Umarım bölümleri beğeniyorsunuzdur ama vote sayısı az 😔😔 lütfen oylamadan geçmeyin sizleri seviyorum ❤❤😊😊----------- -------------------- -----------------
Yaklaşık 6 saat geçmişti ve biz koreografiyi neredeyse tamamlamıştık. Sadece birkaç hareket kalmıştı. Acıkmıştık. Jseph yemek söyleyelim dedi ve aynı zamanda v live yayını açmaya karar verdik. Her zamanki düzenimizde oturmuştuk. Bm-Somin-Jseph ve ben.
Yayını açtık bir yandan konuşurken bir yandan da birbirimize yemek yediriyorduk.Tam ben jseph oppaya yemek yedirirken Bm gördü. Sinirli olduğu her halinden belliydi ama yayında olduğumuz için saklamaya çalışıyordu. Bir süre sonra Somin Bm'e yedirdi. Anlamadığım bir şekilde sinirlenmiştim ve Somin'in yanına gittim. Arkadan sarıldım. Ne olduğunu anlamamıştı ama sallanmaya başladık.
Somin: Ne oldu? Niye öyle bir anda geldin?
Jiwoo: Çok tatlı göründün gözüme ne yapıyım dayanamadım.
Somin ve diğerleri gülmeye başladı. Ben de gülmeye başladım. Bm sen ne kadar güzel gülüyorsun öyle. Ne diyorum ben ya kendine gel jiwoo. Yayın 1 saat sürmüştü. Nasıl o kadar konuşmuştuk bilmiyorum. Hepimiz çok yorulmuştuk ve eve gitmek istiyorduk. Başkana yaptığımız koreografiyi gösterip arabaya bindik. Eve gider gitmez duş alacağım, kendimi çok pis hissediyorum. Eve girdik. Bm kendini koltuğa attı.
Bm: Çok yoruldum.
Jseph de karşısındaki koltuğa attı kendini.
Jseph: Ben de çok yoruldum.
Biz Sominle birbirimize baktık.
Jiwoo, Somin: Aynı şeyi mi düşünüyoruz. Eveeet.
Ben jseph oppanın yanına o da bm oppanın yanına gitti ve ikisini de gıdıklamaya başladık. Çok fazla gülüyorlardı, biz de bu kadarının yettiğini düşünüp odamıza gidiyorduk ki arkamda bir el hissettim. Baktığımda Bm beni gıdıklıyordu. Gülmekten karnıma ağrı girmişti. Odama doğru koşmaya başladım ama hızımı alamamış olmalıyım ki bm ve jseph' in odasına girdim. Koşmaya çalışırken yatağa düştüm. Tabiki Bm de ben bir anda düşünce hızını alamadı ve benim üstüme düştü. Gözlerine uzunca bir süre baktım.
Saçımı yüzümden çekip kulağımın arkasına attı. Dediği şeyle kalbimi hızlanması ve donup kalmam bir oldu.Bm: Çok güzelsin.
Çok kısa bir bölüm oldu içime sinmedi bundan sonraki bölümleri uzun yazmaya çalışacağım. Sizleri seviyorum okuyucularım:):):)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...