Çok seviyorum

246 24 5
                                    


Merhabalar. Uzun bir süredir bölüm atamıyorum. Bunun için çok üzgünüm. Hastaydım ve kendimi çok iyi hissetmiyordum ama bu günlerde iyiyim. Olabildiğince hızlı, ne kadar hızlı yazabilirsem bölüm yazmaya çalışacağım. Aynı zamanda bölümleri uzatmaya da çalışıyorum. Anlayış gösterirseniz çok sevinirim. Neyse sizi çok tutmayayım. İyi okumalar ❤❤❤

Bm' in ağzından

Jiwoo odadan çıktığında kalbim ağzımda atıyordu. Bana güvendiğini söylemişti. Dolaylı yoldan da olsa. Yatağıma oturdum ve düşünmeye başladım.

Jiwoo'yu ilk defa grup tanışmamızda görmüştüm. Somin ve Jseph ile daha önceden bir tanışıklığımız vardı. Jseph benin koreye gelmemdeki en büyük etkendi. Amerika da iken bir ilişkim olmuştu. Arkadaş ortamında ikimiz de birbirimizden hoşlandığımızı fark etmiştik ve sevgili olmuştuk ama çok kısa sürmüştü. 1 yada 2 hafta...

O zamanlar üzülmüştüm. Dışarı çok fazla çıkmamaya başlamıştım. Tek başıma yaşıyordum ve yemek almak için dışarı çıkmam gerekmişti. Markette bir çocukla çarpışmıştım ve bu kişi jseph 'di. Kısa sürede yakın olmuştuk. Sonra ise onunla birlikte koreye gelmemi söylemişti ben de onu( jessie'yi) unutmak için kabul etmiştim unutmuştum da.

Koredeyken sominle tanışmıştım. Sesimin ve dansımın iyi olduğunu düşündüğüm için seçmelere katıldığımda ise seçilmiştim. Jseph ile aynı grupta olacağımızı öğrendiğimizde çok sevinmiştik fakat bilmediğimiz bir şey vardı o da karma grup olacağımızdı. İşte o gün başkan gelip grup arkadaşlarınızla tanışın dediğinde arkasından somin ve jiwoo çıkınca çok şaşırmıştık.

Aynı anda üçümüz "senin burda ne işin var." dediğimizde jiwoo bize şaşkın bir şekilde bakmıştı. İşte o zaman onu fark etmiştim. Gözlerinin güzelliğini dudaklarının aldığı o şekli...

Kısa süre sonra birbirimize alışmıştık ve ben onu her geçen gün daha çok sevmiştim. Her gün, onunla geçirdiğim her an mutlu oluyorum. Seni çok seviyorum jeon jiwoo...

Jiwonun ağzından

Yatağımda uzanmış olanları düşünüyordum. Son günlerde çok değişik şeyler yaşamıştım.

Flashback

Somin: Dökül.

Jiwoo: Yani çok birşey olmadı aslında.

Somin: Hmhm kesin olmadı o yüzden dalgınsın 3-4 gündür. Jiwoo?

Elimi tuttu ve ona bakmamı sağladı.

" Eğer seni üzen birşeyse lütfen anlat da yardım etmeye çalışayım. Lütfen jiwoo, lütfen."

Gözlerinde o isteği gördüm.

Jiwoo: Peki anlatıyorum. Şimdi şöyle oldu. Geçen gece bm bana ' seni seviyorum ' dedi. Ondan sonra ise ....

                              ☆☆☆

Somin: Şaşırmadım desem inanır mısın bana ?

Jiwoo: Nasıl yani?

Somin: Jiwoo, Bm zaten bana senden hoşlandığını söylemişti sadece bunun ileride sevgiye ve hatta aşka dönüşüp dönüşmeyeceği konusunda emin değildi.

Şaşırmıştım. Gerçi en iyi arkadaşlardı illaki anlatacaktı. Sadece beklemiyordum.

Somin: Dürüst olmak gerekirse anlamıştım bunun sadece bir hoşlantı olmadığını, senin hakkında konuştuğumuzda gözlerinin içi gülüyordu çünkü. Seni seviyor jiwoo. Bunu düşün. Bm çok zorluk atlattı, koreye gelmek istemesinin nedeni zaten Amerika' dan artık uzaklaşmak istemesiydi. Ne kadar arkadaşları ve ailedi  olsa da orda üzülmüştü.
Arkadaş ortamı sonuçta bırakmak istemese de unutmak zorundaydı onu ve buraya yani koreye gelmeyi seçti. Başardı. Burda başarılı oldu. Geldiğinde üzgündü, mutsuzdu. Bizimle tanıştı sonra ise seçmelere katıldı. Seçildiğinde değişeceğini söyledi ki öyle de oldu.

Kafamı önüme indirdim.

Somin: Eminim ki buradaki en önemli etken sen olmuşsundur jiwoo. Ayrıca ne kadar inkar etsen de sen farklısın insana ayrı bir huzur katıyorsun. Bunu biraz düşün olur mu? Ona bir şans ver bunu hakediyor. Sadece düşün.

Çenemden tutup kafamı kaldırdığında gözlerinin dolu olduğunu gördüm. Gülümsedim.

Jiwoo: Düşüneceğim.

Somin: Teşekkürler.

Somine sarıldım. Gerçekten düşünmem gerekiyordu.

-----------●-----------●-----------●----------●--------

Bm ' i gerçekten seviyorum. Fakat bu aşk değil. Ona bir şans vermek de istiyorum Ama tekrardan üzülmek istemiyorum. Beni üzmez bunun farkındayım, sadece güvenemiyorum kendime. Uykum yavaş yavaş gelirken ben bu konu hakkında düşünüyordum. Gözlerim kapandığında ise kapı tıklama sesi duydum. Önce anlam veremedim. Sonra ise takmamaya karar verdim. Kapı açılma sesini duyduğumda birinin içeri girdiğini hissettim. Yatağımın kenarına doğru biri oturdu. Tahminimce bizimkilerden biriydi. Ya şaka yapmaya ya da uyuyup uyumadığımızı kontrol etmeye gelmişlerdi. Daha fazla dayanamayıp kendimi uykunun kollarına bırakırken son hissettiğim şey saçımdaki hafif dokunuş ve kulağıma ninni gibi gelen bir fısıldamaydı.

"İyi geceler meleğim. İyi uykular."

Tekrardan merhaba. Bölümü beğendiniz mi eğer beğendiyseniz lütfen şu aşağıdaki minik yıldıza basar mısınız?

Gerçekten olabildiğince hızlı bölüm yazmaya çalışıyorum ama hiç yorum yapmıyorsunuz. Bu durum beni üzüyor. Çok uzatmak istemiyorum sadece hikayemi okuyan herkese çok teşekkür ediyorum. Burdan kucak dolusu sevgilerimi yolluyorum. Kendinize iyi bakın ve lütfen şu küçük yazarınızı mutlu edecek şeyler yapın( mesela küçük yıldıza basmak veya yorum yapmak gibi)

Kısa bir zaman sonra görüşmek dileğiyle 😊😊😊

Sarangheyo❤❤❤

BwooHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin