Sınav haftam bittiği gibi yazmaya başladım. Çok uzun bir bölüm olmadı ancak bugün bir bölüm daha yazmak istiyorum size çünkü sınav stresinden hiçbir şey yapamadım. Sizleri seviyorum canlarım umarım bölümü begenirsiniz. Yazım hatalarım varsa affola. İyi okumalarrrr.
Uzun bir zaman sonra hep birlikte oturmuş yemek yiyorduk. Herkes sessizdi kimsenin konuşmaya cesareti yok gibiydi. Sahi nasıl bu hale gelmiştik biz, nasıl böyle uzaklaşmıştık birbirimizden. Hepsi ama hepsi jessie yüzündendi. Hayatımıza girdiği günden beridir hiçbir şey yolunda gitmemişti. Menajerle kavgamız, stajyer olarak şirkete girmesi , sürekli yanımızda olup her şeye karışması, bm in psikolojik destek almaya gidebilecek kadar sessizliği, şimdiyse evimize yerleşmeye karar vermiş bizim fikrimizi bile sormamıştı ama bilin bakalım kim bu fikre oldukça sıcak bakmıştı. Başkanımız.
Bu kızı niye bu kadar el üstünde tuttuğunu ve neden sürekli bizimle kaynaştırmak istediğine şimdiye kadar anlam veremedim şimdiden sonra da veremeyeceğim. Düşüncelerim sonunda sessizliğimizi bölen her zamanki gibi cırtlak sesiyle jessie olmuştu.Jessie: Ama siz neden hiç konuşmuyorsunuz. Eve taşınıyorum dediğimden beri hiç birinizin çıtı çıkmıyor -Bm in yanına yaklaşarak- senin de aşkım
Diye fısıldadı.Sominle aynı anda göz devirdiğimizde istemsizce güldüm. Jessie bana dönerek
" Bu , sana komik mi geldi ?!!"Dediğinde ise daha çok güldüm. "Çakma cansu dere olmaya çalışıyorsan başaramazsın tatlım boşuna uğraşma o kadının eşi benzeri yok çünkü. "
(Bunu yazmasaydım çok içimde kalırdı arkadaşlar üzgünüm osnxkwnx ama jiwoo gülünce direk aklıma o replik geldi. Siz sadakatsiz izlemişler gibi düşünün)Sinir bozucu bir biçimde beni taklit ettiğinde bm onu dürtü ve jessie sessizleşti.
Somin: Hadi v live açalım. Uzun zamandır açmadık.
Jiwoo: Aa evet gerçekten de çok uzun zaman oldu ne güzel düşündün sominim...
Diyerek somine öpücük attım. O da bana karşılık verdiğinde gülüştük.
Jiwoo: Yalnız jessie sen çıkamazsın yayına hani bir gizliliği olması gerekiyor ya .
Jessie: Ay nolucak canım hem ben başkanla konuştum yakında ilişkimizi yayınlayacak.
Bm de dahil hepimizin ağzı açık kalmıştı.
Bm: Ne yaptım dedin.
Jessie: Başkanla konuştum.
Bm: Sen gidip başkana bizim ilişkimizi mi anlattın?!!
Jessie: Evet bir sorun mu var ?
Bm: Yemeyip içmeyip bir de insanlar artık öğrensinler mi dedin?!!
Jessie: Ay evet aşkım sorun ne ben anlayamıyorum şu an.
Bm jessie nin kolundan tutup yürü diye bağırarak yukarı kata çıkarmıştı. Sominle göz göze geldik ve içimizden güzelce bir oh çektik. Sevmiyoruz kızı napalım hem geçen gün yaşanandan sonra...
Flashback:
Jessie: Ee az önce jessie deyip duruyordunuz beni görünce karşınızda heykel kesildiniz.
Sominle mantıklı bir şey bahane arıyorduk. Bu sırada jessie benim yatağıma oturmuş baş ucumdaki kitaplarla ilgileniyordu. Masa lambamı yakıp kapattı. Kalemlerle uğraştı. En sonundaysa bir kitap gözüne çarptı. Dikkatlice eline aldı ve okumaya başladı.
Jessie: Romeo ve juliet. Kavuşamayan aşıklar... Çok tanıdık bir hikaye gibi geldi.
Sinirle ellerimi sıktım. Eşyalarıma dokunulmasından hoşlanmamam yetmiyormuş gibi bir de onlara jessie dokunup saçma sapan imalarda bulunuyordu.
Jiwoo: Lütfen kitabımı yerine bırakıp bu odadan çıkar mısın?
Jessie: Aa daha niye benim hakkımda konuştuğunuzu bile söylemediniz.
Somin kolumu tuttu, ona döndüm.
Somin: Stajyerliğin hakkında konuşuyorduk.
Jessie: Ordan bakınca saf ya da salak gibi mi görünüyorum sizce. Hepimiz bm le olan ilişkimi konuştuğunuzu biliyoruz.
Pot kırmıştık. Bu kıza karşı lanet olası bir pot kırmıştık.
Yataktan kalkıp ellerini dizlerime koydu ve yüzüme doğru eğildi. " Fazla kurcalamayın derim. Çünkü kurcalarsanız canınızı yakarım."
Günümüz:
O günkü tavırları tam bir psikopat gibiydi. Ve biz artık emindik ki başımızda tam anlamıyla bir psikopat vardı. Bağırış sesleri gelince yukarı doğru baktım.
Jessie: O KIZDAN UZAK DURUCAKSIN DEDİM.
BM: O BENİM GRUP ARKADAŞIM BUNUN FARKINDA MISIN SEN!!!
JESSİE : UMURUMDA DEĞİL ILISKIMIZ AÇIKLANINCA İKİSİNDEN DE UZAK DURACAKSIN.
BM: İLİŞKİMİZ AÇIKLANMAYACAK BUNU O KAFANA SOK.
Jessie: AÇIKLANACAK DEDİYSEM AÇIKLANACAK..
Cam kırılma sesi geldiğinde hep birlikte ayaklandık. Başta ben olmak üzere hemen bm in yanına gittik. İçeri girdiğimde gördüğüm görüntü karşısında donup kalmıştım. Jessie korkmuş ellerini kafasına siper etmiş yere doğru eğilmişti. Bm in eli kanlar içinde ve jessie nin arkasındaki boy aynası ise paramparçaydı. Biz korkmuş gözlerle bakarken bm elinin kanamasını umursamıyordu gözlerinden resmen ateş fışkırıyordu. Onu yıllar sonra ilk defa bu kadar öfkeli görüyordum. Sanki içinde bir volkan vardı ve artık bu volkan patlama noktasına gelmek üzereydi....
Geceye doğru bir bölüm daha yazıp atmaya çalışacağım canlarım bu zamana kadar yanımda olduğunuz için hepinize teker teker teşekkür ederim. Bu dönemde yorumlarınız beni gerçekten çok mutlu etti. Sağlıkla kalınn sizleri seviyorummm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...