Nakon kemije je bio Engleski. I njega sam imala s Jackom.
"Pa, sad kad smo se dogovorili da ćemo se bolje upoznati, možemo skupa do učionice", izjavio je kad je zvonilo za kraj sata. To znači više vremena s njim... Što prije otkrijem kakav je to ću prije moći reći da nisam osjetila da smo kliknuli i prestati se družiti s njim. Opet sam negativna...
"Uredu."
Iznenađeno je podignuo jednu obrvu: "Nisam mislio da ćeš tako lako pristati".
"Dogovor je dogovor", odvratila sam stavljajući torbu na leđa.
Pogledala sam u Emily, uputila mi je upitni pogled. Izvadila sam mobitel i nabrzinu joj napisala poruku: "Ispričam ti kasnije".
Krenula sam prema vratima. Jack je hodao pokraj mene. Bio je viši od mene, otprilike kao Jake.
"Pa, jesi već svirala na ulici?" Pitao je. Iznenadilo me da se sjeća toga.
"Nisam još."
Iznenađeno je podignuo jednu obrvu: "Zašto ne?".
"Tek sam tri dana tu, imam vremena."
"Uredu", ležerno je slegnuo ramenima. Osjetila sam da ima još nešto za reći ali prešutio je.
"Zašto si ti u Irskoj?" Pitala sam.
"Doselio sam se iz Londona", nije izgledao kao da će mi reći više.
"Zašto?" Ostala sam uporna.
"Duga priča", rekao je to nekim mračnim tonom.
"Imam vremena", ostala sam uporna.
"Nije tvoj problem", odvratio je, malo sam ustuknula na njegov hladni ton. Zašto mjenja raspoloženje tako brzo?
Primjetio je to. "Možda ti jednog dana kažem", rekao je pokušavajući ublažiti situaciju.
"Pa. Učenici na razmijeni žive kod nekoga je l' da?" Pitao je promijenivši temu.
Potvrdno sam kimnula glavom.
"Kod kog ti živiš?"
"Kod obitelji Collins. Oni žive u Wicklowu..." odgovorila sam. Ovaj put nisam očekivala da komentira prezime Collins i Elija. Ako sam ja posjednuta buskerima ne znači da su svi.
Jack se prljavo nasmiješio, oči su mu zasjale: "Sarah te sigurno mrzi".
Molim?! Kako je on znao za Saru?! Jack zna tko je Eli Collins. Jack očito zna i tko je Sarah. Je l' i on svira na Grafton Street? Ne, to je nemoguće, prepoznala bih ga. Što se ovdje događa zaboga? Obuzeli su me šok i nevjerica.
Jack je to očito vidio na mome licu.
"Molim?" Pitala sam ga u nevjerici.
"Što?" Izgledao je zbunjeno.
"Ti poznaš Saru?" Šok mi se sad čuo i u glasu.
"Tako nekako."
"Kako? Što tako nekako znači?" Razrogačila sam oči.
"Pa, osim činjenice da dijelimo prezime nemamo baš previše stvari zajedno." Molim?! Sarah je Jackova sestra?Nisam ni primjetila da smo već u učionici.
"Hoćeš sjediti sa mnom?" Pitao je. Još uvijek sam bila u šoku. Jack i Sarah Edwards. Moram saznati više o ovom. Tko zna što još on može skrivati!
"Da", rekla sam i otišla do dvije slobodne stolice u zadnjem redu. Sjeo je pokraj mene.
"Sarah je tvoja sestra?" Pitala sam, glas mi je zvučao šokirano.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slučajnosti ne postoje
Genç KurguRita Maras je sedamnaestogodišnja cura koja ima jedan cilj: postati poznata glazbenica. Pohađa treći razred gimnazije i odlučuje da će godinu provesti u Irskoj kao učenica na razmijeni. Smještena je kod obitelji Collins. Na prvom ručku upoznaje čla...