Selam arkadaşlar. Nasılsınız umarım iyisinizdir. Yepyeni ve artık neler olduğunu öğreneceğimiz bölümlere geliyoruz. Bu bölüm ve part 2 olarak atacağım bölüm bir geçmişe dönüş bölümü olacak. Jessie yi seveceginizi asla zannetmiyorum ama yine de biraz da onun bakış açısından göreceğiz. Şimdiden iyi okumalar canlarımm...Jessie'den
Sabah yine alarmım çalmadan 1 saat önce uyanmıştım. Yavaşça yataktan kalkıp gerindim. Terliklerimi ayağıma geçirip banyoma doğru ilerledim. Evet kendi banyom var çünkü biz zenginiz her neyse. Yüzümü yıkadıktan sonra kıyafetlerimi bi kenara atıp duşa girdim. Suyun ısınmasını bekledikten sonra vücudumu suyun altına soktum. Su damlaları vücudumdan akıp giderken rahatladığımı hissediyordum. Vücudumu sakın bir biçimde sabunladıktan sonra tekrar suyun altına girdim. Saçlarımı da şampuanladım ve son kez Suyun altına girdikten sonra duştan çıktım. Üstüme bornozumu geçirip odama doğru ilerledim. Saat 6:45 olmuştu bile. Hemen giyecek bir şeyler seçtim. Üstüme beyaz crop tshirt altıma da siyah mini eteğimi giydim. Aynamın önüne geçip hafif bir makyaj yaptıktan sonra saçlarımı tepeden topladım. Kulağıma yıldız şeklindeki minik küpelerimi taktıntan sonra yine aynı takımdan olan yıldız şekilli yüzüğümü ve kolyemi de taktım. Ayakkabı dolabımdan beyaz spor ayakkabılarımı da ayağıma geçirip siyah sırt çantama telefonum cüzdanım ve gereken bir kaç şeyi daha koyduktan sonra odamdan çıktım. Merdivenlerden hızlıca indim ve çantamı kenara koyup kahvaltı masasına oturdum.
Jessie: Günaydınn.
Thomas: Günaydın prenses. Bugün nereye bakalım bu kadar güzel giyinmişsin.
Gülümseyerek "Dean sonunda mekanı açtı arkadaşlarla oraya gidicez." Dedim.
Babam kafasını salladı.
-Tamam dikkatli gidin zaten korumalar seni istediğin yere bırakır. Yanında durmalarını istemediğine emin misin?
- Evet babaa. Sürekli beni gözetleyen birileri olması beni rahatsız hissettiriyor.
-İyi bakalım öyle olsun.
- Sen bugün ne yapacaksın?
- Anneni ziyarete gitmeyi düşünüyorum. Gelmek ister misin?
Annemin lafı geçtiği zaman kasılıyordum. Sinirleniyordum. Çünkü o kadın babamla beni ortada bırakıp korkup kaçmıştı ama babam hala o kadını seviyordu. Ben o kadına katlanamazken. Bir de hiç bir şey olmamış gibi babam zengin olduktan sonra , yıllar sonra sırf parası var diye eve geri dönmeye kalkışmıştı. Babamla büyük kavgalar etmiştik ama bunun sonucunda o kadının kanser olduğunu öğrenmiştik. Şimdiyse hastanede yatıyordu. Çok hastaydı ve ölebilirdi. Peki bu umrumda mıydı hayır hiç de umrumda değildi.
- Kızım?
Babam koluma dokunduğunda kendime geldim.
- Baba o kadını hasta olsa da sevmediğimi biliyorsun. Lütfen bir daha bana onunla ilgili hiç bir şey söyleme sana afiyet olsun akşam görüşürüz.
Bir sinirle çantamı alıp evden çıktım. Peşimden Derek in geldiğini görmemle biraz da olsun sakinlemiştim.
-Babana o kadar çıkışmamalısın.
- Hadi ama o kadından nefret ettiğimi hepiniz biliyorsunuz bizi yıllar önce terk eden bir kadından sürekli annen diye bahsetmesi sinirimi bozuyor. Ayrıca o kadına anne dememi falan da beklemiyor heralde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...