Arkadaşlar gerçekten o kadar çok içime sinen bir bölüm oldu ki yazarken çok heyecanlıydım. Spoiler vermek istemiyorum o yüzden burda susucam . Umarım severek ve beğenerek okursunuz. İyi okumalar canlarım...
Gel, gel çabuk pansuman yapıcaz. BM GEL DEDİM. diye bağırdığımda transtan çıkmış gibi bana bakıyordu. Jessie korkmuştu ve hala kendine gelememişti. Bm in kolundan tutup onu banyoya sürükledim eline su tutmaya başladım. Hemen aşağı koşup ilk yardım çantasını alıp banyoya geri döndüm.
Jiwoo: Ya sen niye böyle bir şey yapıyorsun. Aynaya yumruk atmak ne neden kendine zarar veriyorsun işte yapma şunu ya yapma offf.
Bm: Beni boşver jiwoo, uğraşma bile ben hallederim.
Diyerek suyu kapatıp elindeki cam parçalarını çıkarmaya başladığında şaşkınca ona bakıyordum.
Jiwoo: Seni boş mu veriyim. Sen benimle dalga mı geçiyorsun. Ayna paramparça elinde cam kırıkları var ve boşvermemi mi söylüyorsun. Menejere ne söylemeyi planlıyorsun. Ya ben jessie ye çok sinirlendim kendimi tutamadım aynaya yumruk attım demeyi mi!!!
Bm: Neden umrunda jiwoo neden umrunda bu kadar !! Menejere ne söyleyeceğimi mi düşünüyorsun sırf bunun için mi burdasın bu yüzden mi endişeleniyorsun benim için ?!!
Kalakalmıştım. Ağzım açık ne diyeceğimi düşünüyordum. "Hayır seni sevdiğim için yanındayım " diye fısıldadım.
Jiwoo: Otur şuraya pansuman yapacağım.
Bm: Jiwoo bırak beni! Yeter!! Ben her seni gördüğümde canım yanıyor anlasana şunu artık. Neyle uğraştığımı neyin içinde olduğumuzu bilmiyorsun bile. Bilmiyorsunuz Ve ben bununla başa çıkmaya çalışıyorum. Bana istediğin kadar kız bağır, sana yalan söylediğimi düşün ama artık benim için endişelenmeye bırak !! Beni sevmiyorsun değil mi ? Beni sevmiyorsun. Sadece jessie ye sinir oluyorsun. Neden çünkü grubumuz parçalanıyor gibi ve menejerin düşünceleri değişiyor. O yüzden şimdi çık burdan ve bu işi bana bırak. Kendi başımın çaresine bakabilirim.
Sinirlenmiştim.
Jiwoo: Değil bm. Anladın mı değil. Senin için endişelenmem grup yüzünden değil. Menejerin düşünceleri umrumda değil. Jessie yi sevmediğim doğru ama onunla alakası bile yok anladın mı.
Bm: Ne o zaman jiwoo ne. Neden benim için endişeleniyorsun neden bana öyle güzel bakıyorsun neden jessie yi kıskanıyorsun gibi hissediyorum NEDEN!!
AHHElini çok sert hareket ettirdiği için duvara çarpmıştı ve cam parçası etine daha çok girmişti.
Jiwoo: BM Ya dikkat etsene gel şuraya otur şuraya dedim önce cam kırıklarını çıkarıcaz sonra pansuman yapıcam. Bir daha engel olmaya çalıştığını görürsem de çok fena olur söyleyeyim.
Bm pes etmişcesine oturdu. Elini elimim içine aldım ve sakince cam parçalarını çıkarmaya başladım. Çok fazla vardı. Kanıyordu. Canı yanıyordu. Arada bir can acısından ses çıkıyordu dudaklarından özür dileyip daha yavaş davranmaya çalışıyordum. Sonunda bütün cam kırıklarını çıkardığımda eli hala kan içerisindeydi ama biraz daha rahatlamış görünüyordu.
Jiwoo: Şimdi kanı temizleyip pansuman yapıcam ama bu biraz yakabilir tamam mı?
Kafa salladı. Dikkatlice elindeki kanı temizledim. Acısını belli etmemek için kendini sıktığını fark edebiliyordum.
Jiwoo: Sıkma kendini o zaman daha çok acır.
Gülümsedi.
Bm: Yüzüme bakmadan acı çektiğimi nasıl anlayabiliyorsun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...