Sabah herzamanki gibi beni kaldıran Bm olmuştu. Her sabah beni gıdıklayarak kaldırıyordu. Tam bağıracakken odadan çıkıyordu. Bu hali de beni her seferinde gülümsetiyordu. Yüzümü yıkadım ve üstümü değiştirdikten sonra aşağı indim. Bugün dans provamız vardı.
Ayrıca albüm için yeni bir şarkı yazmamız gerekiyordu. Kahvaltımızı yapıp arabaya bindik. Bm benim yanıma Somin ise Jseph'in yanına oturdu. Ben telefonuma bakarken Bm'in bizim fotoğrafımızı attığını gördüm.
"Tatlı kızla bir günün daha sonuna geldik. Kesinlikle swag hanımla değil😉😉😉"Okur okumaz gülmeye başlamama herkes şaşırmıştı. Yoruma gülüyorum dediğimde ise hepsi birden kafasını telefonuma gömmek üzere hazırlanırken "Kendiniz bakın" dedim ve telefonumu kendime doğru çektim. Fakat Bm'in bakmasına engel olamamıştım."Aa gördün mü bu sabah atmıştım" dedi. Hemen yorum attım. " Havalı bir çocukla günümü geçirdiğim için mutluyum. Kesinlikle Bay Swagla değil😉😉😉." Telefonuna mesaj geldi ve baktığında o da gülmeye başladı. O sırada biz Dsp media'ya gelmiştik. İçeri girdik ve başkanla karşılaştık. " 6 saat içerisinde şarkının hazır olması gerekiyor gençler."
Jiwoo: 6 saat mi?
Başkan: Evet.
Bm: Ben yapabileceğimizi düşünüyorum. Merak etmeyin.
Başkan: Size güveniyorum çocuklar. Fighting.
Bm,joseph,somin,jiwoo: Fighting.
Stüdyoya çıktık. Şarkı yazmamız ve aynı zamanda da dans pratiği yapmamız gerekiyordu. Masaya oturduk ve kağıt kalem aldık.
Jiwoo: Eveet hadi başlayalım. Ne yazıyoruz.
Bm: Şimdi ben diyorum ki değişik bir havası olsun.
Somin: Mesela?
Bm: Mesela bir kız ve erkeğin yaşadıkları gibi.
Jiwoo: Bm yaptığımız çoğu şarkı öyle zaten.
Bm: Aslında haklısın
Jiwoo: Tabikide haklıyım çünkü ben...
Bm: Swag hanımsın
Her zaman yaptığımız hareketimizi yaptık ve gülmeye başladık.
Bm: Tamam düşünüyorum. Knockin' on my heaven's door...Adı bu olsun
Jseph: Güzel gözüküyor. Cennetimin kapısını çal.
Bm: Tamam şimdi.....
Hey yei yeah baby I just wanna give you some...
Jiwoo: Güzel
Bm: Teukbyeolhage junbihaesseo neoreul wihaeseo...
Somin: Okay
Jiwoo: Eee
Bm: Bir saniye düşünüyorum.
Jiwoo: Geopnael piryo
Bm: eopseo knock knock knock on my heaven's door
Jiwoo: Nan yeogiseo gidarilge mun dwieseo
.....
Bm: Tıkandım.
Jiwoo: Bende. Tamam biraz pratik yapalım biraz daha düşünürüz.
Pratik yapmaya başladık.Bwoo shipper' ıydım. Kurgular yazıyordum. Bende burda paylaşmaya karar verdim. Umarım beğenirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...