Evveet yeni bölüm yeni heyecan kqnsqknzwkj hadi başlayalım canlarım...
Sonunda. Geri dönmüştük. Mv çok beğenilmişti. Şimdi ise promosyonlara çıkmaya başlamıştık.
Şarkıyı , altyapısını ve koreografisini bitirdikten sonra mv çekimlerini beklemeye başladık. Sonrasında ise menejer bize çok güzel ve hoşumuza giden bir konuyla geldi. Bu sırada jessie ne mi yapıyordu. Sürekli bm'in peşindeydi evimize gelip gidiyordu kahvaltı hazırlıyordu bir de kendi kendine staj yapmaya çalışıyordu falan filan. Onu hiç birimiz bazen bm bile takmıyordu. E yoğun bir dönemden geçiyorduk bir zahmet yani. Yunan mitolojisi ve shipleri duyunca önce bir şaşırdım ama sonra o kadar çok hoşuma gitti ki konusu anlatamam ama şöyle bir sorun vardı ki biz bmle yunan mitolojisinde hem kardeş hem de evliydik. Bunu duyunca ilk başka reddetmiştim. Menejer tabiki kabul etmedi. Mv çekimlerine gittiğimizde ise iyiki vazgeçmemişim dedim çünkü giydiğim kıyafetlerden oluşturduğum güçlü karaktere kadar hepsine bayıldım. Hepimize 2 tanrı düşüyordu.
Sıralama şöyleydi:Somin : Afrodit , Chloris
Ben : Hera, Athena
Bm: Zeus , Thor(iskandinav mitolojisindeydi thor)
Jseph: dionysus, AresGarip bir biçimde hoşumuza gitmişti. Bu konseptte klibimizi çektik. Bir de siyah ve beyaz olucak şekilde performanslar sergiledik. Kısacası hayat gayet güzel gidiyordu. Jessie de canımı sıkmıyordu artık ve mutluydum. Şimdi de boş boş oturuyorduk a pardon jessie her zamanki gibi bmle konuşmaya çalışıyordu ama hepimiz yorgunuz yeni eve geldik sayılır. 1 saat bile olmadı. Bm jsephi bekliyor duşa giricek ben de somini, anında kaptıkları için yapıcak bir şeyimiz olmadı.
Jessie: Aşkıımmm seni çok seviyorum sen de beni seviyorsun dimi...
Bm: HmhmMıç mıç ilişkilerden nefret ederim bu ne ya oşkomm sono çok sovoyorom son do bono sovoyorson domo ayh
Sominin kapıyı açtığını duyar duymaz hemen bu ortamdan ayrılmak için koştum. Cidden çok yapmacık geliyor bu kız ya. Güzelce duşumu aldım tam odama giderken bmle karşılaştık. Bir kaç saniye bakıştıktan sonra ben tam odama doğru gidecekken bileğimi tuttu.Bm: Jiwoo biraz konuşalım mı lütfen.
Ondan sonra sadece iş için yani mv için falan konuşmuştuk ilişkimizi kesmiştim.
Jiwoo: Ne konuşucaz beni ne güzel kandırdığını mı?
Bm: Jiwoo lütfen. Bilmedigin şeyler var lütfen sadece bir kaç dakika istiyorum senden kendimi açıklamak için ..
Nolursa olsun seviyordum bir açıklama yapmasına izin vermek istiyordum.
Jiwoo: İyi peki tamam.
Deyip kolumu çektim.
Bm: Teşekkür ederim gerçekten gel bahçeye çıkalım ne dersin.
Jiwoo: Olur.
Bahçeye çıktık hava biraz esiyordu bahçe masasındaki sandalyelerden birine oturdum. Kollarımı ısıtmaya çalışıyordum bir yandan. Arkamda bir hareketlilik hissettim. Omuzlarımda ise bir baskı .
Bm: Üşüme hava biraz serin.
Ben şaşkınlıkla ona bakarken tatlı bir şekilde gülümsedi.
Jiwoo: Te-tesekkur ederim.
Aferin kızım ne diye kekeledin ki şimdi Bir şeyler hissettiğini düşünücek yani tamam hissediyorsun hala ama bunu ona gösterme ya.
Bm: Jiwoo..
Kafamı ona doğru çevirdim.
Bm: Ben her şey için özür dilerim. Seni gerçekten çok seviyorum ama iyiliğin için bunu yapmak zorundayım.
Şimdi O da bana bakıyordu.
Bm: Seni kaybetmemek için her şeyi göze alırım ama senin acı çekmen beni öldürüyor nolursun anla beni.
Sakin bir biçimde gülümsedim.
Jiwoo: Benim iyiliğim için öyle mi?
Bm: Evet.
Derin bir nefes çektim. Gökyüzüne bakmaya başladım.
Jiwoo: Sana neden en başında güvenmemiştim ve kaçmıştım biliyor musun?
Dikkatlice bana bakıyordu hissedebiliyordum.
Jiwoo: Erkek arkadaşım vardı eskiden bir gün ona sürpriz yapmak istedim. Tatlı bir saat aldım. Akşama doğru da habersizce evine gittim. Anahtahtarları zaten bende vardı. Sessizce kapıyı açtım. Bir bakındım. Uyuyor olabileceğini düşündüm odasına doğru ilerlemeye başladım ama ilerledikçe yerlere saçılmış kıyafetler görmeye başladım. Yorgundur hemen çıkarmıştır üstündekileri diye düşünürken ıçerden sesler duymaya başladım ve aynı anda bir kadın kıyafeti etek ve bluz.
Yutkundum başımı bme cevirdim.
Jiwoo: Kapıyı açtım ve ne gördüm biliyor musun en yakın arkadaşımı sevgilimle birlikte gördüm. Kardeş dediğim insanı.
Bundan sonra konuşmadım. Uzun bir sessizlik oluştu aramızda. Sessizligi bm bozdu.
Bm: Sonra?
Ona baktım ve sakince devam ettim.
Jiwoo: Sonra? Sonra ikisinide hayatımdan çıkardım kendimi şarkılara dansa verdim. Başarılı olunca da seçmelere katıldım. O sıralar sominle tanıştım. Kendimi iyi hissettiğim şekilde hareket ettim. Populerligimiz arttığı zaman yazdı. Özür dilerim pişmanım seni çok seviyorum diye. İnanmadım çünkü inanamazdım bir daha aynılarını yaşayamazdım. Ve bana seni seviyorum dedin. Tam o günden sonra.
Bm çok şaşırmıştı.
Jiwoo: O yüzden senden kaçtım. O yüzden seni sevmekten korktum...
Yine derin bir sessizlik. Derin bir nefes aldım. Bu sefer sessizliği bozan ise bendim.
Jiwoo: Ve yine güvenim, kalbim kırıldı. Erkeklere güvenmeyi o zaman bıraktım. 4 yıl sonra sana güvenmeyi seçtim ve bu haldeyiz. Bana kimseye güvenmemek gerektiğini tekrardan öğrettiğin için teşekkür ederim.
Dedim ve ayağa kalktım üstümdeki şalı masaya bırakıp odama doğru yol aldım.
Bm'in ağzından:
Kaldıramıyorum. Bana böyle bakmasını kaldıramıyorum. Onu çok seviyorum her şeyi onun iyiliği için yapıyorum. Jessie sürekli etrafımızda bir de şirkette staj yapıyor. Hepsiyle aram limoni ve bu sinirimi bozuyor. Sormadılar bile bana neden böylesin diye. Buna artık dayanamayıp bahçede konuşabilir miyiz dedim. Önce istemese de sonra kabul etti. Hava biraz soğuk olduğu için içerden şal getirdim. Derin bir nefes alıp anlatmaya başladı o anlattıkça da ben kendimi berbat hissettim. O çocuğun jiwooyu en yakın arkadaşıyla aldatması ve erkeklere bu yüzden güvenmemesi tam benim seni seviyorum dediğim günden önce çocuğun geri dönme çabaları. Ben üzgünce ona bakarken derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı.
Jiwoo: Ve yine güvenim, kalbim kırıldı. Erkeklere güvenmeyi o zaman bıraktım. 4 yıl sonra sana güvenmeyi seçtim ve bu haldeyiz. Bana kimseye güvenmemek gerektiğini tekrardan öğrettiğin için teşekkür ederim.
Dedi ve şalı masaya bırakıp içeri doğru gitti.
....
Kalbim parçalanıyor. Bunu nasıl anlatabilirim. Sevdiğim insanın benim hakkımda böyle düşünmesi... Jiwoo için her şeyi yapabilecek olan ben şu anda onun iyiliği için ondan uzak durmak zorundayım. Bu acıyla nasıl yaşanır. Her gün her saat görüyorum onu buna nasıl dayanılır?
Kafamda sorularla odama girdim. Yatağıma yattım bir şarkı açtım ve gözlerimin dolmasını umursamadan uyumaya çalıştım.Arkadaşlar çok içime sinen bir bölüm olmadı ama umarım beğenirsiniz. Sizleri çok seviyorum canlarımmm❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...