Değişiyoruz

207 18 4
                                    

Çok kısa oldu bunun için sizden özür dilerim ama diğer bölüm taslakta var. Yarın bütün gün sınavlarıma çalışmam gerektiği için en kısa sürede atmaya çalışıcam. Aslında daha uzun yazmam gerekiyordu ama yazamadım. Mianheee 😔😔😔
Olayları biraz hızlı ilerlettim umarım kafanız karışmaz. İyi okumalar.😊😊😊

4 ay sonra

O günden sonra 4 ay geçti. Bm'in gelip kulağıma fısıldamasının üstünden 4 ay geçti. Bu 4 ayda çok şey değişti. Şarkı yazmamız ve bu şarkılar için koreografi hazırlamamız gerektiği için çok yoğun geçti ama comeback yaptık ve çokça beğeni aldık. Bu sürede konserlerimiz de oldu ve biz bm' le her zamanki gibi olduk ama her konuşmamızda biraz daha yaklaştık birbirimize. Her gün bm' in bakışlarının değiştiğini fark ediyordum ama belli etmemeye çalıştım. Şimdi ise pratik odasında oturmuş ve sohbet ediyoruz. Tabi ben bunları bm' e bakarak düşündüğüm için bana bakmaya başladı.
Ondan sanırım hoşlanmaya başlıyorum.
Sominle görünce sinirleniyorum. Benimle konuşmadığında üzülüyorum. Sanırım değil onu seviyorum ama nasıl açılacağım hakkında bir fikrim yok.

Herkes kahkaha atmaya başlayınca neyi kaçırdığımı anlamaya çalışıyordum. O sırada somin konuştu.

Somin: Jiwoo iyi misin canım?

Jiwoo: iyiyim niye ki

Somin:İki saattir hepimiz sana bakıyoruz sessizce ama sen buralı bile olmadın.

Jiwoo:Ha

Hepsi gülmeye devam ederken olayı yeni kavradım ve jseph oppanın omzuna gülmesin diye küçük bir yumruk attım. Fakat bunu gören bm oppa gülmeyi kesti. Göz göze geldik ben ise gözlerimi kaçırdım.

Menejer içeri girdi.

Menejer : Çocuklar, başkan sizi çağırıyor.

Hepimiz ayaklandık ve başkanın odasına doğru ilerlemeye başladık.
Kapıyı tıklayıp içeri girdik.

Başkan: Çocuklar konuyu fazla uzatmak istemiyorum o yüzden direk konuya giricem. Comeback yapıyorsunuz. Yeni bir şarkı yeni bir koreografi istiyorum sizden.

Bm : Peki başkan.

Dışarı çıktık.

Jiwoo: Kısa sürede comeback yapıyoruz.

Somin: Evet. Yorucu bir maratona daha başlıyoruz.

Jseph: Bence yapabiliriz.

Bm: Bencede.

Jiwoo, somin, Bm, jseph: Fighting

Aynı anda konuşup yumruklarımızı tokuşturduk.

-----------------------------------------------------------

Eve girdiğimizde hepimiz yorgunduk herkes odasına doğru yol almaya başlamıştı ancak benim aklıma çok güzel bir fikir geldi.

Jiwoo: Oyun oynayalım mı?

Hepsi bıkmışçasına bana bakarken bm oppa
' Hadi oynayalım' dedi.
Birbirimize bakarken gülüyorduk.

Somin: Yarın boş günümüz zaten, gidip uyuyalım işte.

Jiwoo: Ne güzel dedin somin yarın boş günümüz istediğimiz kadar uyuyabiliriz.


Tekrardan kısa olduğu için özür dilerim ama bölümü yakın zamanda atmak istiyorum ve taslakta var zaten girişte de söylemiştim. Sizleri çok seviyorum beni buraya kadar getiren herkese çok teşekkür ediyorum. Kısa süre sonra görüşmek dileğiyle...

Sarangheyo❤

BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin