. Gereksizdi mesela kavgaları.

Artık gereksiz yapılan şeylerede bakış açım değişmişti. Mesela ben niye boşu boşuna Arda'yla evlenmiştim.

Acaba o sırada aklımda aksiyon, adrenalin falan mı vardı? Bilemiyorum olabilir.

"Hey farkındaysanız şu an ki konu benim uyanmam" diyip kalkmaya çalışmasıyla Arda, başarısız olup geri yatağa yatmasıyla sinirle bacağına vurdum.

"Salak salak hareketler yapma. Üç aydır uyuyorsun. Bence senin bir yerlerin uyuşmuştur. Ya Allah'ım neden herkese akıl verdinbde bu kulunu unuttun. Yavrum sen mal mısın? Yapma şöyle saçma sapan işler beni de burda deli etme!" diye söylediğimde o tepkisiz yüzüme bakıyordu.

"Oha ben üç aydır mı uyuyorum?"

Onca söylediğim şeyden sonra takıldığın nokta burası mı ey gerizekalı?

"Evet üç ay" dediğimde ofladı.

"Yalnız benim hâlâ uykum var"

Gayet normaldir. Uykusu olmayan insan yoktur. Allah'ım şu an bile uykum geldi.

Ev ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin