Aydınlanma

56 4 3
                                    

Uzun bir sessizlik sonrası geri döndüm sizlere güzel bir bölüm sunmak istiyorum umarım beğenirsiniz...

Gözümü açtığımda bileğimin ağrısının geçtiğini fark ettim. Buz ve krem gerçekten de iyi gelmişti. Somin yan tarafta tatlı bir biçimde uyuyordu. Kalkıp yatağına oturdum ve alnına bir öpücük kondurdum.

Jiwoo: Sen de yanımda olmasan napardım ben

Biraz daha ona baktıktan sonra üstünü örttüm ve odadan çıktım. Herkes uyuyor olmalı ki ev çok sessiz. Yavaş yavaş merdivenleri indim mutfağa baktım. Bir bardak su içtim. Ben mi çok erken kalktım yoksa herkes mi bugün çok uykucu bilmiyorum. Gözüme koltuğun yanındaki saat takıldı. Saat daha 6 bile olmamış. Tamam ben çok erken kalkmışım. Biraz hava almak için bahçeye çıkmaya karar verdim. Kapıyı açtığımda hamakta bm in uyuduğunu gördüm. Örtüsü yere düşmüştü. Gece boyunca burda mı uyudu gerçekten diye düşünürken hemen koşup üstünü örttüm. Üşüyecekti, hasta olması isteyeceğim en son şeylerden biri. Biraz da oturup onu izledim. Aslında o kadar çok seviyordum ki bm i böyle davranması içimi paramparça ediyordu. Dün yaptığı davranışlar benimle ilgilenmesi ben uyumadan önce beni sevdiğini söylemesi...
Bir dakika ne demişti seni seviyorum ama uzak durmam gerek o çok korkutucu
Bunlar ne anlama geliyor. Hemen içeri koşup odamıza çıktım.

Jiwoo: Somin, somin, somin ya kızım kalk bir hadi somiinnnn

Somin: Noluyor ya sabah oldu mu

Jiwoo: Oldu oldu hadi kalk bir şey konuşmamız lazım.

Somin: Ya jiwoo saat daha 6 bir saatimiz daha var yat işte ya.

Jiwoo: Olmaz konuşmamız lazım. Ya kızım bi kalk hadiii.

Somin: Offf iyi tamam kalktım anlat.

Jiwoo: Dün bm benim uyuduğumu zannedip bir kaç şey söyledi.

Somin: Bizim konuşmayı mı diyorsun evet jessie nin korkutucu ve takıntılı olduğunu eskiden yaptığı şeyleri hatırlamamı söyledi.

Jiwoo: Ne , sana böyle bir şey mi dedi.

Somin: Bizim konuşmayı duymamış mıydın sen?

Jiwoo: Hayır bm ayağıma krem sürmek için geldiğinde ben gözlerimi açmak istemedim o da uyuduğumu zannetti.

Somin yatakta iyice doğruldu.

Somin: Sonra, sonra noldu ?

Jiwoo: İşte seni seviyorum dedi dokunmaya kıyamıyorum ama uzak durmam lazım dedi. Onun ne kadar korkutucu olduğunu bilmiyorsun falan dedi.

Somin: Sen ciddi misin. Burda cidden büyük bir oyun var ve bm tek başına bununla başa çıkmaya çalışıyor.

Jiwoo: İyide neden, neden ben yani.

Somin: Çünkü bm seni seviyor. Jessie kısa süreli bir ilişkileri olsa bile bm i herkesten kıskanırdı. Kızlara uzak durmasını söyler kızlar dinlemezse onlara zarar bile verirdi. Arkadaşlarının yanında öylesine bir ilişki dese bile bm e takıntılıydı.

Jiwoo: Ne kadar iğrenç bir insan. Sırf kıskandığı için zarar vermek nedir.

Somin: Ve daha ne kadar çok şey var. İkisi ayrıldıktan sonra bile jessie bm in peşini bırakmadı. Ne yaptığını izlemeleri için adam tuttu. Bazı yerlere giriş çıkışını engelledi ama bm bir şekilde bilet alıp koreye gelebildi. Işte o zaman jessie bm in izini kaybetti. Bm olanları anladığında havalimanındaki kendine dair olan kayıtları sildirdi. Böylelikle de izini kaybettirdi. İdol olmak onu kurtlar sofrasına atmaktı aslında çünkü jessie onu bulabilecekti ama korumalara güvendi.

Jiwoo: Ben inanamıyorum. O zaman neden böyleler peki şimdi neden dip dibeler.

Somin: İlk başta gerçekten barıştıklarını düşünmüştüm. Fakat zamanla bir şeyler olduğunu anladım. Çözememiştim önce ama şimdi parçalar yerine oturuyor sanki..

Jiwoo: Sence ne olmuş olabilir.

Somin benim dedigimi duymamış gibi düşünürken birden konuşmaya başladı.

Somin: Tabi ya. Şimdi anlıyorum. Gözümüze sokmaları sürekli dip dibe olmaları birbirlerini öpmeleri bizim yanımızda durmaları. Senin canını yakmak bmden vazgeçmeni sağlamak içindi.

Jiwoo: Nasıl yani?

Somin: Jiwoo, bu söyleyeceklerim çok rahatsızlık verici belki ama bence jessie...

Jessie: Evet ben nolmuş. Aaa hiç söylemediler mi size insanların arkadasından konuşulmaz diye...

Histerik bir  kahkaha atarak bize bakan jessie ve konuştuklarımızı duymamış olması için yalvaran biz

Evet bir çukura batıyorduk. Evet karşımızda tam anlamıyla bir psikopat duruyordu belki ama bunla da başa çıkardık. Biz, dördümüz birlikte olduğumuz sürece her şeyi başarırdık...

Yavaştan finale doğru yaklaşıyoruz arkadaşlar. Jessienin yaptıkları hakkındaki gerçekler ortaya çıkıyor. Bakalım jessieyle başa çıkabilecekler mi. Uzun zamandır yoktum. Bunun için sizlerden özür diliyorum. Bu dönemde de yorumlarınız beni çok mutlu etti. Yorumlarınızı ve votelerinizi eksik etmeyin canlarım sizleri çok seviyorum. Sağlıkla ve huzurla kalın... 💞

BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin