Şok

205 14 17
                                    

Arkadaşlar çok uzun bir süredir yokum farkındayım ama okullar kapandı tatile geldik fln hiç yazamadım. Aslında bolumu bir yere kadar getirdim ama devamını bir türlü yazamadım. Çok uzun süredir olmadigim için özür dilerim ama gittikçe yeni bölüm yazmak zorlaşıyor. Sizin yorumlariniz beni mutlu ediyor. Bol bol yorum yapmanızı ve vote atmanızı diliyorum. İyi okumalar 🙂🙂🙂

       Duştan çıktıktan sonra kendimi yatağıma attım ve telefonu açmaya karar verdim. O görüntüden sonra gözlerim dolmuş ve koşmaya başlamıştım. Gidebildiğim yere kadar gitmiştim. Bu sırada somin, menejer, Jseph oppa ve bm oppa birçok kez aramıştı. En sonunda telefonu kapatıp kendimi kayalıkların üzerine atmıştım. Ağlamaya başladığımda duramayacağımı anladım ve ayaklarımı kendime doğru çekip ağlamaya devam ettim. Ne kadar süre kayalıklarda oturduğumu hatırlamıyorum. Gözlerim şiş bir şekilde eve geldiğimde evde kimse yoktu. Odama girip tekrar ağlamaya başladım. Bana bunu neden yapmıştı. Beni sevdiğini söyleyip beni kendine aşık etmişti ve sonra ise unutamadığı eski sevgilisine gitmişti. Artık bunları unutmam gerektiğini düşündüğümde duşa girdim. Şimdi ise telefonumun açılmasını bekliyorum. Telefonum açıldığında sominden 30 jseph oppadan 15 menejerden 40 bm oppadan ise 50 arama oldugunu gördüm. Aşağıdaki kapının sertçe açılmasını duyduğumda hemen telefonumu başucuma koyup uyuyor numarası yapmaya başladım. Aşağıdaki menejerin sesi bizim odaya kadar geliyordu.

Menejer: Nasıl bu kadar sorumsuz olabiliyor ben gerçekten anlamıyorum yarın yoğun bir tempoya giriceksiniz ve hepinizin dinlenmesi lazım ama jiwoo ortada yok.

Sinirle bağırdığında titremiştim.

Menejer: Odalarınıza çıkın ben size haber vericem.

Dedikten sonra tekrar kapının sertçe kapanma sesini duydum. Bir süre sonra ise odanın kapısı açıldı ve bir kız çığlığı bütün odaya dağıldı. Somin hızlıca yanıma geldi ve beni sarsmaya başladı.

Somin: Jiwoo, jiwoo kalk hadi bizi çok korkuttun hadi kalk lütfen... jiwoo JIWOO

Bağırdığında gözlerimi hafifçe araladım. Bunu görünce bir rahatlama duygusu gördüm gözlerinde. Ona sessiz olmasını söylediğimde yavaşça gidip kapıyı kapatacaktı ki bm ve jseph oppa kapıda göründü. Hemen uyuma numarama devam ettim.

Jseph: Jiwoo diye bağırıyordun. O burda mı? Somin konuşsana.

Somin: Burda.

Bm: Nasıl, iyimi, uyuyor mu, ağlamış mı, bir yerinde birşey varmı SOMİN KONUŞSANA O İYİ Mİ?

Somin: BAĞIRMA BANA. AYRICA İYİ UYUYOR. Ne zaman geldi bilmiyorum ama burda iyi ve uyuyor tamam mı şimdi gidin ve uyuyun sabah konuşuruz.

Somin kapıyı kapattığında bm seslice ofladı. Sonra ise yatağımın kenarında bir ağırlık hissettim. Gözlerimi açtım ve ona baktım. Gözlerim dolmaya başladı. Bana sarıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladım.

Jiwoo: Somin bana yalan "hıc" söyledi.

Beni "hıc" hiç sevmiyor "hıc" muş

Somin: Neler olduğunu bana anlatmak ister misin?

Jiwoo: O "hıc" jessieyle "hıc" öpüşüyordu.
Somin: Nee

-----------------------------------------------------------

BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin