1. Bölüm

30.4K 885 107
                                    

•Olay akışı değişmeden düzenlenmiştir


Sonunda evi alabilmiştim. Ne evmiş arkadaş ya bir aydır uğraşıyordum. Ev sahibi de yaşlı bir şeydi zaten. Birde onunla uğraştım. Aman aldım ya. Evet villa aldım. Kıydım paraya villa aldım. Hava atmak gibi olmasın ama almıştım. Yani çocukluğumdan beri bu şekilde evlerde oturduğum için aksini alsam annemler kızardı. Birde onlar vardı. Haber vermeyi unutmuştum. Kısa bir mesajla haber verdikten sonra arabadan indim.


Evin önüne geldim. Kapıyı açtıktan sonra direk içeriye girdim. Öff be. İçerisi erkek parfümü kokuyordu. Etrafa bakınarak yukarıya çıkmaya başladım. Rastgele odalardan birine daldım.


Bismillahirrahmanirrahim!


"Ay sen kimsin be! Napıyosun evimde. Ay sen hırsız falan mısın? Gerçi hırsız olsan yatakta yatmazsın. Ya sen kimsin?" dedim telaşla etrafıma bakınarak. Vazo arıyordum. Eğer hırsızsa ay birde tecavüzcü falansa kendimi korumam için silahım olurdu. Ama vazo bulamamıştım. Elimdeki çantayı kafasına geçirmemle yataktan doğrulmuştu.


"Konuşsana be adam!"


"Napıyorsun kızım!? Çek şu çantanı üzerimden manyak mıdır nedir? Hem sen benim evimde napıyorsun? Asıl sen hırsız mısın?" diye bağırınca çocuk tek kaşımı kaldırdım. Benim evim derken?


Biz birbirimize bakmaya başladık. Tipsiz, gece görsem korkarım.


'Hakkını yeme şimdi. Yakışıklı çocuk!!'


Neresi yakışıklı be yakışıklı görmesek yutturacaksın ha iç ses. Ben tipsiz diyorum sen yakışıklı diyorsun!


"Hayır ya burası benim evim" dedim sinirle ayağımı yere vurarak.


"Nerden senin evin oluyormuş? Elimde kapı gibi tapu var benim" dediğinde kafamı geriye attım ve ofladım. Geri kafamı yüzüne çevirdiğimde bana tip tip bakıyordu.


"Öyle mi canım? Benimde var tapum. Kime hava atıyorsun?" dedim, hadi bakalım tabu yarıştırma vakti. Bir dakika tapum mu var dedi?


İkimizde birbirimize tip tip bakmaya başladık.


"Tapun nerede?" diye sordum elim ayağıma karışarak. Stres yapmıştım ya!


"İçeride" dedi ve aldı geldi. Ne hızlı çocuk be.


Bende çıkarttım baktım aynı adres falan filan.


"Seninki sahte!" dedim aklıma gelen fikirle. Olabilir. Sonuçta dolandırıcı olması çok dahice bir fikir bence. Sizce?


"Nerden anladın tapu müdürü müsün? Hem benimki sahte falan değil. Dur bi bakayım. Asıl senin ki sahte"


Ev ArkadaşımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin