Evet gençler geri geldim. Çok karışık olduğunu düşündüğüm bir bölüm oldu. Aslında çok içime sinmedi ama belli başlı yerlerini çok sevdim. Uzun zamandır yb gelmiyordu. Umarım seveceğiniz bir bölüm olur canlarım. Yazım ve noktalama yanlışlarım varsa affola sizi seviyorum🥰🥰🥰
Menejer ve biz şaşırmış bir şekilde bm oppayla jessieye bakarken ilk konuşan menejer olmuştu.
Menejer: Sevgilim derken???
Jessie: Aa sevgilim daha söylemedin mi? O zaman ben söyliyim biz tekrardan sevgili olduk.
Somin ve jseph oppa bana baktı. Gözlerim dolmuştu. Kafamı önüme eğdim ben üstümü değiştirmeye gidiyorum dedim ve hızlıca merdivenleri çıktım. Odama girdiğimde kapıyı kapatıp yere çöktüm. Ağlamaya başladığımda son günlerde çok fazla ağladığımı fark ettim. Boş bir şekilde duvara bakmaya başladım ve bir karar verdim. Eski jiwoo olmıcaktı. En azından ona göre olmayacaktı. Hızlı bir şekilde duşumu aldım makyajımı yaptım üstümü giyindim ve saçımı salaş bıraktım. Çantama lipbalm cüzdanım ve anahtarı aldıktan sonra telefonumu da alıp odadan çıktım. Aşağı indiğimde jessie ve bm oppanın yan yana jseph oppanın ise onlardan çok daha uzakta oturduğunu gördüm. Jseph oppanın yanına oturduğumda bana baktı. Gülümsedi. Kolunu omzuma attı ve kendine çekti. Jessie bm oppaya bir şey anlatmaya çalışıyordu ama bm oppa bir an olsun bakışlarını üzerimizden çekmiyordu. Jessie kulağına fısıldadığında hemen jessieye döndü ve onu öptü. Evet gerçekten de onu öptü. Jseph oppa da bunu görmüş olmalı ki çenemi tutup ona bakmamı sağladı.
Jseph: Sakın jiwoo, sakın onun için kendini harap etme sakın onun için üzülme.
Jiwoo: Üzülmemeye çalışıcam oppa çabalıyorum gerçekten.
Jseph oppa kollarını belime sardı ve sarıldık. O sırada somin içeri girdi. Bir bize bir de onlara baktı. Sonra bizim olduğumuz tarafa gelip o da jseph oppanın diğer yanındaki koltuğa oturdu ve telefonuyla ilgilenmeye başladı. Çok garip bir ortamdaydık şuan. Hiç kimseden çıt çıkmıyor arada sadece jessienin kıkırdamalarını duyuyorduk.
----------------------------------------------------------
Yaklaşık yarım saat sonra menejer geldi.
Menejer: Hadi çocuklar gidiyoruz.
Hepimiz aynı anda ayağa kalktığımızda menejer imalı imalı jessieye baktı.
Jessie: Ne var ben de gelicem. Sevgilimi yalnız bırakmıcam heralde.
Menejer: Bırakıcaksın çünkü O bir idol. Sevgili skandalı çıkarsa eğer grup hakkında sorunlar oluşur.
Jessie: Yaaaa ben sevgilimi bırakmak istemiyoruuuum.
Bm oppaya bakarak dudağını büzdüğünde yüzümü buruşturdum.
Bm oppa jessienin yanaklarını sıkarak konuşmaya başladı.Bm: Aşkım artık buna alışman lazım amerikadaki rahat rahat gezen bir mathew yok artık. Ben bir idolüm ve önceliklerim var.
Jessie: Ama ben de senin önceliğin olmalıyım ya offf.
Bm oppa da dudağını büzerek jessieye yaklaştığında jessie hemen ellerini bm oppanin boynuna sardı. Biz hepimiz birbirimize bakarken menejer oppanin bağırmasıyla herkes yerinden sıçradı.
Menejer: SİZ NE YAPTIĞINIZI SANIYORSUNUZ BM KENDİNE GEL SENİN SORUMLULUKLARIN VAR. ÖZELLİKLE DE İMZALADIĞIN BİR SÖZLEŞME VAR. KIZ ARKADAŞINA SÖYLE BUNA ALIŞSIN ÇÜNKÜ COMEBACK DÖNEMİNE GİRİYORSUNUZ. SENİN ÇALIŞMAKTAN BAŞKA YAPACAĞIN BİR ŞEY YOK. SAÇMA SAPAN NEDENLER YÜZÜNDEN SORUMLULUKLARINDAN VAZGEÇEMEZSİN AMA GEÇERİM DİYORSAN KAPI ORDA GİT BAŞKANLA KONUŞ.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bwoo
FanfictionYavaşça bana doğru yaklaştı. Ben korkmuş ve şaşırmış bir şekilde ona bakıyordum. Aramızda sadece 2-3 cm kaldığında beni öpeceğini anladım ve kafamı çevirdim ama o sanki hiç birşey olmamış gibi kulağıma doğru yanaştı ve kalbimi deli gibi attıracak o...