(Unutmamış)

106 6 8
                                    

Geri geldim canlarım. Hepinizden özür diliyorum bu kadar geç kaldığım için ama gerçekten anca toparlayabildim her şeyi.. Kitabı tekrardan okumam gerekti ve aklımda çok güzel fikirler oluştu. Umarım güzel bir şeyler çıkar ortaya uzun bir aradan sonra sizleri çok tutmak istemiyorum o yüzden hemen bölüme geçiyorum...

Jessie: Merhaba arkadaşlar ben Jessie evans tanıştığımıza memnun oldum.

Berbat bir gülümsemesi vardı ve sanki bizi hiç tanımıyormuş gibi davranıyordu. Acayip sinirlenmiştim ama başkanın karşısında bunu belli etmemem gerekiyordu. Sahte bir gülümsemeyle uzattığı elini tuttum ve iyice sıkarak ;

- Ben de tanıştığıma çok memnun oldum..

Dedim. (Başkan dışı) Herkes bir bana bir jessieye bakıyordu. Başkan ise bu misafirperver ve kibar tavrımdan hoşlanmış olmalı ki konuşmaya başladı.

Başkan: Jiwoo 'yla çok iyi anlaşacağa benziyorsunuz. Jiwoo çok tatlı bir kızdır. Hep böyle olun çocuklar. Siz de iyi anlaşın ki belki bir gün bilikte bir şeyler yaparsınız..

Hepimiz -bm oppa bile- şaşırmış bir şekilde başkana bakıyordu. Jessie ise yan ağız gülüyordu. Ben bu kızı dövücem ciddili dövücem hemde hastanelik olucak bu nasıl kötü bir insan ya. Geldiği gibi her şeyi mahvetti. Somin'in dediği kadar varmış.

Menejer: Haydi çocuklar bize şarkının altyapısını ve koreografiyi gösterin sonra ise şarkıyı yazmaya başlayın.

-------------------‐---------------‐------------------‐--------

Koreografiyi de gösterdikten sonra nefes nefese kaldığımız için herkes su içmeye başladı. Jessie bm oppaya su veriyordu ve başkan kaynaştıklarını düşünüp hiç bir şey demiyordu. Güçlü durmak istiyorsam bu görüntülere katlanmam gerekiyor. En azından yalnız değilim. Somin bile bm oppaya kızgın ve siniri kolay kolay geçeceğe benzemiyor. Bm oppa ise çok mutlu gözüküyor. Jessie ile çok mutlu gözüküyor. Düşüncelerimi bölen menejerin sesi oldu.

Menejer: Evet çocuklarr. Biz koreografiyi de alt yapıyı da çok beğendik. Hepinizi tebrik ediyoruz. Şarkının sözlerini de bugün bitirebilirseniz eğer kayıda geçeriz ve mvyi çabuk çekeriz ama dünkü gibi kendinizi çok zorlamanızı istemiyoruz anlaştık mı?

Jiwoo,somin,joseph,bm: Anlaştık.

Başkan: Fighting çocuklar👊🏻.

Kard: Fighting👊🏻.

Başkan ve menejer odadan çıktıktan sonra farklı yerlere oturduk. Birbirimize uzaktık fakat sesimizi duyabiliyorduk. Pratik odası biraz da olsa yankı yapıyordu. Jessie hemen bm oppanın yanına oturdu ve elini tuttu. Artık bu midemi bulandırmaya başlamıştı ama bm oppa mutlu görünüyordu. Tamam benim için sevdiğim insanın mutlu olması önemli ama böyle de değil ya.

Somin: Eveet. Bugün şarkıyı bitirirsek çok iyi olucak.

Jseph: Kesinlikle.

Bm: Düşünelim biraz..

Kısa süre sonra içimdekileri de dökebildiğim sözler mırıldanmaya başladım.

Get up out of my business you don't keep me from turning up
(Uyan artık ve işime karışma. Ortaya çıkmama engel olamazsın)

Modu da yeogin Witness neon baleun cheoghaneun criminal
(Burdaki herkes şahit. İyi biri gibi davranıyorsun ama suçlusun.)

Jjillineun geol you feel it neo nega mwonde woe
(Bir günahkârsın, hissediyorsundur nesin ki sen)

Soljighaji moshae neon daleul geon daeche mwonde aye
(Neden dürüst bile olamıyorsun seni diğerlerinden farklı yapan şey ne ki aye)

Gözlerimi kapatıp söylediğim için verdikleri tepkileri görememiştim ama bir alkış sesiyle gözümü açtım.

Somin: Jiwoo bu çok ama çok güzel

Jseph: Gerçekten çok güzel bir anda geldi dimi?

Sessizce kafa salladım . Bu sözlerin bm oppaya gittigi belliydi. Kafamı çevirdiğimde göz göze geldik. Telefonunu gösterdi. Kayıt alıyordu. Durdurdu.

Bm: İyiki açmışım yoksa sözleri unutabilirdik.

Jiwoo: Ben söylediğim sözleri unutmam merak etme oppa.

Somun ve jseph alttan birbirlerine yumruk çaktılar. Onları görünce gülümsedim. Çok yakışıyorlardı aslında birbirlerinden de hoşlanıyor gibiler ama nolucak ikisi de bilmiyor.

Bm: Sözleri tekrarlar mısın?

Kafa salladım ve tekrardan söylemeye başladım. Ben bitirdiğimde ise bm oppa bana bakarak sözler söylemeye başladı.

Bad boy geulae nan bad boy saeng-gaghae nega hagopeundaelo
(Kötü çocuk, evet ben kötü çocuğum nasıl istiyorsan öyle düşün.

That boy geulae nan that boy maleumyeon midgo sip-eundaelo
(O çocuk evet en o çocuğum bilmiyorsan eğer neye istiyorsan ona güven)

Nothing 'bout me nada you dont know nothing 'bout me not a thing
(Hakkımda hiç bir şey,hiç , bilmiyorsun hakkımda hiç bir şeyi , bir şeyi bile)

Yag-eulhaneun iyun daissneungeoya 'na anin neo an-e cause we...
(Benim hakkımda konuşmanın sebebi de benim değil senin içinde çünkü biz...)

Dedikten sonra sustu ve devamını getiremedi. Somin, jseph ve jessie atışmamıza bakarken sessizliği jessie'nin cırtlak sesi bozdu.

Jessie: Aşkım benimm ne de güzel yazdı hemen.

Bm oppanın yanağını öptü. Bm oppa gülümsemeye çalıştı ama gözleri dolmuştu. Kafasını eğdi ve telefonuna baktı. Somin 'e baktım. O da üzülmüş görünüyordu.

Jseph: Bence birazcık ara verebiliriz yani hızlıca sözler geldi. Güzelde oldu yaklaşık 1dksı hazır.

Bu gerici ortamı da dağıttığı için jseph oppaya teşekkür etmeye gittim. Bm oppa bir şeyler alacağını söyleyerek aşağı indi. Jessie gelmek istedi ama bm oppa ilk defa jessie ye sert bir sesle hayır dedi. Biz şaşırmıştık aynı şekilde jessie de şaşırmıştı ama belli etmemeye çalıştı.

---------------------------------------------------

Şarkının güzel olacağını konuşurken içeri bm oppa geldi elinde iki çikolata 3 kahve vardı biz de zaten 5 kişiydik. Jseph oppa, somin ve jessie ye kahveleri verdikten sonra..

Jessie: Ah canım sevgilim çikolata sevdiğimi de biliyor bana çikolata almış.

Jessie elini çikolatalara uzatırken bm oppa döndü ve bana doğru gelmeye başladı.

Bm: En sevdiğinden. Bir tane yediğinde bir kere daha istediğin için iki tane aldım.

Şaşırmış biçimde bm oppaya baktım. Yüzünde hafif bir tebessüm vardı. Jessie ise mosmor olmuştu. Içimden jessie g** gibi ortada kaldığı için zafer çığlıkları atarken teşekkür ederek çikolataları aldım. Gerçekten de unutmamıştı. Hala en sevdiğim çikolatayı ve nasıl sevdiğimi biliyordu. Bu beni mutlu etmişti. İstemsizce gülümsedim. Onlar kahvelerimi içerken ben de çikolatalarımı yemeye başladım. Bu sırada jessie ben başkana bakıp çıkıcam diyerek bm oppayı öptü ve gitti. Çikolatalarım bittikten sonra da şarkıya devam etmeye başladık.

Arkadaşlar uzun bir bölümle geldim umarım beğenirsiniz ve yaklasik 6 aylık uzun bir aradan sonra bu bölüm size iyi gelir sizleri seviyorum şu corona günlerinde sağlıkla ve mutlulukla kalın
Sarangheyoo❤❤❤

Not: Yorumlarınız bana gerçekten çok iyi geldi. Vote ve yorumlarınızı eksik etmezseniz aşırı mutlu olurum sizleri çok seviyorum canlarım...

BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin