Arkadaşlar döndüler.
Comeback içimden geçti (şimdi siz diceksiniz ki 4 gün oldu comeback olalı sen niye şimdi bölüm yazıyorsun bununla ilgili şöyle ki sınavlarım başladı burayı çok boşladığımın da farkındayım ama kişisel nedenlerim vardı. Ama bu akşam bölüm atıcam.
Yeni comeback olduğu için ve ben ride on the wind zamanlarındayken yazmaya başladığım için olayları biraz hızlandırıcam ama merak etmeyin anlayabileceğiniz şekilde olacak. Konuyu çok uzattım farkındayım onun için bölüme geçiyorum.)COMEBACK içimden geçti. Sakin kalamıyorum.
Jiwoo beni bitirdi. Bm'e düştüm. Somin'e aşık oldum. Jseph'i görünce delirdim. Efsane bir şekilde geri döndüler.
Bm oppaaaa (oppacı değilim sadece bazı kpop, kdrama ünlülerine oppa demek hoşuma gidiyor. Ben bir shiperım arkadaşlar yanlış anlaşılmasın.) Bu nasıl coollukbu nasıl bir karizma onlar nasıl baklava-
Ay durun yanlış oldu o nasıl güzel bir bakış. Düştüm. Bm'e net düştüm.Jiwoo bebeğim neler yapıyorsun elinde ateş falan. Çok ta güzel bakıyorsun kız. Saçlarına da takmışsın birşeyler hoşuma gitmedi değil. Seni yerim jiwoo. Seni içime sokasım geliyor böyle yaptıkça. Çok güzelsin. Bittim sana düştüm. Öyle böyle değil ama.
Oppa ne yapıyorsun ya elinde örtüleri safa sola sallamazlar falan. Efsane bakıyorsun seni çoook seviyorum. Çok tatlısın. Böyle seni görünce delirdim. Sana da düştüm.
Somin aşkım ne bu böyle sularda oynamalar. Örtülerin arkasından çıkmalar. Sesine, güzelliğine , tatlılığına hepsine ayrı düştüm. Sana aşık oldum. Comebackte efsaneydin bebeğim hep böyle devam edersin inşallah.
Of of of çok güzelsiniz.
Neyse arkadaşlar günlük delirme dozumu da aldığıma göre umarım bu bölümü beğenmişsinizdir. Son olarak bir hatırlatma yapayım. Bu akşam yeni bölüm geliyor umarım merakla beklersiniz. Yorumları ve voteleri arttırırsanız gerçekten çok mutlu olurum. Ölmedim yaşıyorum ama comeback beni bitirdi. Sizleri çok seviyorum. 😊😊😊
Sarangheyo❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...