Bu his de ne böyle

234 22 3
                                    


    
Kısa bir bölümle geri döndüm. Hazırda  olan bölümler bittiği için ve sınav haftasında olduğum için bölüm atamayacağım. Sınav haftam bittikten sonra  ( ki bu hafta bitiyor hafta sonu ödevlerle uğraşıcam) seri bir şekilde bölüm atmaya çalışacağım. Neyse sizi çok tutmayayım iyi okumalar 🤗🤗🤗

     Bm gözlerini bir an olsun benden ayırmıyordu. Sertçe yutkundum. Bana ne yapıyordu böyle, kalbim ağzımdan çıkacak gibi atıyordu. Heyecandı dimi. Cesaretimi toplayıp konuşmaya karar verdim.

Jiwoo: Bana değişik hissettiriyorsun.

Bm şaşırmış bir şekilde bana bakarken yüz ifadesinden söyleyeceklerimi beklemediği belliydi.

Jiwoo: Sanki senin yanında kimse bana zarar veremezmiş beni üzemezmiş gibi.

Dudağının kenarı yavaşça kıvrılırken konuştu.

Bm: Biz buna güven diyoruz güzelim.

Söylediği son kelime bende şok etkisi yaratırken bu sefer tepki vermem biraz daha kısa sürmüştü.

Jiwoo: Bilmiyorum. Sana karşı ne hissettiğimi bilmiyorum.

Bunları söyledikten sonra zor da olsa üstümden kalkmasını sağlamış ve odadan çıkmıştım. Kendi odama doğru ilerlerken birine çarptım. Kafamı kaldırdığımda bu kişinin Somin olduğunu gördüm.

Somin: Ne oluyor sana böyle, birkaç gündür iyi görünmüyorsun.
(Ah be Somin ben bir bilsem ne olduğunu sorun kalmayacak ama)

Jiwoo: Birşey olduğu yok.

Somin: Yemezler canım. Bm de sen de bir garipsiniz bu günlerde. Odaya geçiyoruz ve bana ne olduğunu hemen anlatıyorsun. Anlaşıldı mı?

Jiwoo: Tamam.

Somin: Ben bir aşağı inip geliyorum. Tamam mı?

Yavaşça kafa salladım. Odaya girdiğimde kendimi yatağa attım ve Bm'in söylediklerini düşünmeye başladım.
"Çok güzelsin."
"Biz buna güven diyoruz güzelim."
Ah cidden kafayı yicem bana neden güzelim dedi ki. Ayrıca ben Bm'e güveniyor muyum? Yani tabiki güveniyordum ama ben ona hiç o gözle bakmamıştım. Belki ilk karşılaştığımız zaman çok yakışıklı çocuk demiş olabilirim ama zamanla onu abim olarak hatta her zaman dayanabileceğim bir dayanak olarak görmüştüm. Ben düşüncelerimde boğulmaya devam ederken kapı açıldı. Somin içeri girip yatağa oturduktan sonra bağdaş kurup bana doğru döndü.

Somin: Hadi anlat bakalım Jiwoo.


2019' un ilk bölümüyle geldim. Başta da söylediğim gibi kısa oldu fakat bundan sonraki bölümleri uzun yazmaya çalışacağım. Bu arada aklımda iki tane vampir kurgusu var ikisini de yazıyorum. Biri doğaçlama diğeri ise bayağı bir uğraş gerektirecek bir kurgu olacak paylaşsam beğenirmisiniz?

Ben vampirlere karşı ayrı bir sevgi beslediğim için içeriği vampir olan kitaplar okumayı ve yazmayı çok seviyorum. Yazmayı sürdürürsem de burada paylaşmayı düşünüyorum nasıl olur sizce ya da şöyle sorayım  güzel olur mu?

Yorumlarınızı bekliyorum. Görüşürüz😋😋😋

Sarangheyooo ❤❤❤


BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin